Billetter LSK-Stabæk semifinalen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • lsk123
    Medlem
    Bøffel
    • May 2004
    • 36

    #21
    Når på lørdag starter salget? Har en halvtimes kjøring til åråsen, så jeg vil nødig kjøre bomtur.
    Fugla for alltid!

    Kommentar

    • vollafugl
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Dec 2006
      • 978

      #22
      Opprinnelig skrevet av Mocanari
      Fikk nettopp en sms fra LSKZone som sier at alle sesongkortinnehavere kan ringe Billettluka f.o.m. imorgen og forhåndsbestille sin faste plass til Stabæk-kampen. Ved å oppgi sesongkort-info kan en betale med Visa, så får en et referansenr. og billett kan hentes på LSK`s vanlige billettsalg-steder. Antar billetten må hentes senest lørdag.

      Dette kommer i tillegg til billettsalget lørdag på Åråsen.
      Har ringt dit. Det er noe galt med systemet og bilettene skulle selges i morgen: Fikk oppgitt et nytt nummer, men det har jeg glemt. Kjipt at man bare kan kjøpe en bilett pr, sesongkort.

      Kommentar

      • Catrine
        Medlem
        Bøffel
        • Aug 2007
        • 37

        #23
        Noen som vet når billettsalget startet søndag 2. sept?
        http://catrinenicolaisen.blogg.no

        Kommentar

        • 307
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Mar 2007
          • 358

          #24
          Opprinnelig skrevet av Mocanari
          Fikk nettopp en sms fra LSKZone som sier at alle sesongkortinnehavere kan ringe Billettluka f.o.m. imorgen og forhåndsbestille sin faste plass til Stabæk-kampen. Ved å oppgi sesongkort-info kan en betale med Visa, så får en et referansenr. og billett kan hentes på LSK`s vanlige billettsalg-steder. Antar billetten må hentes senest lørdag.

          Dette kommer i tillegg til billettsalget lørdag på Åråsen.
          Hvis du leser hele meldingen kan billetten avhentes i hele tidsrommet frem til kampstart den 26 september.

          Kommentar

          • Guling
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jun 2004
            • 484

            #25
            Sorry hvis jeg har oversett svaret på spørsmålet mitt et sted, men hva er prisen på billettene til semien? Det er snakk om kanari-feltet, voksen. Skraper rett og slett bunnen av kassa nå, og vil gjerne vite hvor mye jeg må knipe igjen før jeg kommer meg til Åråsen og kjøper billett på lørdag.

            Kommentar

            • Kanarifugl84
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jun 2007
              • 2319

              #26
              Opprinnelig skrevet av Guling
              Sorry hvis jeg har oversett svaret på spørsmålet mitt et sted, men hva er prisen på billettene til semien? Det er snakk om kanari-feltet, voksen. Skraper rett og slett bunnen av kassa nå, og vil gjerne vite hvor mye jeg må knipe igjen før jeg kommer meg til Åråsen og kjøper billett på lørdag.
              Så vidt jeg husker var det standard priser mot AAFK i kvarten, og er temmelig overbevist om at du kan belage deg på det samme angående semifinalen. Altså 170kr på kanarifeltet hvis medlem

              Kommentar

              • Gjest

                #27
                Billettsalg LSK-Stabæk

                Kanskje unødvendig å starte egen tråd for dette spørsmålet, men jeg lurer på; er det kun de med sesongkort som får kjøpe billetter på lørdag 1. september? Eller kan vi som er medlemmer av Kanarifansen og Sportsklubben også gjøre det?

                Kommentar

                • superbøffel
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2005
                  • 5611

                  #28


                  Nok en gang skandaleopplegg av Sportsklubben rundt billettsalg:

                  1. "- Sesongkortinnehavere kan kjøpe sin plass til semifinalen ved å ringe Billettluka på 815 11 500."
                  Nei, det kan man ikke - man sitter i kø en time og får beskjed om at systemet ikke funker og at man må ringe ett opptatt nr i Bodø!!!!
                  2. Mot AaFK kunne man bestille billettene over LSK Zone og hente på stadion på kampdag - hvorfor i all verden kan man ikke det nå???

                  Søpleopplegg - en av argumentene for å kjøpe sesongkort er forkjøpsrett til cupmatcher - det er fint lite verdt med ett opplegg som gjør det komplett umulig å kjøpe billettene uten å bruke en hel arbeidsdag!
                  Enøyd i de blindes dal.

                  Kommentar

                  • superbøffel
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2005
                    • 5611

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av biggie
                    Kanskje unødvendig å starte egen tråd for dette spørsmålet, men jeg lurer på; er det kun de med sesongkort som får kjøpe billetter på lørdag 1. september? Eller kan vi som er medlemmer av Kanarifansen og Sportsklubben også gjøre det?
                    Les tråden som er opprettet du.
                    Enøyd i de blindes dal.

                    Kommentar

                    • LasseN
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • May 2005
                      • 1610

                      #30
                      Opprinnelig skrevet av Kanarifugl84
                      Så vidt jeg husker var det standard priser mot AAFK i kvarten, og er temmelig overbevist om at du kan belage deg på det samme angående semifinalen. Altså 170kr på kanarifeltet hvis medlem

                      Korrekt. Det var den prisen Billettluka oppgav når jeg bestilte billett der nå.
                      LasseN

                      Kommentar

                      • Mocanari
                        Medlem
                        Hoffnarr
                        • Jan 2004
                        • 51

                        #31
                        Opprinnelig skrevet av vollafugl
                        Har ringt dit. Det er noe galt med systemet og bilettene skulle selges i morgen: Fikk oppgitt et nytt nummer, men det har jeg glemt. Kjipt at man bare kan kjøpe en bilett pr, sesongkort.
                        Det er fortsatt feil med systemet til Billettluka. Ringte det nummeret vi fikk oppgitt, og satt 20 minutter i kø før jeg fikk snakke med noen. Da sa de at jeg måtte ringe 75542531 eller 75542536 istedet....

                        Uansett - nå er billetten bestilt, til den ikke helt rimelige pris av 260.-

                        Kommentar

                        • Mocanari
                          Medlem
                          Hoffnarr
                          • Jan 2004
                          • 51

                          #32
                          Opprinnelig skrevet av biggie
                          Kanskje unødvendig å starte egen tråd for dette spørsmålet, men jeg lurer på; er det kun de med sesongkort som får kjøpe billetter på lørdag 1. september? Eller kan vi som er medlemmer av Kanarifansen og Sportsklubben også gjøre det?

                          Kommentar

                          • iL
                            Seniormedlem
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Jan 2004
                            • 10771

                            #33
                            det er fremdeles ikke kommet opp noen tidspunkt på når lukene er oppe i morgen.
                            Kanarifugla flyr høyt i år!

                            Kommentar

                            • Emil B
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Feb 2006
                              • 5921

                              #34
                              Opprinnelig skrevet av iL
                              det er fremdeles ikke kommet opp noen tidspunkt på når lukene er oppe i morgen.
                              Lukene er åpene mellom 12.00 - 15.00.

                              Kommentar

                              • JølleMann
                                Juniormedlem
                                Ferskenpels
                                • Aug 2006
                                • 8

                                #35
                                Laaang ventetid på telefon til billettluka

                                Ringte billettluka nå for å kjøpe billett. Var nummer 8 i køen når jeg starta, 35 minutter seinere fikk jeg kjøpt billetten min.
                                Helt håpløst at det skal ta så lang tid.
                                Hadde jeg visst det skulle ta så lang tid kunne jeg ha fått klipt plen og lufta bikkja mens jeg var i kø.

                                Hilsen Jarle

                                Kommentar

                                • bingolfs
                                  Medlem
                                  Bøffel
                                  • Apr 2006
                                  • 36

                                  #36
                                  Billettsalg semifinalen

                                  Ehh, jeg forsøkte meg på oppskriften med telefon til bilettluka.no, det fungerte jo ikke akkurat strålende. Kom frem etter 10 minutter i telefonkø bare for å få beskjed om å ringe et annet nummer! Det andre nummeret var opptatt ca 101% av de 45 gangne jeg ringte i løpet av dagen.

                                  Så jeg får ta meg en tur til Åråsen i morgen. Noen som vet når lukene åpner for billettsalg til semin altså. Brannkampen har jeg jo sesongkort på (utrolig deilig :-))

                                  Kommentar

                                  • Per Arne
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Feb 2004
                                    • 2347

                                    #37
                                    Yo, lukene på Åråsen er åpne fra kl 12-15
                                    Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.

                                    Kommentar

                                    • BennyLem
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Aug 2005
                                      • 2902

                                      #38
                                      Opprinnelig skrevet av Mocanari
                                      Det er fortsatt feil med systemet til Billettluka. Ringte det nummeret vi fikk oppgitt, og satt 20 minutter i kø før jeg fikk snakke med noen. Da sa de at jeg måtte ringe 75542531 eller 75542536 istedet....

                                      Uansett - nå er billetten bestilt, til den ikke helt rimelige pris av 260.-
                                      Jeg ser at mange har hatt problemer med bestilling. Jeg har kritisert LSK for det meste, spesielt angående tilgang på billetter for oss som bor i Oslo. (Jada, jeg har sesongkort, og har hatt det i "alle" år, men det hjelper ikke i cupen).

                                      Senest mot Aalesund leste jeg på nett (www.lsk.no) at man kunne kjøpe billetter på alle Narvesen. En tur opp på min lokale Reitan-sjappe på Torshov ga meg imidlertid ikke annet enn tapt drikketid på verandaen (det var glimrende sol, og jeg brukte 20. min til ingen nytte) og enda dårligere humør enn vanlig (de sa de kunne selge meg billetter til "de unevnelige" og LYN, men ikke LSK!).

                                      Derfor var min glede ubeskrivelig i dag, når jeg tok sjansen på å følge rådet fra Mocanari. Jeg ringte nummerene han opplyste om rundt 15.00 i dag. Det første ga bare opptatt, mens det andre ga meg svar på sekundet! Etter å ha oppgitt ønsker, sesongkortnummer og masterkortnummer, så var alt i boks!

                                      Jeg var veldig skeptiskt da jeg oppga referansenummer på 7-Eleven noen timer senere (Narvesen hadde varetelling på fredag ettermiddag!). Skepsisen ble gjort til skamme, og Ultras Winsnes Fanatics har nå to billetter på KFL til semien.

                                      Stor takk til Mocanari!
                                      Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                                      Kommentar

                                      • vollafugl
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Dec 2006
                                        • 978

                                        #39
                                        I dag har jeg stått 40 minutter i kø for å få en billett.

                                        Jeg har vanskelig med å forstå behovet for å være så tilbakeholdne med bilettene. Jeg synes at man i hvertfall burde kunne fått 3 billetter pr. sesongkort, og gjerne biletter for å være medlem i Kanarifansen i tillegg.

                                        Kommentar

                                        • Torolf
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2004
                                          • 9574

                                          #40
                                          Opprinnelig skrevet av vollafugl
                                          I dag har jeg stått 40 minutter i kø for å få en billett.

                                          Jeg har vanskelig med å forstå behovet for å være så tilbakeholdne med bilettene. Jeg synes at man i hvertfall burde kunne fått 3 billetter pr. sesongkort, og gjerne biletter for å være medlem i Kanarifansen i tillegg.
                                          Jeg tror de ser an folk. Jeg fikk fem billetter på feltet.

                                          For øvrig er jeg helt enig med deg. Man burde få kjøpe flere billetter, i hvert fall på feltet og RB. Jeg skjønner imidlertid poenget med at alle sesongkortinnehavere skal få kjøpt plassen sin.

                                          Kommentar

                                          Working...