Ikke rusten med henda heldigvis!
Treningskamper 2022
Collapse
X
-
-
-
Kamper som denne er grunnen til at jeg har savnet fart på kantene. Vi har ikke tempo til å spille de særlig ut eller gå forbi ledd mot såpass solide lag. Vanskelig å vite hvor mye bedre det ville vært når Åsen, Edh, Kairinen, Mathew ikke spiller men mener fart har vært en mangelvare fremme. Svendsen/Helland bra ballspillere men ikke akkurat tempospillere noen av de. Fungerer sikkert bra mot dårligere Eliteserielag men vi skaper bekymringsverdig lite selv med et redusert mannskap. Dårlige med ball er vi også. Mathisen ser også ut for meg til å være mer enn ving/offensiv mann enn en som har det fysiske/defensive til å spille sentralt på midten.👍 1Kommentar
-
Grei trening på å ligge lavt, men synes vi er skremmende svake med ball når Djurgården er i balanse. Vi venter på oss press og klarer ikke å spille det av oss på samme måte som vi klart mot svakere motstand i to første kampene. Er nok preget av mange forfall. Dylan synes jeg klarer seg veldig bra alt tatt i betraktning. Blir litt lett i enkelte situasjoner, men er uredd og bevegelig. Svendsen virker å ha tatt store steg defensivt, se hvordan han naturlig faller inn bak Dylan gang på gang når Dylan støter opp. Håper å se Matthew og Taylor i 2. Hadde vært spennende å se hvordan sistnevnte klarer seg mot bedre motstand. De to nysigneringene blir seff også spennende.Kommentar
-
Kommentar
-
Kamper som denne er grunnen til at jeg har savnet fart på kantene. Vi har ikke tempo til å spille de særlig ut eller gå forbi ledd mot såpass solide lag. Vanskelig å vite hvor mye bedre det ville vært når Åsen, Edh, Kairinen, Mathew ikke spiller men mener fart har vært en mangelvare fremme. Svendsen/Helland bra ballspillere men ikke akkurat tempospillere noen av de. Fungerer sikkert bra mot dårligere Eliteserielag men vi skaper bekymringsverdig lite selv med et redusert mannskap. Dårlige med ball er vi også. Mathisen ser også ut for meg til å være mer enn ving/offensiv mann enn en som har det fysiske/defensive til å spille sentralt på midten.
Kommentar
-
👍 7Kommentar
-
Kommentar
-
Av det vi har sett av han til nå må jeg vel si Adams, ser ut til å ha ok fart og går mye på løp, resulterer i en del offside men bedre det enn at han ikke tar de løpene. Tror kanskje vi kan ha bedre uttelling der med Åsen/Kairinen tilbake, som kan slå gode gjennombruddsballer. Vingene er det jo som sagt lite fart og gjennombruddsferdigheter, kan jo legge til Åsen som ikke ble nevnt i stad. Så god som Åsen er så har selv ikke han særlig mye fart heller. Derfor er vingene våre på noen sett litt like. Skulle likt å ha minst ett fartsmonster i troppen som kan bekle en vingrolle.
Så har vi jo noen spillere med fart som Ranger/Dragsnes men begrenset hvor mye rom du får å løpe i som vingback.👍 1Kommentar
Kommentar