Sesongen 2022
Collapse
Dette emnet er besvart.
X
X
-
Kommentar
-
Ble 3-3, som er helt greit. RBK måtte ha hjelp av selvmål fra Haugesund. RBK-spillerne virker jo vettskremte når de får klare målsjanser og flere av dem klarer ikke dempe ballen. I tillegg kaster de seg flere ganger for å prøve å få straffe. Patetisk å se Rekdals lag.Elska þetta félagKommentar
-
Vi får håpe at Sarpsborg kan utlikne, men det ser foreløpig ikke sånn ut. Uansett har vi fire poeng på Molde, har slått dem borte og har dem igjen på Åråsen! Jeg tror fortsatt Viking blir den hardeste nøtta! DERR! Utlikna Sarpsborg gitt! Da har vi i skrivende stund 6 poeng på Molde!
Edit: Don't speak too soon! Fofana sender Molde foran igjen.Elska þetta félag👍 1Kommentar
-
Molde med flyt som vinner mot Særp. S08 helt klart det beste av lagene. Molde har til gode å imponere meg spesielt i år, men de er gode på å vippe kamper i deres favør. De er helt nede på tannkjøttet nå og skal møte Glimt på søndag. Knudtzon måtte inn som stopper på slutten pga. alle skadene. Vi har en god mulighet til å dra fra litt i helga. Viktigst blir det uansett å gjøre jobben selv!
Det skumle med Molde er at de neppe kommer til å sitte stille i sommervinduet. En skikkelig 9er inn for å erstatte Ohi så ser de plutselig mye mer truende ut.👍 1Kommentar
-
Kommentar
-
Molde med flyt som vinner mot Særp. S08 helt klart det beste av lagene. Molde har til gode å imponere meg spesielt i år, men de er gode på å vippe kamper i deres favør. De er helt nede på tannkjøttet nå og skal møte Glimt på søndag. Knudtzon måtte inn som stopper på slutten pga. alle skadene. Vi har en god mulighet til å dra fra litt i helga. Viktigst blir det uansett å gjøre jobben selv!
Det skumle med Molde er at de neppe kommer til å sitte stille i sommervinduet. En skikkelig 9er inn for å erstatte Ohi så ser de plutselig mye mer truende ut.
For øvrig også et interessant møte mellom middelhavsfarerne (ahh, så godt å kunne si det!) Vif og Rbk. Blir artig å se hvem av Rekdal og klovnen Fagermo som er aller mest utdatert!Elska þetta félag👍 3Kommentar
-
👍 8Kommentar
-
Kommentar
-
Enig , men Molde vil være dumme om de ikke prøver seg da . Men om da LSK vil selge til en stor konkurrent , tviler jeg på . Hadde det vært noen år siden ja , men nå er vi vel blitt smartere enn så vel , selv om penga rår?Kommentar
-
Legger Molde 15 mill på bordet og videresalgsklausul så blir det nok sånn. Men det skal nok sitte langt inne.Kommentar
-
-
Vi kaller det et pluss for oss at vi vinner uten å være på vårt beste, isåfall må man vel kalle det et pluss for molde og? De drar inn godt med poeng til å være så lite overbevisende og har hvertfall ett gir til å sette inn. I tillegg til han datro fofana som er på vei tilbake, en akor light typeKommentar
-
De har et temmelig velutvikla kombinasjonsspill på høyresida si der, men det virker langt fra solid det de holder på med. De er ganske langt unna det laget vi er, samholdet og viljen til å ofre seg for hverandre.
Vi kaller det et pluss for oss at vi vinner uten å være på vårt beste, isåfall må man vel kalle det et pluss for molde og? De drar inn godt med poeng til å være så lite overbevisende og har hvertfall ett gir til å sette inn. I tillegg til han datro fofana som er på vei tilbake, en akor light type
Ganske sjukt at vi plutselig kan være åtte poeng foran Viking om vi gjør jobben selv.
Molde helt klart favoritt til gullet vil jeg si. Har vel en hel ellever ute med skade? Fått i overkant godt betalt de siste kampene, men de blir veldig sterke etter landslagspausen tror jeg. Glimt er shaky, Viking er veldig avhengig av enkeltspillere, Rosenborg er ikke verdt å nevne, Godset er ikke helt der oppe. Det som imponerer meg mest med oss er at vi knapt slipper til målsjanser. Lett å vinne kamper da.
Fokus Tromsø nå!Kommentar
-
Absolutt alt går veien.
Ved første øyekast kan det virke som et forrykende på Marienlyst men alle målene var en resultat forderdelig forsvarsspill. Viking stod for feilpasningene mens Godset for mangelfull markering. Viking ser mer solide tross tap og er nok en mer seriøs utfordrer enn Godset.
Spørsmålet er: Er det mulig for Fugla å omstille seg etter derbyet?
Må tørre og si det høyt (bryter all jinx kutyme): Pdd står gullet mellom LSK, Viking og moldeKommentar
-
Absolutt alt går veien.
Ved første øyekast kan det virke som et forrykende på Marienlyst men alle målene var en resultat forderdelig forsvarsspill. Viking stod for feilpasningene mens Godset for mangelfull markering. Viking ser mer solide tross tap og er nok en mer seriøs utfordrer enn Godset.
Spørsmålet er: Er det mulig for Fugla å omstille seg etter derbyet?
Må tørre og si det høyt (bryter all jinx kutyme): Pdd står gullet mellom LSK, Viking og moldeKommentar
Kommentar