Treningskamper 2022
Collapse
X
-
Det Eric Taylor viste i går synes jeg tilsier kontrakt uten tvil. Hans beste kamp. Virker mer vant til intensiteten i presset nå og mister ikke ball slik han gjorde i spesielt første kamp. Mer vant til kunstgress nå også, så lå ikke og sprella på bakken hele tiden Få ham på gress i tillegg, jeg har troa👍 6Kommentar
-
👍 1Kommentar
-
Vel, jeg feiltolket den svenske kommentatoren og slurvet litt. Han snakket om at Djurgården toppet laget og skulle være matchfit til seriespillet som "börjar om halvannan veska mot Brage". Jeg feiltolket det dit hen at den svenske serien starter da, men det er gruppespillet den svenske cupen som starter da.
Deres cup er organisert på en litt annen måte enn vår. Etter et par utslagsrunder i fjor, skal de 32 gjenværende klubbene nå gjennom et enkelt gruppespill (3 kamper) fordelt på 8 grupper. Deretter skal vinnerne spille kvart-, semi- og finale på vanlig måte.
Gruppespillskampene og de to siste utslagsrundene avvikles en gang i uka fram til 20. mars, mens finalen avvikles på dagen nøyaktig 51 år etter at en til da ukjent 20-årig tredjedivisjonsspiller debuterte på det norske landslaget og innledet en ærefull æra i norsk fotballhistorie. (F.ø. samme dag som min 11-årsdag, og starten på et langt liv i glede og lidelse som LSK-tilhenger og fugl).
Så, jo, alvoret begynner for Djurgården og de andre svenske klubbene 21. februar. For oss starter det for alvor med en forventet kvartfinale 19/20 mars, med seriestart 2. april. Nardo-kampen 13. mars blir i beste fall et lite oppspill for på unngå mageplask.👍 1Kommentar
-
Tviler på at man avbryter jakten på Rasmussen, men det kan påvirke hvor langt man vil strekke seg. Ut i fra hva jeg har sett så langt ville jeg sagt at Taylor allerede ville konkurrere med Krogstad om startplassen ved siden av Matthew i serieåpningen.Kommentar
-
Kommentar
-
👍 5Kommentar
-
Elska þetta félag👍 8Kommentar
-
Nåja, Bodø har sett shaky ut i treningskampene de og. Jeg så bare den siste halvtimen, men det var da nærmest power play? Mister ikke nattesøvnen av at Kamma får en goll på corner når vi har masse juniorer på banen.
Er vel først nå når laget drar på treningsleir at vi kan stille en antatt toppet ellever (minus Kairinen). Blir spennende å følge gutta i sydligere strøk!👍 3Kommentar
-
Må si at Dragsnes mer og mer framstår som et svakt ledd. På gode dager er han bra nok, men synes han tar ut tempoet av alt for mange angrep, gjør dårlige valg, blir for stasjonær hvis han ikke blir spilt på med en gang. Håper at han får kamp om plassen enten av Edh eller en av de nye.👍 2Kommentar
-
Husk at tema for tråden er treningskampene. Har flyttet en hel del innlegg til "sesongen 2022"
Sailor Man, ModLast edited by Sailor Man; 21.02.2022, 10:59.Kommentar
Kommentar