Sesongen 2022

Collapse
Dette emnet er besvart.
X
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • DoubleHi5
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2011
    • 4359

Opprinnelig skrevet av *eLSKerLSK*
    Scoret flest og sluppet inn færrest mål. Leder serien fortjent!
    Må si at vi er i flytsonen. Måtte den vare også neste uke. Tenk hvor bra dette kan bli når spillet begynner å sitte!
    Elska þetta félag

Kommentar

• bjarmann
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2005
      • 3030

Trådtittel lå endres: Gullsesongen 2022
      I år så tar vi alt

Kommentar

• niko
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jul 2008
        • 623

Opprinnelig skrevet av bjarmann
        La oss få 35 poeng i boks først, så får vi se hvordan vi ligger an .

Kommentar

• BD
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Feb 2006
          • 1446

Opprinnelig skrevet av bjarmann
          Det må den absolutt ikke.

Kommentar

• Dotse
            Juniormedlem
            Ferskenpels
            • May 2022
            • 9

Mitt første innlegg her på ca 17 år:-) ;
            Hva er med dette laget? 20 poeng på åtte kamper uten å ha levert glitrende? Vinner kamper på rein soliditet. Løsner det framover uten at det koster defensivt mon tro? Minner om sesongstartene RBK hadde i gamle dager, deretter ble dem bare bedre og bedre:-) Vinner på middels/dårlige dager, har 18-20 spillere som alle kan være outstanding/kampavgjørende, og ikke minst; en trenerduo/kampplan som alle spellera ser ut til å stole fullt og helt på.

Jeg tror p.t at både Glimt, Viking og Molde har et høyere toppnivå, men historien viser at solid poengfangst mot lagene på nedre halvdel er viktiger enn poengfangsten mot topplagene.
            Utrolig rar følelse å være Fuglasupporter for tiden

Måtte bare få ut min egen lille eufori. Virkeligheten kommer sikkert snart..

Kommentar

• Lars Henrik Dahl
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2020
              • 2371

Opprinnelig skrevet av Dotse
              Jeg tror p.t at både Glimt, Viking og Molde har et høyere toppnivå, men historien viser at solid poengfangst mot lagene på nedre halvdel er viktiger enn poengfangsten mot topplagene.
              For ordens skyld, vi har jo spilt borte mot 2 av de tre nevnte, og fått med oss 4 poeng. Det er tre poeng bedre enn de samme kampene i fjor, men det er også tre poeng vunnet mot hver av dem sammenlignet med fjorårets resultater. (3 poeng mot Molde i stedet for 1 til hver, 1 til hver i Bodø i stedet for 3 til dem)

Det i tillegg til solid poengfangst mot lagene på nedre halvdel.

Kommentar

• Lars Henrik Dahl
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2020
                • 2371

Opprinnelig skrevet av DoubleHi5

Må si at vi er i flytsonen. Måtte den vare også neste uke.
                Måtte den vare ut århundret

Kommentar

• BD
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Feb 2006
                  • 1446

Det er mange lag vi ikke har møtt enda, blant annet Viking og rbk. Derbyene lever ofte sitt eget liv (selv om selvtilliten og håpet er mer på plass foran forestående kamp enn normalt).

La oss krysse fingrene og vente minst 3-4 kamper til før man snakker om medalje - lev i nuet og nyt prestasjonene!

Kommentar

• Kanarivogel89
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • May 2006
                    • 4686

Stooooor bukett til Gutan

Kommentar

• Sailor Man
                      Moderator
                      • Jun 2007
                      • 1459

Tabelltopp med en kamp mindre spilt enn Viking og ti poeng ned til VIF!

Sesongstarten er jo helt utrolig. Fem innslupne mål (færrest) og 17 scorede (nest flest) - samtidig som alle kan se at det fremdeles er mye å gå på. Vi har hatt flyt, men det blir vanvittig spennende å se hvordan det går videre. Potensialet i laget er enormt stort, så det blir bare å se om vi får det ut!

Kommentar

• Dotse
                        Juniormedlem
                        Ferskenpels
                        • May 2022
                        • 9

Ingen grunn til å ta helt av bare fordi vi har 20 poeng. Er tross alt ikke mer enn enn hva VIF og RBK har. Tillsammen.

Kommentar

• Sailor Man
                          Moderator
                          • Jun 2007
                          • 1459

Satt opp mot Junkeren i andre runde i cupen, med det får vi veldig lang reisevei og mister muligheten til et spennende lokaloppgjør. Kjipt, må jeg si.

Kommentar

• Kanarivogel89
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • May 2006
                            • 4686

Opprinnelig skrevet av Sailor Man
                            Satt opp mot Junkeren i andre runde i cupen, med det får vi veldig lang reisevei og mister muligheten til et spennende lokaloppgjør. Kjipt, må jeg si.
                            Ekstra kjipt nå som det trekkes hele veien fram til semifinalene. Reisevei har ikke noe å si lenger. Før i tiden kunne vi fått både kvart og semi på hjemmebane etter å ha reist til polarsirkelen, men nå blir det bare ekstra belastning. Junkeren er samtidig et ganske så godt lag i år, så vi kan ikke bare spasere inn seieren her. Irriterende.

Kommentar

• Lars Henrik Dahl
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2020
                              • 2371

Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89

Ekstra kjipt nå som det trekkes hele veien fram til semifinalene. Reisevei har ikke noe å si lenger. Før i tiden kunne vi fått både kvart og semi på hjemmebane etter å ha reist til polarsirkelen, men nå blir det bare ekstra belastning. Junkeren er samtidig et ganske så godt lag i år, så vi kan ikke bare spasere inn seieren her. Irriterende.
                              Junkeren er i avdeling med Nardo på nivå 4, og ligger p.t. på topp 5 poeng foran dem. I runde 1 vant de på straffer mot Mjølner. Et lag andrefulgla slo 4-2 10 dager tidligere. Bodø er 1t25m med fly. Vi kunne like gjerne fått en kortere tur som medfører 3 timer i buss.

Ikke alt er kjipt...

Kommentar

• Kanarivogel89
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • May 2006
                                • 4686

Opprinnelig skrevet av Lars Henrik Dahl

Junkeren er i avdeling med Nardo på nivå 4, og ligger p.t. på topp 5 poeng foran dem. I runde 1 vant de på straffer mot Mjølner. Et lag andrefulgla slo 4-2 10 dager tidligere. Bodø er 1t25m med fly. Vi kunne like gjerne fått en kortere tur som medfører 3 timer i buss.

Ikke alt er kjipt...
                                Å det er såpass ja. Har lest så mye skryt av dem på nett i det siste så trodde de var sterkere enn som så. Da skal nok dette være relativt grei skuring.

Kommentar

• Zindrinho
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Sep 2019
                                  • 632

Samtidig har de slått rbk 2 7-0 og står ubeseira med 6-1-0 på 7 kamper, 22-3 i målforskjell og har tidl TIL ving daniel berntsen på laget. En utslitt plastmattei nordlandshallen, kan skje mye rart der.

Kommentar

• Lars Henrik Dahl
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jan 2020
                                    • 2371

Opprinnelig skrevet av Zindrinho
                                    Samtidig har de slått rbk 2 7-0 og står ubeseira med 6-1-0 på 7 kamper, 22-3 i målforskjell og har tidl TIL ving daniel berntsen på laget. En utslitt plastmattei nordlandshallen, kan skje mye rart der.
                                    Tviler ikke, men sålenge det tas på alvor bør det være grei skuring. Kan være en strålende mulighet til å lufte noen av unggutta og gi spilletid til de som trenger det - eks Ranger, Holmbert og Svendsen.

Kommentar

• kunden
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jun 2005
                                      • 2444

Porto, Hellas, Leicester, .... Blir vi den neste historien (Glimt kom tross alt med et skremmeskudd).
                                      Hvis og bare hvis dette ikke rakner så vil det ganske sikkert avgjøres for våres del i følgende kamprekke (blir svett bare av å tenke på det)
                                      Runde 23-26: rbk(b), Glimt(h), Viking(b), molde(h)

Kommentar

• niko
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jul 2008
                                        • 623

Opprinnelig skrevet av kunden
                                        Porto, Hellas, Leicester, .... Blir vi den neste historien (Glimt kom tross alt med et skremmeskudd).
                                        Hvis og bare hvis dette ikke rakner så vil det ganske sikkert avgjøres for våres del i følgende kamprekke (blir svett bare av å tenke på det)
                                        Runde 23-26: rbk(b), Glimt(h), Viking(b), molde(h)
                                        Rolig ,nå . Først må vi få 12 poeng til i hus så vi er sikret eliteserie neste år, og så får vi ta det derfra.

Kommentar

• Grusom B
                                          Generalissimo Bellisimo
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2003
                                          • 6248

Alt dette "ikke si at vi vinner for da vinner vi ikke"-greiene... Synes dere egentlig det har funka bra for oss de siste tjue åra? Vi er drutgode, og vi kan vinne.
                                          Ni principe ni rey...

D10S!

Kommentar

Working...