Men kommer ikke før i januar, så vi trenger 1-2 andre før den tid. Venter fortsatt i spenning
Sesongen 2022
Collapse
Dette emnet er besvart.
X
X
-
👍 1Kommentar
-
Forventningene til hvem som signeres øker i takt med ventetiden. Skal vi henge med i toppen fremover er det viktig med inntekter fra Europa. Klasseskillet mellom klubbene som presterer i Europa og røkla vil tilta.👍 1Kommentar
-
Det kommer garantert noen tunge signeringer. Tipper to nye, kanskje tre, i tillegg til Lundemo og Charles. TV-inntektene øker kraftig neste sesong, og det er snakk om å investere noen av disse pengene allerede i dette vinduet.👍 2Kommentar
-
"Når vi skal hente inn en spillere, så vurderer vi mange parametere før vi signerer. Desperasjonen skal komme når desperasjonen må komme, ikke for tidlig. Henter vi for tidlig er risikoen for å bomme større. Hadde vi hentet en spiss for tidlig og bommet, så vil vi brenne inne med den spissen. Om det skulle dukke opp et bedre alternativ senere i overgangsvinduet, vil vi ikke ha mulighet til å hente den spilleren"Merknad: Debattanten kan i innlegget over ha fremvist en rekke negative personlighetstrekk, inkludert, men ikke begrenset til, manglende intellekt, fintfølelse, dannelse, tankekraft, visdom, empati, solidaritet, rettferdighet, måtehold, og mot.👍 2Kommentar
-
Beklaget å må gjenta meg selv, men jeg mener både Edh og Ranger lider av at vi har et spillopplegg som tilsier at vi skal angripe på venstresiden. Det er bare å se endringen på Edh etter at han flyttet fra venstresiden og over på høyre. Drivende god på venstre og bare en skygge på høyre. Mot Tromsø var spesielt Ranger i første omgang på ustanselige løp i rom bak backen, men fikk kun en pasning. Hadde resten av laget kippet baller inn der, så hadde mye sett veldig annerledes.
Det er ikke mange høyrebacker i Eliteserien jeg ville valgt foran Edh og Ranger. Den dagen vi får balansert angrepsfilosofien vår, så vil unggutta se like bra ut som Dragsnes og Åsen.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?👍 6Kommentar
-
Beklaget å må gjenta meg selv, men jeg mener både Edh og Ranger lider av at vi har et spillopplegg som tilsier at vi skal angripe på venstresiden. Det er bare å se endringen på Edh etter at han flyttet fra venstresiden og over på høyre. Drivende god på venstre og bare en skygge på høyre. Mot Tromsø var spesielt Ranger i første omgang på ustanselige løp i rom bak backen, men fikk kun en pasning. Hadde resten av laget kippet baller inn der, så hadde mye sett veldig annerledes.
Det er ikke mange høyrebacker i Eliteserien jeg ville valgt foran Edh og Ranger. Den dagen vi får balansert angrepsfilosofien vår, så vil unggutta se like bra ut som Dragsnes og Åsen.👍 3Kommentar
-
Jeg er temmelig sikker på at det blir forventet langt mere av både Edh og Ranger. Finnes det assist fra den kanten i år? Mot Tromsø så hadde feks Ranger mange muligheter til å sveipe innlegg men aldri om de ble brukt. Edh trekker seg fra en mulighet der det må skytes 100 av 100 ganger. Manglende selvtillit, tja det er mulig men de har spilt såpass mye begge to at de burde ha en viss trygghet. Skal vi bli bedre så må vi finne alternativer. Edh beholdes, Ranger kan lånes ut som en siste mulighet. Han er ikke veldig ung lenger. Det er flere backer i eliteserien og obos som er på ett høyere nivå. Ranger og Edh har liksom blitt en sånn greie at de er unge og lokale derfor så forventes det liksom litt mindre av de og hyllesten blir nesten latterlig stor hvis noen leverer en god prestasjon. Det er på den plassen vi er svakest og skal vi bli bedre så må det forsterkes.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
Eric Taylor går til Kongsvinger på lån, og Vinger tar samtidig over opsjonen. Nåløyet er ekstremt trangt sentralt for tiden, for synes ikke Taylor har gjort seg bort de gangene jeg har sett ham.👍 1Kommentar
-
👍 2Kommentar
-
Kommentar
-
Tenker nok egentlig at det er mest for å være fair ovenfor Taylor, og Uba Charles kommer vel først fra januar?Kommentar
-
Nå sa Mesfin om spissjakta at de leita etter EU-borgere fordi arbeidstillatelse kunne ta for mye tid ellers, men det tar jo tydeligvis tid å lande noen andre og.
Tenker nok egentlig at det er mest for å være fair ovenfor Taylor, og Uba Charles kommer vel først fra januar?Kommentar
-
Nå sa Mesfin om spissjakta at de leita etter EU-borgere fordi arbeidstillatelse kunne ta for mye tid ellers, men det tar jo tydeligvis tid å lande noen andre og.
-
Så litt av Gjelleråsen matchen og der var han i en egen liga. Så også treningsmatchen mot Kamma. Der var han ikke like synlig. Kan vise seg å være en blemme å gi fra oss kjøpsopsjonen. Er Uba så mye bedre altså?Kommentar
-
Kommentar