Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Jasså tech, du fikk tak i billetter til Brannmatchen som jeg ihvetrfall var sikker på at kun skulle være tilgjengelige på Åråsen.
Gir opp jeg nå hehe. Jeg har ihvertfall de billetene jeg trenger og er fornøyd
Er jo åpent salg nå.... Fra og med 4. september har det vært det, til både brann kampen og stabæk semi. Før 4. september var det lukket salg på åråsen.
Last edited by Baloo; 07.09.2007, 16:29.
Begrunnelse: skriveleif
Jeg har noen billetter på RB (ståplasser) til LSK-Brann. Send PM.
Selger de også billetter til feltet der eller er de revet bort?
Lurte også bare på om KFL/ kommunen har tenkt noen tanker om evt. å sette opp igjen sirkusteltet i år også. Nå er vel ikke dette aktuelt i en semi kanskje? Men hvis vi kommer til finalen er det kanskje aktuelt igjen. Håper det iallefall. Jeg var fornøyd med 2005- opplegget der.. Mulig dere som bor nærme Lstrm vet dette men den informasjonen har ikke nådd opp hit der jeg bor.. Derfor er jeg litt nysgjerrig. Har da tenkt å plassere meg i Lstrm den helga..
Lurte også bare på om KFL/ kommunen har tenkt noen tanker om evt. å sette opp igjen sirkusteltet i år også. Nå er vel ikke dette aktuelt i en semi kanskje? Men hvis vi kommer til finalen er det kanskje aktuelt igjen. Håper det iallefall. Jeg var fornøyd med 2005- opplegget der.. Mulig dere som bor nærme Lstrm vet dette men den informasjonen har ikke nådd opp hit der jeg bor.. Derfor er jeg litt nysgjerrig. Har da tenkt å plassere meg i Lstrm den helga..
Er Lstrm Lillestrøm på SMS-språket?
Heldigvis drives ikke KFL/LSK av Skedsmo arbeiderparti, så vi snakker ikke høyt om en finale-fest før det viser seg at det blir noen fest
Så vi som bor i Lstrm(klarer du å skrive det uten å stave med pekefingeren? hihi) vet nok ikke noe mer om dette enn dere andre.
Heldigvis drives ikke KFL/LSK av Skedsmo arbeiderparti, så vi snakker ikke høyt om en finale-fest før det viser seg at det blir noen fest
Så vi som bor i Lstrm(klarer du å skrive det uten å stave med pekefingeren? hihi) vet nok ikke noe mer om dette enn dere andre.
hehe.. det har du rett i Dumt å feire på forskudd...
Men dette går nok veien skal dere se
Det er solgt drøyt 6000 billetter. I tillegg kommer bortesupportere. Mao vil kampen trekker over 10.000 tilskuere til Åråsen.
Det er vel en del bortesupportere i 6000-tallet, er det ikke?
Jeg tror denne kampen må pushes, veldig. Og jo flere billetter vi får solgt før seriekampen mot Stabukk, jo bedre.
Tror jeg.
He he. Lillestrøm (bevis nok?) Ok, da snakker vi ikke om noen finalefest enda, var bare nysgjerrig. Er iallefall klar for en cupfinalefest med LSK på den ene siden igjen, hvis det skulle skje! Dog håper jeg at det ikke Ullevaal stinker like mye "gjørme" i år som den gjorde i 2005. Å selge 10000 billetter til kampen mot Stabæk bør jo være overkommelig.. Selv om det er TV- kamp og at vi vet motstanderen heter Haugesund i neste kamp..
Kommentar