F̶u̶g̶l̶a̶f̶a̶m̶i̶l̶i̶e̶n̶ ̶b̶l̶i̶r̶ ̶f̶a̶k̶t̶i̶s̶k̶ ̶b̶r̶u̶k̶t̶ ̶t̶i̶l̶ ̶n̶o̶e̶!̶
Sesongen 2022
Collapse
Dette emnet er besvart.
X
X
-
-
-
Kommentar
-
Jeg visste ikke at jeg hadde en slik knapp på mitt tastatur som denne personen tydeligvis"kom borti". Snakk om å pisse på oss supportere og ydmyke klubben i all offentlighet. De ansvarlige og medieansvarlig bør beklage ordentlig, ikke bare fjase og le det bort. Burde stått gapestokk på torvet burde de gjort!I år så tar vi altKommentar
-
Dette har vært et rykte. Jeg har nå to ganger bedt dere om å bruke ryktetråden, fortrinnsvis den man kan skravle i.
Alle innlegg om temaet i denne tråden blir heretter slettet.
Stray Cat
ModeratorFor vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!👍 1Kommentar
-
Svendsen tar pause på ubestemt tid iflg. RB: https://www.rb.no/svendsen-tar-pause...9Dow&fs=e&s=cl
jeg har ikke RB, noen som kan gi et kort sammendrag?Kommentar
-
Svendsen tar pause på ubestemt tid iflg. RB: https://www.rb.no/svendsen-tar-pause...9Dow&fs=e&s=cl
jeg har ikke RB, noen som kan gi et kort sammendrag?I år så tar vi alt👍 5Kommentar
-
jeg har ikke RB, noen som kan gi et kort sammendrag?👍 6Kommentar
-
Braut og Taylor henholdsvis til Godset og Vinger. Adams og Holst langtids skadet og nå Svendsen ute på ubestemt tid.
Eneste Inn er Lundemo.
Begynner å bli rimelig tynn stall, spesielt når både Åsen og Helland hangler i tillegg.
Håper det er en plan for å erstatte spillere, dette ser ikke bra ut.👍 5Kommentar
-
Bør nok ha inn minst 2 ( en spiss og en vingtype ) der minst en av de er relativt hurtig og uforutsigbar. Men viktigst av alt at Tobias har det bra. Han må huske på at han er mer enn god nok som menneske akkurat slik som han er.👍 12Kommentar
-
Jeg skjønner frustrasjonen din asså, men det er ikke Mesfin aleine som har bestemt at vi ikke skulle hente en spiss samma hva på første mulighet etter Adams' skade, detta er jo en plan både styret, mesfin, bakke og resten av teamet er enige om, å tenke langsiktig og ikke prøve å haste seg til kortvarig suksess. Det er ikke som om de leiter høyt og lavt etter "hva som helst" fordi de føler vi MÅ ha en spiss nå for å kunne vinne gull NÅ, og Mesfin bare er håpløs som ikke finner noen som vil komme.
Hvis Teamet har rett i sin visjon vil vi være med i medaljekamp også de neste sesongene, og kanskje der komme i en enda bedre posisjon til gullet enn vi var i år.
Hvis vi utålmodige supportere har rett vil vi ha skusla vekk vår éne store mulighet for edelt metall i et år der vi lå på topp og alle andre gullkandidater så ræv ut.
Jeg tror svaret ligger et sted midt i mellom, vi hadde nok ikke vært med i gullkamp i november om vi hadde kjøpt inn en spiss 1 august uansett, men jeg tror også det skal bli drita vanskelig å gjenta suksessen vi har nå også de neste åra, for det å ha tatt oss fra kronisk dumpekandidat til topp 4 to år på rad rett etter OBOS, som virkelig ikke er lett å rykke rett opp igjen fra, det er intet annet enn suksess.👍 5Kommentar
-
👍 1Kommentar
-
Jeg tippet 4pl i fjor.. 5 pl i år og medalje neste år.
Det var svært overraskende å få rett i fjor.
Det kan dessverre..noe overrasoverraskende se ut til å få rett i år..
Eneste positive med om tipsene slår til - er medalje - neste år..
...Kommentar
-
Hehehe, har sikkert blitt påvirka av det jeg har lest og bruker mye de samma orda. Men det endrer ikke det faktum at det ikke er Mesfin aleine som har satt ned foten her og ikke vil ha ny spiss, de er et team som er enige om veien videre, noe vi skal være jævli glad for
Hadde det vært motsatt, og de bare ønska å få noen inn så fort som mulig hadde vel Moses eller lignende stått her for lengst, tror ikke det er DER skoen trykker.Kommentar
Kommentar