Romerikes Blads dekning av LSK
Collapse
X
-
-
[QUOTE=*eLSKerLSK*;n959310]VG+ Sport er en strømmetjeneste. Det driver ikke RB med. VG er for øvrig Norges største kommersielle mediehus, og kan tillate seg ulempe ut masse stoff gratis, blant annet så å si alt de produserer av redaksjonelt sportsstoff. Det har ikke RB eller noen andre lokalaviser råd til.Kommentar
-
[QUOTE=Kroktåa;n959311]
VG+ Sport er en strømmetjeneste. Det driver ikke RB med. VG er for øvrig Norges største kommersielle mediehus, og kan tillate seg ulempe ut masse stoff gratis, blant annet så å si alt de produserer av redaksjonelt sportsstoff. Det har ikke RB eller noen andre lokalaviser råd til.
Jeg har strømmet alt fra testing av badeplasser til fotballkamper på RB.no.
At ikke RB kan prisdifferensiere stoff bak betalingsmur på samme måte som VG har du ikke ført gode argumenter for.
Ellers ser jeg at du endrer premissene for diskusjonen du selv startet da du sablet ned sigurdsen på arrogant vis. «Opp som en løve, ned som en skinnfell».👍 7Kommentar
-
[QUOTE=*eLSKerLSK*;n959312]
Schibsted (VG) og Amedia (RB) er Norges to største mediehus/mediekonsern.
Jeg har strømmet alt fra testing av badeplasser til fotballkamper på RB.no.
At ikke RB kan prisdifferensiere stoff bak betalingsmur på samme måte som VG har du ikke ført gode argumenter for.
Ellers ser jeg at du endrer premissene for diskusjonen du selv startet da du sablet ned sigurdsen på arrogant vis. «Opp som en løve, ned som en skinnfell».
er selv etablert i Oslo for veldig mange år siden, så stengt Storgate etc har begrenset intr.
Eget abo bør være en god forr idé👍 5Kommentar
-
Om man ikke har tilknytning til Romerike, men har en avis som er eid av amedia, kan man abonnere på 70 aviser rundt omkring i Norge for prisen av 1. Romerikes blad er med her.
Kommentar
-
Har Aftenposten på papir, så er heller ikke intr i hele rekken av Amedia aviser. VG digitalt, så da holder det fint for meg!
Ta med KFL,LSK og litt Bøffelberget så føler jeg at jeg er godt dekket.
så trenger vi bare en seier i dag!!!Kommentar
-
-
Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
I dagens artikkel " Hva har skjedd med LSK?" trekkes deltakelse i europacupen og skader frem som de viktigste forklaringene. Det er mulig dette er medvirkende årsaker, selv om jeg synes det er merkelig at vi fullstendig kollapser etter fire e-cupkamper mot svak/middels motstand når Glimt og Molde har spilt uendelig mange flere kamper.
Det nevnes også at den største utfordringen før neste sesong er å forbedre det offensive spillet.
Artikkelen er ikke skrevet med en spesielt spiss penn. Det kunne vært betimelig å stille spørsmål ved om laget har tatt steg siden i fjor. Når man ser det som presteres kan man lure på om offensiv samhandling i det hele tatt har vært prioritert. Hva med trenerteamets evne til å motivere laget - kan det være en forklaring? Minner det vi nå ser om det samme som tidligere har skjedd i S08? Det er flere kritiske spørsmål som kunne vært stilt - selv om svarene ikke er gitt.
For min egen del oppfatter jeg sakene til Sves som ganske "platte" og lite kontroversielle.
👍 2Kommentar
-
I dagens artikkel " Hva har skjedd med LSK?" trekkes deltakelse i europacupen og skader frem som de viktigste forklaringene. Det er mulig dette er medvirkende årsaker, selv om jeg synes det er merkelig at vi fullstendig kollapser etter fire e-cupkamper mot svak/middels motstand når Glimt og Molde har spilt uendelig mange flere kamper.
Det nevnes også at den største utfordringen før neste sesong er å forbedre det offensive spillet.
Artikkelen er ikke skrevet med en spesielt spiss penn. Det kunne vært betimelig å stille spørsmål ved om laget har tatt steg siden i fjor. Når man ser det som presteres kan man lure på om offensiv samhandling i det hele tatt har vært prioritert. Hva med trenerteamets evne til å motivere laget - kan det være en forklaring? Minner det vi nå ser om det samme som tidligere har skjedd i S08? Det er flere kritiske spørsmål som kunne vært stilt - selv om svarene ikke er gitt.
For min egen del oppfatter jeg sakene til Sves som ganske "platte" og lite kontroversielle.
Er det noe pandemien har vist er at det er liten forskjell på de fleste journalister og aktivister.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
Dessverre er nok både RB, supportere og klubben skadelidende av at Svesengen ikke klarer å være noe i nærheten av den vaktbikkja han skal være. Svesengen fremstår mer som Mesfin sin kosehund.👍 3Kommentar
-
Fikk lest børsen fra søndagen nå, og nok en gang klarte Sves å gi Ranger en 3er, sammen med Ogbu og Knudsen. Resten av laget fikk 4-6ere. Veksler mellom hoderisting og lattermildhet. Har tidligere hatt problemer med Sves sin børs, men det har ikke vært like mye å peke på tidligere i år. Nå er det like håpløst som det lager presterer.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
Skarpe kritiske kommentarer går jeg på dette forumet for å lese.👍 3Kommentar
-
Jeg er uenig. At Svesengen har et godt forhold til mange i klubben, gjør at han får vite ting som en fiendtlig innstilt journalist ville bli holdt utenfor. Det meste av tidlige nyheter om LSK får jeg fra RB.
Skarpe kritiske kommentarer går jeg på dette forumet for å lese.👍 3Kommentar
-
Kommentar
-
Jeg er uenig. At Svesengen har et godt forhold til mange i klubben, gjør at han får vite ting som en fiendtlig innstilt journalist ville bli holdt utenfor. Det meste av tidlige nyheter om LSK får jeg fra RB.
Skarpe kritiske kommentarer går jeg på dette forumet for å lese.
Svesengen virker å ha 50% meninger i artiklene sine, noe jeg mener er altfor mye. Da fremstår han ikke som en nyhetsformidler, men en meningsformidler. Sannsynligvis er det også mye av grunnen til at aviser gjør det så dårlig; folk betaler ikke for et dårlig produkt.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?👍 1Kommentar
-
Ganske stor endring, ja. Samtidig, i mellomtiden røk vi ut av den eneste turneringen vi hadde en mulighet til å vinne i 2023. Ny situasjon, så kanskje relevant å endre standpunkt.Kommentar
-
Blir litt oppgitt over børsen i dag. Legger skylda for scoringen på Ranger. Ser man hva som faktisk skjer så dekker Lars sin mann, men Åsen ser ut til å miste Reese slik at han får gå opp. Ranger får altså skylda for at han forsøker å rydde opp i en medspillers feil. Er usikker på om Sves har så liten innsikt eller om han faktisk ikke vil erkjenne at Åsen gjorde en feil.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?👍 7Kommentar
Kommentar