Romerikes Blads dekning av LSK
Collapse
X
-
Forsterka og utvida treårsavtale mellom RB og LSK:
Romerikes Blads salgsdirektør Terje Kjos Johansen og LSKs daglige leder Robert Lauritsen har inngått den mest omfattende samarbeidsavtalen mellom de to bærebjelkene på Romerike. Det betyr blant annet at et eventuelt Europa-eventyr vil bli vist på rb.no.
gilbert👍 4Kommentar
-
Totalt ukvalifisert gjetning: på et kontor i Sveits sitter det noen UEFA-folk og har en tjukk stabel med transfers som kanskje/kanskje ikke gikk gjennom før vinduet stengte, og det tar litt tid for dem å komme gjennom alt.👍 2Kommentar
-
Antagelig ikke noen dårlig gjetting, og gjenspeiler at ikke alt som skjer eller ikke skjer kan skyldes på den man har lyst til å peke på, være seg Sves, Mesfin, Ranger, dommeren, været eller Haakenstad.👍 6Kommentar
-
Men da bør jo RB omtale hvorfor det tar tid, er poenget. Når de skriver at avklaring kommer torsdag, bør det forventes av et nyhetsmedium å omtale hvorfor dette ikke ble tilfelle.👍 1Kommentar
-
Jeg har RB abonnement kun for å lese om LSK, men jeg vet om flere som ikke er interesert i å betale for en relativt dyr avis de kun er ute etter 5% av. På vinteren abonnerer jeg ikke.
Hva med at man kunne abonnert for kun RB-sport, til en rimeligere pris enn hele avisa?
flere LSK-interesserte ville abonnert = mer penger til å lage reportasjer osv. ++ spør du meg. Kunne betalt for et år av gangen/års abn. På den måten kan de ta lavere pris, fordi folk da ikke vil "hoppe av" på vinteren. Så kunne vi fått servert LSK- stoff hele året.👍 7Kommentar
-
Men nok en gang er det denne kommunikasjonen. Kan ikke love avklaring torsdag, og når den ikke kommer torsdag, bare være helt stille og håpe på at vi alle har glemt det. Bare en kommentar som "avklaringen blir forsinket til ubestemt tid", hadde det vært helt ok.👍 1Kommentar
-
Jeg har RB abonnement kun for å lese om LSK, men jeg vet om flere som ikke er interesert i å betale for en relativt dyr avis de kun er ute etter 5% av. På vinteren abonnerer jeg ikke.
Hva med at man kunne abonnert for kun RB-sport, til en rimeligere pris enn hele avisa?
flere LSK-interesserte ville abonnert = mer penger til å lage reportasjer osv. ++ spør du meg. Kunne betalt for et år av gangen/års abn. På den måten kan de ta lavere pris, fordi folk da ikke vil "hoppe av" på vinteren. Så kunne vi fått servert LSK- stoff hele året.👍 1Kommentar
-
Synes Rb dekker Lsk svært godt!
De bruker mye ressurser, også på følge med.
På kampdag har de fast både info før kamp (hvor forventet lagoppstilling vel tilnærmet alltid stemmer), livedekning, og oppsummering og børs. På hjemmekamper Studio Åråsen.
Intervjuer/artikler ofte samme dag.
Siste skudd på stammen er podcasten "Dødball "
I tillegg kommer endel kamper på Direktesport
Jeg kan faktisk ikke skjønne at dekningen var "bedre før i tida"..
Når det er sagt vil det alltid være forskjellig smak om vinkling/innhold/form, men mengde, saklighet og faglighet- synes jeg de som lokalavis leverer godt.👍 6Kommentar
-
flere LSK-interesserte ville abonnert = mer penger til å lage reportasjer osv. ++ spør du meg. Kunne betalt for et år av gangen/års abn. På den måten kan de ta lavere pris, fordi folk da ikke vil "hoppe av" på vinteren. Så kunne vi fått servert LSK- stoff hele året.
👍 4Kommentar
-
Podcasten Dødball er mye bedre, han virker mye mer avslappet og har en litt mer oppmuntrende tone der, hvis du ser bort ifra at du må endre volum mellom hver person som snakker, ettersom Tom Nordlie sitter 50 meter unna mikrofonenKommentar
-
Jeg er veldig enig i dette. Jeg bor ikke på Romerike og har ingen tilknytning til området utover min kjærlighet til LSK, men skulle gjerne abonnert på RB for å lese Fugla-nyhetene. For meg blir dog prisen på abonnement ALT for høy i forhold til hva jeg er interessert i å lese om der. Et rimeligere abonnement på kun LSK-stoff kunne derimot vært aktuelt for meg dersom prisen var riktig.Kommentar
-
Jeg har tidligere abonnert på enkeltmåneder, for å lese spesifikke LSK-saker. Ble derfor oppringt, i dag, av en selger som skulle gi meg et tilbud på årsabonnement. Jeg forklarte situasjonen, at jeg ikke har tilknytning til Romerike utover LSK, og at jeg (stort sett) kun leste LSK-stoff, et årsabonnement for ca. 2000,- var derfor uaktuelt. Jeg fikk da til svar at jeg kunne bruke lsk.no for dette, hvorpå jeg svarte litt oppgitt at der står jo ikke RBs saker. Så jeg foreslo at de burde/kunne lage et tilbud der man kun abonnerte på sport, for f.eks. 90-120,- måneden, noe jeg vet at flere er interessert i. Da svarte hun at det kommer ikke til å skje, og samtalen sluttet. Nå håper jeg ikke hun jeg snakket med jobber for RB, antar at hun er innleid via at salgsfirma eller jobber i salgsavdelingen til Amedia, for hun viste i hvert fall ikke forståelse for at enkelte som ikke bor på Romerike er interessert i LSK. Anbefaler andre som blir oppringt om å svare noe tilsvarende, så ser kanskje RB at markedet er der.👍 7Kommentar
-
Jeg har tidligere abonnert på enkeltmåneder, for å lese spesifikke LSK-saker. Ble derfor oppringt, i dag, av en selger som skulle gi meg et tilbud på årsabonnement. Jeg forklarte situasjonen, at jeg ikke har tilknytning til Romerike utover LSK, og at jeg (stort sett) kun leste LSK-stoff, et årsabonnement for ca. 2000,- var derfor uaktuelt. Jeg fikk da til svar at jeg kunne bruke lsk.no for dette, hvorpå jeg svarte litt oppgitt at der står jo ikke RBs saker. Så jeg foreslo at de burde/kunne lage et tilbud der man kun abonnerte på sport, for f.eks. 90-120,- måneden, noe jeg vet at flere er interessert i. Da svarte hun at det kommer ikke til å skje, og samtalen sluttet. Nå håper jeg ikke hun jeg snakket med jobber for RB, antar at hun er innleid via at salgsfirma eller jobber i salgsavdelingen til Amedia, for hun viste i hvert fall ikke forståelse for at enkelte som ikke bor på Romerike er interessert i LSK. Anbefaler andre som blir oppringt om å svare noe tilsvarende, så ser kanskje RB at markedet er der.
Dersom du pluss noen andre er så veldig interessert i redaksjonelt stoff om LSK, kan dere ikke bare gå sammen om å starte en LSK-sportsavis og hyre en journalist, en fotograf og en selger til å lage en slik LSK-nettavis? Isi pisi. Det hadde fort blitt langt over 2000 kr årlig per leser, men pytt.Da slipper dere i alle fall alt det stoffet dere ikke interesserer dere for.Kommentar
-
Har du hørt noen andre seriøse mediehus der man kan abonnere på kun de seksjonene man er interessert i til redusert pris? Ikke det? Hvorfor tror du RB ville gjøre det?
Dersom du pluss noen andre er så veldig interessert i redaksjonelt stoff om LSK, kan dere ikke bare gå sammen om å starte en LSK-sportsavis og hyre en journalist, en fotograf og en selger til å lage en slik LSK-nettavis? Isi pisi. Det hadde fort blitt langt over 2000 kr årlig per leser, men pytt.Da slipper dere i alle fall alt det stoffet dere ikke interesserer dere for.
1. Nei
2. Nei
3. De kunne vurdert det hvis det er et marked for dem, noe flere av svarene i denne tråden kan indikere. Dette var også noe jeg sa til selgeren; «dere ønsker å tjene penger på meg, dette er muligheten dere har til det».
4. Nei
Ser ikke helt at dette verken er utopi eller noe å problematisere, slik du forsøker.👍 10Kommentar
-
[QUOTE=Kroktåa;n959302]
Har du hørt noen andre seriøse mediehus der man kan abonnere på kun de seksjonene man er interessert i til redusert pris? QUOTE]
Hørt om Verdens Gang?👍 1Kommentar
-
Kommentar
-
[QUOTE=*eLSKerLSK*;n959304]
Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?👍 2Kommentar
Kommentar