Tilbake til tema; Kommer RB til å sende noe fra Spania ut over treningskampen? Treninger, intervjuer etc.?
Treningskamper 2022
Collapse
X
-
👍 3Kommentar
-
Ser ut som førsteelleveren per i dag, det. Blir spennende å se hva de kan få til mot TIL, som jeg tipper vil ligge i bånn av tabellen i år.👍 1Kommentar
-
Eneste som ikke har noen veldig klar direkte utfordrer er Vetle. Edh kan spille der, og det samme tror jeg Frederik kan. Blir spennende å se om Kairinen etter hvert tar en plass på midten og skyver vår nye danske ut på vingbacken.
Summa summarum en veldig sterk tropp vi har nå. Gleder meg stort til i morgen, og spesielt til å se midtbaneduoen vår i aksjon for første gang. Bør ikke stå på løps- og taklingsvilje i alle fall!👍 3Kommentar
-
TIL mye friskere. Beveger seg raskere. Vi står bare og triller ball bakerst og kommer med upresist oppspill. Må tørre å spille seg igjennom midten. Holst har vært positiv.
Som vanlig er det stiv kuling. Finnes det ikke andre steder enn det forblåste stedet å trene og spille matcher.👍 1Kommentar
-
TIL mye friskere. Beveger seg raskere. Vi står bare og triller ball bakerst og kommer med upresist oppspill. Må tørre å spille seg igjennom midten. Holst har vært positiv.
Som vanlig er det stiv kuling. Finnes det ikke andre steder enn det forblåste stedet å trene og spille matcher.Kommentar
-
Herregud, vi blir pissa på. Vi klarer å ikke å rulle ballen til hverandre en gang. Skremmende presisjonsnivå👍 2Kommentar
-
👍 3
Kommentar
Kommentar