To kamper på Tripic. Gir faen meg opp.
Sesongen 2022
Collapse
Dette emnet er besvart.
X
X
-
-
Men han mister i alle fall kampen mot oss, Tripic. Det samme gjør Stensness og Berisha. Et relativt svekket Viking-lag i dårlig form som kommer til Fort Åråsen ... Lukter med andre ord borteseier lang veiKommentar
-
Jeg klarer ikke helt å se at Ibrahimaj spilte i hølet sist mot KBK, virka for meg som han lå for smalt på sin høyre side i 3ern sentralt på midten i 1.omg, og dro seg mer ut mot kanten og Eskil i 2.omg før vi kanksje la om til 3-4-3 igjen de siste 20? Virka som Adams lå mye ute til venstre og Holmbert mer sentralt da måla kom. Håper vi fant litt ut av det sist og kan sparke i fra oss i ny formasjon nå i en jæævla viktig kamp mot siddisene!👍 1Kommentar
-
Det stemmer. Direkte rødt betyr ikke nødvendigvis to kamper. To, eller flere, kampers suspensjon får man kun dersom man får direkte rødt for farefullt spill. Å rive ned som bakerste mann = én kamp karantene.
Så har heller problemet blitt at man kan sakse ned folk i knehøyde bakfra og fortsatt bare få to kamper ref. Tripic. Sliter fortsatt med å forstå at han fikk samme straff som Åsen.Last edited by Kanarivogel89; 07.07.2022, 09:31.👍 1Kommentar
-
Noen som tør å spå hvem som rykker ned med KBK? For et sinnsykt nedrykksdrama det ligger an til å bli i år. Enga på kvalik som tidligere er nevnt hadde vært det beste.
Molde og B/G med marginene mot seg vil gi oss mye gratis, håper vi tar vare på mulighetene vi får.Kommentar
-
👍 4Kommentar
-
Molde snubler hjemme mot Jerv. Helt utrolig! Allikevel har jeg en uggen følelse av at de 2 tapte poengene i Tromsø kan bli skjebnesvangre. Er vi med når hjemmekampen mot Molde spilles så tror jeg det blir vanskelig for dem på et elektrisk Åråsen i århundrets kamp! Stay tunedI år så tar vi alt👍 2Kommentar
-
Molde snubler hjemme mot Jerv. Helt utrolig! Allikevel har jeg en uggen følelse av at de 2 tapte poengene i Tromsø kan bli skjebnesvangre. Er vi med når hjemmekampen mot Molde spilles så tror jeg det blir vanskelig for dem på et elektrisk Åråsen i århundrets kamp! Stay tuned
Fun fact: Tromsø har ikke tapt i serien siden 24. april.Kommentar
-
Molde snubler hjemme mot Jerv. Helt utrolig! Allikevel har jeg en uggen følelse av at de 2 tapte poengene i Tromsø kan bli skjebnesvangre. Er vi med når hjemmekampen mot Molde spilles så tror jeg det blir vanskelig for dem på et elektrisk Åråsen i århundrets kamp! Stay tuned👍 1Kommentar
-
Det er langt frem, men akkurat nå så topper vi tabellen. La oss nyte det for alt det er verdt. Om vi vinner neste kamp så kommer vi til å toppe tabellen etter helga og.
👍 4Kommentar
-
Ikke umulig at vi topper selv hvis vi taper neste kamp, vi har 3 poeng og 4 plussmål. Uansett - la oss fortsette den gode trenden på hjemmebane👍 5Kommentar
-
Dette blir helt klart ikke noen walkover. Formen til Viking handler ikke om dårlig spill først og fremst, men at de har en periode slitt med å score mål. Presterer vi som mot RBK vinner vi, presterer vi som mot Godset taper vi.👍 4Kommentar
-
Berisha på vei til Bajen for 10+ mill (Viking avslo 10mill bud før sesongen). 18mnd igjen av kontrakten. Og med det er Viking ute av gullstriden. Blir Fofana plukka opp og Eikrem fortsetter å være skadet, kan dette være gullsesongen! Bedre sjanse får vi aldri - for vi kommer til å bli ribbet etter sesongen.👍 2Kommentar
-
Berisha på vei til Bajen for 10+ mill (Viking avslo 10mill bud før sesongen). 18mnd igjen av kontrakten. Og med det er Viking ute av gullstriden. Blir Fofana plukka opp og Eikrem fortsetter å være skadet, kan dette være gullsesongen! Bedre sjanse får vi aldri - for vi kommer til å bli ribbet etter sesongen.I år så tar vi alt👍 1Kommentar
-
Ref. ryktetråden, så vil Mikkelsen være en klassesignering. Bare å kjøre på. Strålende spiller som jeg har hatt lyst på lenge, men som jeg trodde var totalt urealistisk.Kommentar
-
Men det skrives at prisen sannsynligvis vil ligge på 10 millioner eller mer! Har vi virkelig råd til det og er det en riktig måte å bruke penger på?Elska þetta félag👍 1Kommentar
-
Leser at Brauten vurderes i en byttehandel. Kan være fornuftig det, selv om jeg er ekstremt redd for en ny Ohi-historie hvis Jonatan går til en ES-rival.Kommentar
Kommentar