Sesongen 2022

Collapse
Dette emnet er besvart.
X
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kanarivogel89
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2006
    • 4666

To kamper på Tripic. Gir faen meg opp.

Kommentar

• Kanarivogel89
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2006
      • 4666

Men han mister i alle fall kampen mot oss, Tripic. Det samme gjør Stensness og Berisha. Et relativt svekket Viking-lag i dårlig form som kommer til Fort Åråsen ... Lukter med andre ord borteseier lang vei

Kommentar

• Zindrinho
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Sep 2019
        • 601

Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89
        Men han mister i alle fall kampen mot oss, Tripic. Det samme gjør Stensness og Berisha. Et relativt svekket Viking-lag i dårlig form som kommer til Fort Åråsen ... Lukter med andre ord borteseier lang vei
        Ingen av de 3 nevnte var vel med fra start mot rbk heller, jeg så bare 2omg med et halvt øye men viking virka da langt fra fortapt i den kampen. Tror mye av cluet blir å gå steinhardt ut og bare nekte de unge teknikerne dems rom og tid, solbakken og han nilsen tangen f.eks. Stiller viking også i en 3backs linje blir det fort trangt sentralt, Dragen må ta med seg turboen så stenger vi av Sebulonsens side.
        Jeg klarer ikke helt å se at Ibrahimaj spilte i hølet sist mot KBK, virka for meg som han lå for smalt på sin høyre side i 3ern sentralt på midten i 1.omg, og dro seg mer ut mot kanten og Eskil i 2.omg før vi kanksje la om til 3-4-3 igjen de siste 20? Virka som Adams lå mye ute til venstre og Holmbert mer sentralt da måla kom. Håper vi fant litt ut av det sist og kan sparke i fra oss i ny formasjon nå i en jæævla viktig kamp mot siddisene!

Kommentar

• BD
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Feb 2006
          • 1441

Stemmer det at Løkeberg bare fikk en kamp og dermed spiller mot oss?

Kommentar

• fredpet76
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Feb 2004
            • 1267

Opprinnelig skrevet av BD
            Ja, han spiller mot oss om vi skal tro på Svesengen

Kommentar

• Kanarivogel89
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • May 2006
              • 4666

Opprinnelig skrevet av BD
              Det stemmer. Direkte rødt betyr ikke nødvendigvis to kamper. To, eller flere, kampers suspensjon får man kun dersom man får direkte rødt for farefullt spill. Å rive ned som bakerste mann = én kamp karantene.

Så har heller problemet blitt at man kan sakse ned folk i knehøyde bakfra og fortsatt bare få to kamper ref. Tripic. Sliter fortsatt med å forstå at han fikk samme straff som Åsen.
              Last edited by Kanarivogel89; 07.07.2022, 09:31.

Kommentar

• Cyrus IV
                Juniormedlem
                Bøffel
                • Jun 2022
                • 24

Noen som tør å spå hvem som rykker ned med KBK? For et sinnsykt nedrykksdrama det ligger an til å bli i år. Enga på kvalik som tidligere er nevnt hadde vært det beste.

Molde og B/G med marginene mot seg vil gi oss mye gratis, håper vi tar vare på mulighetene vi får.

Kommentar

• kunden
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jun 2005
                  • 2429

molde-Jerv 1-1 !!!

Kommentar

• Kanarivogel89
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • May 2006
                    • 4666

Opprinnelig skrevet av kunden
                    molde-Jerv 1-1 !!!
                    Og Søpla kun målforskjell unna direkte nedrykk

Kommentar

• bjarmann
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2005
                      • 2994

Molde snubler hjemme mot Jerv. Helt utrolig! Allikevel har jeg en uggen følelse av at de 2 tapte poengene i Tromsø kan bli skjebnesvangre. Er vi med når hjemmekampen mot Molde spilles så tror jeg det blir vanskelig for dem på et elektrisk Åråsen i århundrets kamp! Stay tuned
                      I år så tar vi alt

Kommentar

• Cyrus IV
                        Juniormedlem
                        Bøffel
                        • Jun 2022
                        • 24

Opprinnelig skrevet av bjarmann
                        Molde snubler hjemme mot Jerv. Helt utrolig! Allikevel har jeg en uggen følelse av at de 2 tapte poengene i Tromsø kan bli skjebnesvangre. Er vi med når hjemmekampen mot Molde spilles så tror jeg det blir vanskelig for dem på et elektrisk Åråsen i århundrets kamp! Stay tuned
                        Håper Molde snubler mot Tromsø til helgen også! Tromsø er en god del bedre enn Ham-Kam og Jerv, så det er lov å håpe.

Fun fact: Tromsø har ikke tapt i serien siden 24. april.

Kommentar

• Kroktåa
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2015
                          • 2962

Opprinnelig skrevet av bjarmann
                          Ja, vi tapte to poeng i sluttsekundene mot TIL. Til gjengjeld vant vi to poeng i sluttsekundene mot vår argeste konkurrent. Når det skulle bli en trepoenger og en ettpoenger i disse to bortekampene, ville jeg valgt akkurat den komboen en million ganger av en million. Da stjal vi ett poeng fra konkurrenten. At TIL vant ett poeng er ikke noe jeg ligger våken av.

Kommentar

• brune stakkeland
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jan 2012
                            • 895

Det er langt frem, men akkurat nå så topper vi tabellen. La oss nyte det for alt det er verdt. Om vi vinner neste kamp så kommer vi til å toppe tabellen etter helga og.

Kommentar

• Lars Henrik Dahl
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2020
                              • 2364

Opprinnelig skrevet av brune stakkeland
                              Det er langt frem, men akkurat nå så topper vi tabellen. La oss nyte det for alt det er verdt. Om vi vinner neste kamp så kommer vi til å toppe tabellen etter helga og.
                              Ikke umulig at vi topper selv hvis vi taper neste kamp, vi har 3 poeng og 4 plussmål. Uansett - la oss fortsette den gode trenden på hjemmebane

Kommentar

• Lars Henrik Dahl
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jan 2020
                                • 2364

Opprinnelig skrevet av Zindrinho

Ingen av de 3 nevnte var vel med fra start mot rbk heller, jeg så bare 2omg med et halvt øye men viking virka da langt fra fortapt i den kampen.
                                Bartene var visstnok klart best i første omgang, Viking noe bedre i 2. VG hadde 4-5 i sjansestatistikk. Fotmob hadde 1-2 i big chances, men 1,00 mot 0,57 i XG. Så vidt jeg skjønner fikk de en høy XG basert på summen av en haug halvsjanser.

Dette blir helt klart ikke noen walkover. Formen til Viking handler ikke om dårlig spill først og fremst, men at de har en periode slitt med å score mål. Presterer vi som mot RBK vinner vi, presterer vi som mot Godset taper vi.

Kommentar

• kunden
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jun 2005
                                  • 2429

Berisha på vei til Bajen for 10+ mill (Viking avslo 10mill bud før sesongen). 18mnd igjen av kontrakten. Og med det er Viking ute av gullstriden. Blir Fofana plukka opp og Eikrem fortsetter å være skadet, kan dette være gullsesongen! Bedre sjanse får vi aldri - for vi kommer til å bli ribbet etter sesongen.

Kommentar

• bjarmann
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Sep 2005
                                    • 2994

Opprinnelig skrevet av kunden
                                    Berisha på vei til Bajen for 10+ mill (Viking avslo 10mill bud før sesongen). 18mnd igjen av kontrakten. Og med det er Viking ute av gullstriden. Blir Fofana plukka opp og Eikrem fortsetter å være skadet, kan dette være gullsesongen! Bedre sjanse får vi aldri - for vi kommer til å bli ribbet etter sesongen.
                                    Viking er ikke en trussel for oss. Mer redd for Glimt nå. Molde kommer uansett til å handle i sommer som den horeklubben de er så samma hvem de mister.
                                    I år så tar vi alt

Kommentar

• Kanarivogel89
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • May 2006
                                      • 4666

Ref. ryktetråden, så vil Mikkelsen være en klassesignering. Bare å kjøre på. Strålende spiller som jeg har hatt lyst på lenge, men som jeg trodde var totalt urealistisk.

Kommentar

• DoubleHi5
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2011
                                        • 4263

Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89
                                        Ref. ryktetråden, så vil Mikkelsen være en klassesignering. Bare å kjøre på. Strålende spiller som jeg har hatt lyst på lenge, men som jeg trodde var totalt urealistisk.
                                        Men det skrives at prisen sannsynligvis vil ligge på 10 millioner eller mer! Har vi virkelig råd til det og er det en riktig måte å bruke penger på?
                                        Elska þetta félag

Kommentar

• Kanarivogel89
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • May 2006
                                          • 4666

Opprinnelig skrevet av DoubleHi5

Men det skrives at prisen sannsynligvis vil ligge på 10 millioner eller mer! Har vi virkelig råd til det og er det en riktig måte å bruke penger på?
                                          Dæven, det er såpass ja? Nei, det vil vi nok ikke ha råd til. En av grunnene til at jeg trodde Mikkelsen var tapt var at han signerte ny kontrakt (5 år tror jeg) med TIL før sesongen, så sånn sett gir jo prisen mening.

Leser at Brauten vurderes i en byttehandel. Kan være fornuftig det, selv om jeg er ekstremt redd for en ny Ohi-historie hvis Jonatan går til en ES-rival.

Kommentar

Working...