Nei, leste på Facebook at han måtte ut med skade. Derfor jeg spør.
Treningskamper 2022
Collapse
X
-
Kommentar
-
Jeg syns det er andre ting som er mer urovekkende ved årets treningskamper enn andrekeeperen vår.
Samtidig sier det jo en del positivt om nivået på resten av stallen når det er andrekeeperen som ser ut som et svakt punkt. Det har jo vært en slags tradisjon for LSK de siste årene å holde oss med dårlige keepere, og nå har vi i hvert fall en strålende førstekeeper. Da spiller det ikke like stor rolle hvem som er andrekeeper. Er tross alt ikke så lenge siden vi leide inn en keeper som på en god dag holdt et middels minus Eliteserienivå, og folk trodde han var en anstendig førstekeeper fordi vi var så dårlig vant.Kommentar
-
Skjærstein hadde to meget svake involveringer i dag som fort kunne endt med baklengs. Særlig den hvor han totalt feilberegner og S08-spilleren burde headet ballen i mål. Så aksepterer jeg at du har sett en annen keeper enn jeg så, uten at jeg kaller din mening tøv.
Skjærstein var heller ikke super i situasjonen Ogbu reddet på strek og skadet seg.👍 1Kommentar
-
Kommentar
-
👍 2Kommentar
-
Dødballaget LSK er tilbake, og fotball-Norge skjelver!
Synes andreomgangen var veldig oppløftende. Burde scoret 4-5 mål egentlig. Mathisen var forrykende. For et steg den gutten har. Ellers var det litt irriterende å se hvor mange feilvalg som ble tatt, spesielt når man kom seg fram til motstanders 16-meter. Utrolig mange sistepasninger som ødela.
Ellers utrolig digg at begge spissene våre fikk seg et mål. Viktig for selvtilliten, spesielt for Holmbert.
Og han særpekeeperen ... han var jaggu dyktig! Fremragende feltarbeid. Her har dem et stort talent.Kommentar
-
Han er ikke på nivå med Mads (ennå), men å avskrive ham som "upatent" og at han sprer usikkerhet mener jeg er tøv. Han er en helt grei annenkeeper på ES-nivå.
👍 3Kommentar
-
Romerikes Blad spår følgende 11'er mot Kamma på søndag:
Knut André
Colin-Igoh-Tom
Lars-Frederik-Kaan-Vetle
Ylldren-Geronimo*-Gjermund
Altså ingen Helland, som Geir Bakke vil ha helt klar mot RBK 19. juni.
*Geronimo=Akor JEROME Adams.
gilbert👍 2Kommentar
-
Gleder meg veldig til å se Frederik og Kaan sammen på midten.👍 1Kommentar
-
Kanskje Holst passer bedre sammen en spiller type som ikke er litt lik han , som Matthew ? Men det jeg har sett av han foreløpig har vært skuffende. Han ble vel litt mye hausa opp før han kom til LSK. Hvis han var dominerende i Sverige ? så er vel dette nok et bevis på at Eliteserien faktisk er ett nivå opp .Kommentar
-
👍 1Kommentar
-
Kanskje Holst passer bedre sammen en spiller type som ikke er litt lik han , som Matthew ? Men det jeg har sett av han foreløpig har vært skuffende. Han ble vel litt mye hausa opp før han kom til LSK. Hvis han var dominerende i Sverige ? så er vel dette nok et bevis på at Eliteserien faktisk er ett nivå opp .
"Ellers ser Frederik Holst bedre og bedre ut jo lenger han har vært her, og jo mer jeg ser av ham i kamp og trening."👍 1Kommentar
-
Pause nå, Holst spiller ikke grunnet sykdom i familien. Petterson måtte ut like før pause med en kjenning i leggen...
Sjansefattig og litt lavere tempo enn en eliteseriematch, men god gjennomkjøring før rbkKommentar
-
Kamma vinner 1-0 etter en elendig andreomgang. Ranger spesielt skuffende, Skjærstein og Kairinen klarte seg okKommentar
-
Kamma ville mest. Vi virket dorske og ukonsentrerte. Stod ikke helt i stil med Bakkes ord om de gode treningene i pausen. Noe som jeg alltid synes å stemme med motsatt fortegn.
Skal ikke legge så mye vekt på baklengset og at Ranger surret det til der. Det lå i lufta når vi loffetempo skulle leke tiki-taka i bakerste ledd. Det som forundrer meg mer er hvordan fandenivolskheten til den gamle Ranger er blåst bort som dugg for sola. Selvtilliten også.
Uansett bra med en vekker før bartemøtetKommentar
-
Bør vurdere å låne ut godeste Ranger. Han er ikke god nok slik han har spilt i år rett og slett, det lille han har fått spille vel og merke. Både Røsler og Holst kan fint bekle hans posisjonen om nødvendig.Last edited by fredpet76; 12.06.2022, 20:57.Kommentar
-
Kanskje, men først må noen sette seg ned og finne forklaringen på hvorfor utviklingen hans ikke bare har stoppet opp, men faktisk gått tilbake. Det må ligge noe bak her. For 18 måneder siden virket han å være godt foran Edh, nå virker han å være veldig langt bak. Det skjer ikke av seg selv.Kommentar
Kommentar