Treningskamper 2022

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • kunden
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2005
    • 2444

Får håpe TIL viser seg å være gullkandidat. Vi blir totalt utspilt. Får knapt låne ball og har den max 2 trekk i laget.

Kommentar

• Lars Henrik Dahl
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2020
      • 2371

Det verste er at TILs sesongstart er ca 6 uker unna. Vår er 16 dager

Kommentar

• Kroktåa
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2015
        • 2969

Ok. Da signerer vi Eric Taylor.

Kommentar

• Kroktåa
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2015
          • 2969

Opprinnelig skrevet av Lars Henrik Dahl
          Holst er den eneste som ser ut som om han har noen etablerte relasjoner med lagkameratene...
          Bra kamp på en svak dag av laget. Imponert over ballvinneregenskapene hans. Virker nesten umulig å ta balle ifra.

Kommentar

• Lars Henrik Dahl
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2020
            • 2371

Opprinnelig skrevet av Kroktåa
            Ok. Da signerer vi Eric Taylor.
            Sves har jo allerede erfart det, så den kommer nok. Var det Ylldren som putta?

Kommentar

• Hexaphim
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • May 2006
              • 2830

Var det Ylldren som putta?
              Jepp, det var spiller nummer 20. Måtte sjekke Stallen 2022 for å finne ut hvem det var.

Kommentar

• Kroktåa
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2015
                • 2969

Opprinnelig skrevet av kunden
                Får knapt låne ball og har den max 2 trekk i laget.
                Nå overdriver du. Jeg har da sett opptil fem. Der fire har vært i det bakerste leddet,

Kommentar

• Kroktåa
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2015
                  • 2969

Slutt! Gud, takk. Pinlig forestilling.

Kommentar

• gilbert
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 3226

Ble jo faktisk en god del bedre etter byttene, men før det var det skremmende dårlig. Snakk om gavepakke fra Ruben Yttergård Jensen, men godt lest og snappa opp av Taylor, og godt levert også av Abrahamsen (Ibrahimaj).

gilbert

Kommentar

• Lars Henrik Dahl
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2020
                      • 2371

Nå overdriver du. Jeg har da sett opptil fem. Der fire har vært i det bakerste leddet,
                      Et lite mirakel at ikke samtlige i forsvarsrekka fikk assist på TIL scoringer. Forsøkene på å spille seg ut bakfra minner om det samme i sesongåpningen i fjor, bare enda verre. Av startelveren synes jeg Holst var god, Ranger, Røsler og Mathew får godkjent. Resten står til stryk. Alle som kom inn i 2. omgang bidro til at laget var litt mindre dårlig. Godkjent på alle som kom inn, uten at noen av dem var strålende.

Kommentar

• Kroktåa
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Feb 2015
                        • 2969

Et lite mirakel at ikke samtlige i forsvarsrekka fikk assist på TIL scoringer. Forsøkene på å spille seg ut bakfra minner om det samme i sesongåpningen i fjor, bare enda verre. Av startelveren synes jeg Holst var god, Ranger, Røsler og Mathew får godkjent. Resten står til stryk. Alle som kom inn i 2. omgang bidro til at laget var litt mindre dårlig. Godkjent på alle som kom inn, uten at noen av dem var strålende.
                        Mathew var også under pari. I det hele tatt, var det de eldste og mest erfarne som skuffet mest. Vår bejublede trønderduo var langt inne i Snåsa-heia. Dragsnes virra bare rundt som et kompass i en trafostasjon. Akor er en "kraftpakke" uten jording. Holmbert ser ut som en million. Lire.

Nei, det er jaggu bra det fortsatt er januar og det er maaange uker igjen til alvoret starter, og at vi møtte Barcelona mindt i sesong...

Kommentar

• maxpayne
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Apr 2006
                          • 1308

RB oppsumerer fint om statusen fremover på banen: "I kampen mellom «gammel og ung» gikk det eldste laget seirende ut. De vant 1-0. Målscorer for de eldste var spissen Frode Kippe"

Kommentar

• Lars Henrik Dahl
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jan 2020
                            • 2371

Mathew var også under pari. I det hele tatt, var det de eldste og mest erfarne som skuffet mest. Vår bejublede trønderduo var langt inne i Snåsa-heia. Dragsnes virra bare rundt som et kompass i en trafostasjon. Akor er en "kraftpakke" uten jording. Holmbert ser ut som en million. Lire.

Nei, det er jaggu bra det fortsatt er januar og det er maaange uker igjen til alvoret starter, og at vi møtte Barcelona mindt i sesong...
                            Matthew var under pari, men likevel etter min oppfatning ok. Noen stygge feilpasninger, men var likevel en av få som klarte å holde litt på ballen og til tider treffe en medspiller. Akor synes jeg det er umulig å mene så mye om i denne kampen. Han kunne ha slått tidlig flatt over til Helland på en kontring i første, ellers hadde han lite å jobbe med offensivt. TLO ville nok også vært relativt usynlig i en slik kamp. Holmbert syntes jeg faktisk tok noen steg fra sist. Han viste styrke i noen tøffe dueller, viste at han faktisk har litt teknikk, og gikk også på et godt diagonalløp i forkant av frisparket som Ylldren tok. Dragsnes er jeg mer og mer skeptisk til. Da han var fersk i klubben kom han som ei kule opp langs linja. Nå ser han mest ut som en forvirra gammel mann med hatt i en Lada som har rota seg inn i rushtrafikken. Innimellom har han noen gode kombinasjoner og initiativ, men det blir alt for spredt og spedt.

En frustrasjon i de siste kampene har vært at de spiller seg gjennom ledd med gode kombinasjoner, men deretter stopper de opp slik at de ikke får noen fordel av det. Dragsnes er synder nr. 1 på akkurat dette. I dag lå frustrasjonen på at man ikke en gang greide å spille seg gjennom ledd. Hvert mottak av ball og beslutning om hvor den skulle videre tok så lang tid at TIL ikke en gang ble svette i det som ellers kunne sett ut som intensivt press på ballfører.

Kommentar

• Bonzo
                              Juniormedlem
                              Bøffelpromp
                              • Jan 2019
                              • 14

Vet noen om FFK-kampen spilles 3. eller 4. mars?

Kommentar

• Kanarivogel89
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • May 2006
                                • 4686

Dragsnes er jeg mer og mer skeptisk til. Da han var fersk i klubben kom han som ei kule opp langs linja. Nå ser han mest ut som en forvirra gammel mann med hatt i en Lada som har rota seg inn i rushtrafikken. Innimellom har han noen gode kombinasjoner og initiativ, men det blir alt for spredt og spedt.
                                I tillegg har han bestemt seg for å bli vår nye offside-konge...

Den første timen var helt fryktelig. Byttene redder litt av inntrykket, men så skal det også sies at Tromsø bytta seg ned i kvalitet. De har ikke en like bred stall som oss. Et toppa TIL spilte ball i hatt med oss. Åsen var helt ute av det, og midtstopperne våre sto i kø for å spille på seg brudd i forsvar. Setter denne på kontoen for dårlig dag på jobben, for så dårlig som dette er ikke Gjermund, Igoh og resten av gutta. Selv Mads var rusten med ball i beina.

Honnør til innbytterne. Svendsen er den eneste i laget jeg føler meg trygg på at kommer til å dra av en mann. Får han jobbet med avgjørelsene i pasningsøyeblikk så blir han utrolig god. Mathisen gjorde en god innsats, Taylor var frisk, og Ibrahimaj viser at han blir en fin tilvekst. Og så var det godt å se Eskil tilbake på banen.

Fridjonsson skal selvsagt få mer tid, men akkurat nå er det mer Skoda/Malec over ham enn Occean/Sundgot. Akor fikk ikke en dritt å jobbe med, og det får Pål og Gjermund ta sin del av skylda for i dag.

– Vi skal være spreke og raske, sa Bakke til RB i går. Dette var det stikk motsatte. Det positive får være at alle involverte mener det samme, og er klare på at det blir bedre når alvoret ruller i gang.
                                Last edited by Kanarivogel89; 25.02.2022, 19:44.

Kommentar

• BD
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Feb 2006
                                  • 1446

Veldig skuffende kamp med massevis av enkle feil og veldig dårlig samhandling. Her var det lite som lignet på et lag. Det var rett og slett klasseforskjell på TIL og LSK, i hvert fall så lenge begge lagene hadde førsteelleveren på banen. Her er det bare å nedjustere forventningene og være takknemlig for at det enda er noen uker til seriestart.

Kommentar

• Lars Henrik Dahl
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jan 2020
                                    • 2371

Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89

I tillegg har han bestemt seg for å bli vår nye offside-konge...
                                    .
                                    Det henger sammen med at han gjør et løp først, får stort sett ikke ballen - enten fordi løpet hans er dårlig timet eller fordi pasningene ikke sitter - deretter blir han surrende rundt i ingenmannsland til han til slutt får ballen etter å ha stått i offside i 20 sekunder. Den samhandlingen som tidvis fungerte med Åsen i fjor er helt borte. Nå syntes jeg aldri at de var SÅ gode sammen at det forsvarte at man til tider bare brukte venstresiden mens Ranger løp opp og ned som en strikkball uten å bli brukt, men så langt i år har det vært forferdelig å se på.

Kommentar

• Lars Henrik Dahl
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jan 2020
                                      • 2371

Selv Mads var rusten med ball i beina.
                                      Dette har blitt bemerket før i treningskampene. Mads har vært brukbar med ballen i beina i fjor, selv om jeg har vært litt kritisk til at litt for mange utspill ender med innkast. I treningskampene har det vært tidvis horribelt. Noen av utspillene i dag... En ting er vinden på lange oppspill, men måten han flere ganger spiller ballen rett til en motspiller. Hva skjer?

Kommentar

• Lars Henrik Dahl
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jan 2020
                                        • 2371

Fridjonsson skal selvsagt få mer tid, men akkurat nå er det mer Skoda/Malec over ham enn Occean/Sundgot. Akor fikk ikke en dritt å jobbe med, og det får Pål og Gjermund ta sin del av skylda for i dag.
                                        Synes ikke Holmbert hadde noe enklere forhold enn Akor, Etter forrige innhopp hadde jeg lave forventninger, men syntes han leverte helt greit i dag. Han trenger mer hjelp, men syntes han klarte å involvere seg mer enn Akor, og viste styrke og teknikk i et par tilfeller.

Kommentar

• Kanarivogel89
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • May 2006
                                          • 4686

Synes ikke Holmbert hadde noe enklere forhold enn Akor,.
                                          Dette har du helt rett i. Tror det heller for meg handler om at han fysisk/utseendemessig minner meg om Skoda/Malec, og dette kan jo gi hver og en et kaldt gufs nedover ryggen. Holmbert skal få tid han, for det var jammen ikke lett å spille spiss for LSK i dag. Som du sier hadde nok ikke Lehne fått til stort han heller.

Kommentar

Working...