Treningskamper 2022

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • LS89
    Kamptrådkongen
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2013
    • 3427

Nei, leste på Facebook at han måtte ut med skade. Derfor jeg spør.

Kommentar

• Tvilling
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Nov 2006
      • 1498

Opprinnelig skrevet av kunden

Du tar dette helt ut av luften?
      Han fikk behandling etter en redning på streken mot slutten av 1 omg Spilte resten av 1 omg, men Slørdahl spilte hele 2 omg. Det er ikke ulogisk at han ble skadet, men i så fall omfanget???

Kommentar

• Kjøttkaka
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2012
        • 339

Jeg syns det er andre ting som er mer urovekkende ved årets treningskamper enn andrekeeperen vår.

Samtidig sier det jo en del positivt om nivået på resten av stallen når det er andrekeeperen som ser ut som et svakt punkt. Det har jo vært en slags tradisjon for LSK de siste årene å holde oss med dårlige keepere, og nå har vi i hvert fall en strålende førstekeeper. Da spiller det ikke like stor rolle hvem som er andrekeeper. Er tross alt ikke så lenge siden vi leide inn en keeper som på en god dag holdt et middels minus Eliteserienivå, og folk trodde han var en anstendig førstekeeper fordi vi var så dårlig vant.

Kommentar

• *eLSKerLSK*
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jun 2005
          • 498

Opprinnelig skrevet av Kroktåa

Tøv! Skjærstein sto en solid kamp i dag.

Føleriene dine er null verdt.
          Selvsagt mindre verdt en din karakteristikk av min mening som tøv. «Å ta og føle på» er et uttrykk. Jeg «tok» heller ikke på usikkerheten til Skjærstein.

Skjærstein hadde to meget svake involveringer i dag som fort kunne endt med baklengs. Særlig den hvor han totalt feilberegner og S08-spilleren burde headet ballen i mål. Så aksepterer jeg at du har sett en annen keeper enn jeg så, uten at jeg kaller din mening tøv.

Skjærstein var heller ikke super i situasjonen Ogbu reddet på strek og skadet seg.

Kommentar

• *eLSKerLSK*
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jun 2005
            • 498

Opprinnelig skrevet av Kroktåa

Tøv! Skjærstein sto en solid kamp i dag.

Føleriene dine er null verdt.
            Sves ga forøvrig Skjærstein en 3’r. Ingen andre dårligere enn 5. Sves farer nok i likhet med meg med tøv og følerier. Du derimot…

Kommentar

• Kanarivogel89
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • May 2006
              • 4729

Opprinnelig skrevet av LS89
              Ogbu skadet? Så ikke kampen.
              Ikke noen fare med Ogbu:

– Det er bare en liten smell i kneet, så det er ok. Det er ikke noe alvorlig. Jeg vil være klar til den siste uka før seriestart, og derfor tok vi ingen sjanser, sier Igoh Ogbu.

Kommentar

• Kanarivogel89
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • May 2006
                • 4729

Dødballaget LSK er tilbake, og fotball-Norge skjelver!

Synes andreomgangen var veldig oppløftende. Burde scoret 4-5 mål egentlig. Mathisen var forrykende. For et steg den gutten har. Ellers var det litt irriterende å se hvor mange feilvalg som ble tatt, spesielt når man kom seg fram til motstanders 16-meter. Utrolig mange sistepasninger som ødela.

Ellers utrolig digg at begge spissene våre fikk seg et mål. Viktig for selvtilliten, spesielt for Holmbert.

Og han særpekeeperen ... han var jaggu dyktig! Fremragende feltarbeid. Her har dem et stort talent.

Kommentar

• Kroktåa
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2015
                  • 2983

Opprinnelig skrevet av gilbert
                  Han var bedre i dag, totalt sett, enn i flere tidligere treningskamper, og tok seg også opp utover i kampen. Men at han fortsatt er mer usikker og dermed ikke bidrar til trygghet i backrekka på samme måte som Mads, det er ganske klart.

gilbert
                  Litt flere treninger og kamper med forsvaret bygger opp under framgangen. Jeg registrerte flere situasjoner der han ga tydelig melding om at han kom ut og tok ballen. Husk at vi er blitt bortskjemte med Eliteseriens beste keeper, som har dirigeringen av forsvaret som en av sine sterkeste sider. Det er det Skjærstein måles opp mot. Hadde et par gode inngripinger og opptil flere presise utspill både med hender og beina, også i pressede situasjoner.

Han er ikke på nivå med Mads (ennå), men å avskrive ham som "upatent" og at han sprer usikkerhet mener jeg er tøv. Han er en helt grei annenkeeper på ES-nivå.

Kommentar

• gilbert
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 3248

Treningskamp mot Kamma på søndag!

Søndag 12. juni klokka 13.00 spiller Lillestrøm treningskamp mot HamKam på Åråsen. Sesongkortholdere kommer gratis inn på kampen.

Kommentar

• gilbert
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 3248

Romerikes Blad spår følgende 11'er mot Kamma på søndag:

Knut André
                      Colin-Igoh-Tom
                      Lars-Frederik-Kaan-Vetle
                      Ylldren-Geronimo*-Gjermund

Altså ingen Helland, som Geir Bakke vil ha helt klar mot RBK 19. juni.

*Geronimo=Akor JEROME Adams.

gilbert

Kommentar

• Kanarivogel89
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • May 2006
                        • 4729

Opprinnelig skrevet av gilbert
                        Romerikes Blad spår følgende 11'er mot Kamma på søndag:

Knut André
                        Colin-Igoh-Tom
                        Lars-Frederik-Kaan-Vetle
                        Ylldren-Geronimo*-Gjermund

Altså ingen Helland, som Geir Bakke vil ha helt klar mot RBK 19. juni.

*Geronimo=Akor JEROME Adams.

gilbert
                        Gleder meg veldig til å se Frederik og Kaan sammen på midten.

Kommentar

• Playboy1
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2003
                          • 2205

Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89

Gleder meg veldig til å se Frederik og Kaan sammen på midten.
                          Kanskje Holst passer bedre sammen en spiller type som ikke er litt lik han , som Matthew ? Men det jeg har sett av han foreløpig har vært skuffende. Han ble vel litt mye hausa opp før han kom til LSK. Hvis han var dominerende i Sverige ? så er vel dette nok et bevis på at Eliteserien faktisk er ett nivå opp .

Kommentar

• Lars Henrik Dahl
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jan 2020
                            • 2401

Opprinnelig skrevet av Playboy1
                            Hvis han var dominerende i Sverige ? så er vel dette nok et bevis på at Eliteserien faktisk er ett nivå opp .
                            Eller at måten det spilles på i Norge og Sverige er veldig forskjellig...

Kommentar

• Kroktåa
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Feb 2015
                              • 2983

Opprinnelig skrevet av Playboy1

Kanskje Holst passer bedre sammen en spiller type som ikke er litt lik han , som Matthew ? Men det jeg har sett av han foreløpig har vært skuffende. Han ble vel litt mye hausa opp før han kom til LSK. Hvis han var dominerende i Sverige ? så er vel dette nok et bevis på at Eliteserien faktisk er ett nivå opp .
                              Jeg får nøye jeg med å sitere forumets kanskje mest respekterte bidragsyter, en som antakelig går tjukt uttapå både meg og ikke minst deg når det gjelder fotballfaglig forståelse, fra treningstråden:

"Ellers ser Frederik Holst bedre og bedre ut jo lenger han har vært her, og jo mer jeg ser av ham i kamp og trening."

Kommentar

• brune stakkeland
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jan 2012
                                • 896

Pause nå, Holst spiller ikke grunnet sykdom i familien. Petterson måtte ut like før pause med en kjenning i leggen...

Sjansefattig og litt lavere tempo enn en eliteseriematch, men god gjennomkjøring før rbk

Kommentar

• Dumbo
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jul 2004
                                  • 523

I dag var det kun Tom Nordlie som holdt nivået.

Kommentar

• brune stakkeland
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jan 2012
                                    • 896

Kamma vinner 1-0 etter en elendig andreomgang. Ranger spesielt skuffende, Skjærstein og Kairinen klarte seg ok

Kommentar

• kunden
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jun 2005
                                      • 2477

Kamma ville mest. Vi virket dorske og ukonsentrerte. Stod ikke helt i stil med Bakkes ord om de gode treningene i pausen. Noe som jeg alltid synes å stemme med motsatt fortegn.
                                      Skal ikke legge så mye vekt på baklengset og at Ranger surret det til der. Det lå i lufta når vi loffetempo skulle leke tiki-taka i bakerste ledd. Det som forundrer meg mer er hvordan fandenivolskheten til den gamle Ranger er blåst bort som dugg for sola. Selvtilliten også.
                                      Uansett bra med en vekker før bartemøtet

Kommentar

• fredpet76
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Feb 2004
                                        • 1286

Opprinnelig skrevet av kunden
                                        Det som forundrer meg mer er hvordan fandenivolskheten til den gamle Ranger er blåst bort som dugg for sola. Selvtilliten også.
                                        Uansett bra med en vekker før bartemøtet
                                        Bør vurdere å låne ut godeste Ranger. Han er ikke god nok slik han har spilt i år rett og slett, det lille han har fått spille vel og merke. Både Røsler og Holst kan fint bekle hans posisjonen om nødvendig.
                                        Last edited by fredpet76; 12.06.2022, 20:57.

Kommentar

• G-Man
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Sep 2011
                                          • 3372

Opprinnelig skrevet av fredpet76

Bør vurdere å låne ut godeste Ranger. Han er ikke god nok slik han har spilt i år rett og slett, det lille han har fått spille vel og merke. Både Røsler og Holst kan fint bekle hans posisjonen om nødvendig.
                                          Kanskje, men først må noen sette seg ned og finne forklaringen på hvorfor utviklingen hans ikke bare har stoppet opp, men faktisk gått tilbake. Det må ligge noe bak her. For 18 måneder siden virket han å være godt foran Edh, nå virker han å være veldig langt bak. Det skjer ikke av seg selv.

Kommentar

Working...