Billetter LSK-Stabæk semifinalen
Collapse
X
-
Har kjøpt billetter på www.billettluka.no nå - noen som vet et egnet sted for å hente billettene?
--larswKommentar
-
I følge RB er det pr. 6. september solgt 4.733 billetter til semifinalen.
Kommentar
-
Trolig langt flere.
I følge er RB er det pr. 6. september solgt 4.733 billetter til semifinalen.
http://www.rb.no/lsk-magasinet/article2679305.ece
Samboeren min skulle hente ut de 3 billettene jeg hadde kjøpt og betalt på billettluka for meg og da tøyt det ut 29 billetter!!YvonneKommentar
-
Makan da, fikk bare de to jeg skulle ha jeg hehe..
Eneste problemet som oppstod for meg var at når jeg oppga hele referansenummeret fikk hun ikke opp noe, men når hun kun søkte på tallene så kom heldigvis bestillingen min frem.Kommentar
-
kanskje prøve å kontakte de du kjøpte billetter av å spørre hvor inni heimen de billettene er nå!LillestrømKommentar
-
Prøvde å kjøpe biletter på feltet gjennom 815 11 500 nå. Fikk beskjed om at det var utsolgt...Kan det stemme med virkeligheten da?
Forsøkte å kjøpe hos Narvesen i går. Der ble det sagt at det var igjen massevis av biletter men at de ikke fikk tilgang...
Skal ikke være enkelt dette her...Kommentar
-
Er det ikke bar kampen mot Brann som selges på Åråsen, mens Stabæk skulle selges på alle steder, også på norges dårligste utsalgssted(billettluka). Et bytte til billettservice hadde ikke vært å forarge neiKommentar
Kommentar