Treningskamper 2022

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • gilbert
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 3226

Opprinnelig skrevet av Bonzo
    Vet noen om FFK-kampen spilles 3. eller 4. mars?
    Kampen sendes definitivt FREDAG 4. MARS klokka 13.00. Det er bekrefta av Svesengen i samtale med Geir Bakke på sendinga fra Marbella i dag. RB sender som kjent kampen direkte. Det eneste nye er at FFK har fått litt problemer med å stille lag til 3x45 minutter - da måtte tre-fire av spillerne deres spilt 135 minutter. Derfor ser det nå ut til at det blir 2x45 og kanskje en eller to ekstraomganger etterpå.

gilbert

Kommentar

• gilbert
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 3226

Hermed skulle vel all tvil og forvirring være blåst bort:

Eskil Edh, Mads Hedenstad Christiansen og de andre LSK-spillerne stortrives på treningsleiren i Marbella. Fredag venter Fredrikstad i en siste test før alvoret starter med cupkamp mot Nardo 13. mars.

gilbert

Kommentar

• Kroktåa
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2015
        • 2969

Opprinnelig skrevet av gilbert

Kampen sendes definitivt FREDAG 4. MARS klokka 13.00. Det er bekrefta av Svesengen i samtale med Geir Bakke på sendinga fra Marbella i dag. RB sender som kjent kampen direkte. Det eneste nye er at FFK har fått litt problemer med å stille lag til 3x45 minutter - da måtte tre-fire av spillerne deres spilt 135 minutter. Derfor ser det nå ut til at det blir 2x45 og kanskje en eller to ekstraomganger etterpå.

gilbert
        Kan ikke vi låne dem 3-4 spillere (som for treningens skyld kunne spilt for begge laga)?

Kommentar

• plantemiddel
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Feb 2012
          • 831

Kanskje det kunne vært løsningen på Glimt/NFF vs AaFK fadesen også

Kommentar

• gilbert
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 3226

Start-11'er mot FFK i følge Svesengen i intervjuet med Gjermund Åsen på rb.no akkurat nå:

Knut-André
            Philip-Igoh-Tom
            Lars-Ifeanyi-Ulrik-Eskil
            Ylldren-Holmbert-Tobias

gilbert

Kommentar

• bema0806
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Sep 2011
              • 521

1-0 Lars ranger etter legg fra Svendsen

Kommentar

• Kroktåa
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2015
                • 2969

Vi henger i alle fall litt mer sammen i denne kampen, sammenliknet med de tre siste forestillingene. Men vi burde kjørt mer over et OBOS-lag enn dette, når det nærmer seg alvoret.

Kommentar

• bema0806
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Sep 2011
                  • 521

Opprinnelig skrevet av Kroktåa
                  Vi henger i alle fall litt mer sammen i denne kampen, sammenliknet med de tre siste forestillingene. Men vi burde kjørt mer over et OBOS-lag enn dette, når det nærmer seg alvoret.
                  Vi stiller ikke med de antatt beste heller, så synes egentlig ikke det er så ille

Kommentar

• Kroktåa
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2015
                    • 2969

Oisann – Skjærstein på bærtur, men hadde flaks. Igjen.

Kommentar

• Kroktåa
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2015
                      • 2969

Opprinnelig skrevet av bema0806

Vi stiller ikke med de antatt beste heller, så synes egentlig ikke det er så ille
                      Er litt usikker på hvem som er våre antatt beste, etter forestillingen mot TIL...

Kommentar

• ynnor
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • May 2008
                        • 857

Dømminga er så dårlig så en skulle tro han søkte medlemskap i Nff

Kommentar

• McGuffy
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2004
                          • 5104

Skjærstein har vært direkte svak i alle kampene han har spilt i år.

Kommentar

• Hexaphim
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • May 2006
                            • 2830

Herregud, da, Skjærstein.

Kommentar

• woodford
                              Seniormedlem
                              Forumonanist
                              • Aug 2004
                              • 164

Upresist, ustrukturert og dårlig tempo med ballen. Et hav av bakrom å angripe i, siden FFK står høyt, men nada.

Kommentar

• Kanarivogel89
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • May 2006
                                • 4686

Meget god første halvtime, deretter veldig variabelt. Får mark av de tusen forsøkene på å spille oss ut bakfra, men det var visst noe vi skulle øve på for enhver pris i dag...

Målet til FFK er bare rør, og Skjærstein generelt svært lite patent. Veldig glad for at vi har Mads i klubben. Mathew går fra totalt dominerende til håpløse ballmist. Ogbu med dagens pasning, som burde ført til en 4-mot-1, men dommerteamet var generelt ubrukelig og frastjal oss sjansen. Frispark i hytt og pine og merkelige offsideavgjørelser. Kødden Okeke var et ukjent navn for meg før i dag, men nå scorer han høyt på hatlista mi. Ikke overraskende at den fjotten har fortid i Søpla.

Mathisen er en uslepen diamant. Gjør noen helt utrolig ting med ballen til tider, og har et steg og et rykk som sender tankene tilbake til da Gud herja. Bare å slipe videre!

Taylor viser igjen at råmaterialet er der. Han er neppe vant til dette fislespillet vi holdt på med etter at han kom inn, så dette var god læring vil jeg tro.

Holmbert... Tja, hva skal man si? Strøm i skoa, unntatt når han skulle slå pasninger. Da var det betong. Avventer med å bedømme til alvoret er i gang, men jeg er langt fra overbevist.

Digg å se Eskil tilbake fra start. Jeg håper han gir både Lars og Vetle skikkelig kamp om plassen i år. Ideelt sett danker han ut en av dem, for dette talentet må forvaltes på best mulig måte.

Holst? Hvor var han i dag? Merkelig at han ikke fikk spilletid om han er frisk...

Alt i alt et steg opp fra den begredelige prestasjonen mot TIL, uten at vi på noen måte virker å være der vi bør være. Kurven peker i alle fall oppover – så får vi se hvor vi ligger i løypa når alvoret starter om en uke.

P.S. det kunne jo vært langt verre. Ser RBK gikk på en real smell (0-3) i Ranheimsfjæra selv om de stilte med toppa lag. Skal ikke legge for mye vekt på disse treningskampene nei...
                                Last edited by Kanarivogel89; 04.03.2022, 19:09.

Kommentar

• Kanarivogel89
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • May 2006
                                  • 4686

Opprinnelig skrevet av Kroktåa

Er litt usikker på hvem som er våre antatt beste, etter forestillingen mot TIL...
                                  Mads, Garnås, Åsen og Holst, evt Kairinen, i alle fall. Åsen hadde en jævla dårlig dag mot TIL, riktignok. Kan hende Holmbert imponerer stort på trening, men jeg synes Adams virker skarpere per nå. Da snakker vi plutselig fem av elleve spillere.

Men er jo egentlig bare bra at det er såpass jevnt om plassene.

Kommentar

• LS89
                                    Kamptrådkongen
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2013
                                    • 3417

LSK hadde en strålende pre season før sesongen i fjor, og vi så jo hvordan det gikk de første kampene. Skal som nevnt aldri legge for mye i disse kampene. Mer overrasket over at vi ikke driller en tydelig førsteellever. Nysigneringene gjør lite av seg. Skjærstein usikker bak. Ellers må man trekke frem Mathisen. Ogbu patent. Slørdahl gjør fortsatt grove feil som vil straffe seg på dette nivået.

Kommentar

• Bonzo
                                      Juniormedlem
                                      Bøffelpromp
                                      • Jan 2019
                                      • 14

Opprinnelig skrevet av LS89
                                      LSK hadde en strålende pre season før sesongen i fjor, og vi så jo hvordan det gikk de første kampene. Skal som nevnt aldri legge for mye i disse kampene. Mer overrasket over at vi ikke driller en tydelig førsteellever. Nysigneringene gjør lite av seg. Skjærstein usikker bak. Ellers må man trekke frem Mathisen. Ogbu patent. Slørdahl gjør fortsatt grove feil som vil straffe seg på dette nivået.
                                      Ogbu patent da han driblet seg i trøbbel i egen boks eller pasning til motstander fra egen boks?

Kommentar

• Kanarivogel89
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • May 2006
                                        • 4686

Opprinnelig skrevet av Bonzo

Ogbu patent da han driblet seg i trøbbel i egen boks eller pasning til motstander fra egen boks?
                                        Ogbu patent da han slo ballen tvers gjennom to FFK-ledd og satte opp en 4-mot-1

Men Ogbu er uansett ikke den jeg er bekymra for. Han har vist at han har nivået inne og vel så det.

Kommentar

• LS89
                                          Kamptrådkongen
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2013
                                          • 3417

Tenkte i hovedsak på kampene sålangt i pre. Jeg så ikke 2 omgang mot FFK. Ogbu er uansett vår beste spiller og den jeg er minst bekymret for.

Kommentar

Working...