Ylldren ikke klar ennå? Helland inn igjen, så ut som en liten strekk på Mathisen
Treningskamper 2022
Collapse
X
-
-
-
-
Bra defensivt, nakent offensivt. Med tanke på at vi har en del forfall i dag så er det vel ok. Vi møter også et av Sveriges beste lag som stiller toppet. I tillegg spiller deres beste hele kampen. Så 1-0 er absoulutt godkjent.👍 5Kommentar
-
Håper vi satser på et langt mer aggresivt press fremover og ikke lar oss bli spilt ned på 25-30m med 11 mann.
Blir veldig vanskelig å omstille til angrep bortsett fra sporadiske og tilfeldige kontringer.
To ting er uforandret fra ifjor. Ranger nede for telling 2-3 ggr. Mathew med unødvendig frispark på 20-25m.
Taylor ligner veldig på Mathew men kanskje i en mer offensiv innpakning.👍 1Kommentar
-
Velger å se positivt på det vi gjorde her. DIF var det klart beste laget, men vi stilte med et redusert lag mot et lag som sannsynligvis ville kjempet i toppen av Tippeligaen. Pluss: Noen TV redninger av smultringen, Skjærstein virket trygg, Stort sett god defensiv kontroll, Ogbu sin beste kamp så langt, Godt av Taylor, Ranger brukbar i begge ender av banen, Edh tilbake og så frisk ut, Et Helland øyeblikk, Dylan klarte seg helt OK. Negativt: Igangsettinger av Mads, Krogstad/Mathiesen på midt var shaky, En del rare oppspill, svake med ball i første omgang spesielt, Holmbert rusten og bidro lite (minnet om KHE)👍 1Kommentar
-
Kanskje ikke så rart at han ikke får gjort så fryktelig mye når våre utgangsposisjoner på resten av laget er så lave. Han er ikke en spiss som kan gjøre så mye på egen hånd han må spilles opp. Hadde han prestert bra i dag hadde jeg blitt ekstremt overrasket. Nesten umenneskelig å skulle gjøre det med 2-3 treninger med laget.
Sammenlignigen med KHE skjønner jeg ikke i det hele tatt, totalt forskjellige spillere.👍 2Kommentar
-
Det har jeg full forståelse for - at det må være slitsomt ikke ha kunsten med forstå galgenhumor. Som er essensielt når man er fotballsupporter.
Vi har en kjip historie med på enten gi fra oss eller selge spillere under markedspris.
Kommentar
-
👍 5Kommentar
-
Kanskje ikke så rart at han ikke får gjort så fryktelig mye når våre utgangsposisjoner på resten av laget er så lave. Han er ikke en spiss som kan gjøre så mye på egen hånd han må spilles opp. Hadde han prestert bra i dag hadde jeg blitt ekstremt overrasket. Nesten umenneskelig å skulle gjøre det med 2-3 treninger med laget.
Sammenlignigen med KHE skjønner jeg ikke i det hele tatt, totalt forskjellige spillere.
Jeg er over hodet ikke negativ til Holmbert, bare konstaterte at han har et stykke igjen.Kommentar
-
Kommentar
-
-
-
👍 4Kommentar
Kommentar