Romerikes Blads dekning av LSK

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kanarivogel89
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2006
    • 4558

    #61
    Jeg vet det har gått sport i å kritisere Sves og RB, men jeg vil gi skryt for dekningen av treningsleirene i vinter. Treningsrapportene er svært kjærkomne (må ha gått i lære hos Gilbert) og dybdeintervjuene med bl.a. Georgson er skikkelig snacks.

    Kommentar

    • Lars Henrik Dahl
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2020
      • 2285

      #62
      Synes som om vårdugnaden er over fra Sves. Etter å ha blitt godt vant med dekningen fra Marbella er det tilbake til intet stoff med mindre det skjer noe spesielt

      Kommentar

      • kunden
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jun 2005
        • 2361

        #63
        Opprinnelig skrevet av Lars Henrik Dahl
        Synes som om vårdugnaden er over fra Sves. Etter å ha blitt godt vant med dekningen fra Marbella er det tilbake til intet stoff med mindre det skjer noe spesielt
        Er det noe nytt å melde da? Har det kommet inn noen nye spillere? Alvorlige skader? Trenger ikke akkuratt overekspinering ala enga heller. Type hjemme hos, hvilken farge på dasspapiret ol.

        Til å være en treningskamp var det et fyldig kampreferat om ikke annet

        Kommentar

        • MortenA
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2007
          • 3438

          #64
          Sves kliner til med 9 på børsen til Åsen og Va. Med tanke på min uttalelser tidligere om at kvalitet på motstander påvirker, så kan jeg ikke si noe på det. Det jeg stusser mer over er at Uba og Tønnesen fikk 6, mens Ruben og Roseth fikk 7. Alle slet tidsvis, men etter mening spilte alle fire en bunnsolid kamp. Midstopperne var involvert i begge scoringene, mens Uba hadde Hauge og Bjørkan mot seg. Å komme ut av det uten baklengs fra den kanten er imponerende.

          Poenget er ikke å prøve å ta spillere, men heller RBs/Sves dekning av dem. Han har helt tydelig sine favoritter, og de han er mer kritisk til. At Ibrahimaj var ‘dårligst’ på midtbanen i en uvant posisjon er jeg også uenig i.
          Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

          Kommentar

          • MortenA
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2007
            • 3438

            #65
            Etter å ha lest Sves-børsen fra gårsdagens kamp, så er det vel på tide å dra frem denne igjen. Å gi både Va og Krygård 2 på børsen synes jeg var strengt, spesielt for Krygård. Vas røde kort og straffe er direkte innvirkende for kamputfallet, så den er for så vidt grei. Krygård hadde også en svak kamp, men han gjorde vel ingen feil som var direkte avgjørende? Karakteren virker i overkant streng med tanke på at bå Lehne og Åsen fikk 3ere?
            Å gi Uba og Elkær 3ere virker også i overkant strengt. Elkær burde nok støtet opp i Nunez før 2-0, men ellers synes jeg han klarte seg ganske bra.

            Det kan virke som at Sves ikke har tatt inn over seg at KFUM ligger på en 7. plass, og ikke er en opplagt dumpekandidat. Et tap for Odd kunne kanskje forsvart slakt, men ikke denne kampen. Generelt synes jeg karakterene er for lave i dag. Garnås var vår soleklart beste, men jeg kan ikke se for meg at Ruben hadde fått en sekser for en tilsvarende innsats.
            Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

            Kommentar

            • Svart og gul
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Oct 2004
              • 374

              #66
              Opprinnelig skrevet av MortenA
              Etter å ha lest Sves-børsen fra gårsdagens kamp, så er det vel på tide å dra frem denne igjen. Å gi både Va og Krygård 2 på børsen synes jeg var strengt, spesielt for Krygård. Vas røde kort og straffe er direkte innvirkende for kamputfallet, så den er for så vidt grei. Krygård hadde også en svak kamp, men han gjorde vel ingen feil som var direkte avgjørende? Karakteren virker i overkant streng med tanke på at bå Lehne og Åsen fikk 3ere?
              Å gi Uba og Elkær 3ere virker også i overkant strengt. Elkær burde nok støtet opp i Nunez før 2-0, men ellers synes jeg han klarte seg ganske bra.

              Det kan virke som at Sves ikke har tatt inn over seg at KFUM ligger på en 7. plass, og ikke er en opplagt dumpekandidat. Et tap for Odd kunne kanskje forsvart slakt, men ikke denne kampen. Generelt synes jeg karakterene er for lave i dag. Garnås var vår soleklart beste, men jeg kan ikke se for meg at Ruben hadde fått en sekser for en tilsvarende innsats.
              Helt riktig børs. Krygård startet med et par ok involveringer, men var katastrofe etter det. Mistet ballen gang på gang og så mentalt kjørt ut.

              Kommentar

              • Henke25
                Seniormedlem
                Forumsadist
                • Jun 2018
                • 114

                #67
                For en gangs skyld har jeg sett den samme kampen som Svesengen.

                Kommentar

                • kunden
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jun 2005
                  • 2361

                  #68
                  Opprinnelig skrevet av Henke25
                  For en gangs skyld har jeg sett den samme kampen som Svesengen.
                  Tok 21 kamper og 100+ podcasts og intervjuer før han faktisk så hva som foregår ute på matta

                  Kommentar

                  • Svart og gul
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Oct 2004
                    • 374

                    #69
                    Opprinnelig skrevet av kunden

                    Tok 21 kamper og 100+ podcasts og intervjuer før han faktisk så hva som foregår ute på matta
                    Men hvor lang tid tar det før han retter en pekefinger mot dem som sitter med ansvar for spillerlogistikken?

                    Kommentar

                    • Lillelord
                      Medlem
                      Møteplager
                      • Aug 2004
                      • 79

                      #70
                      Opprinnelig skrevet av Svart og gul

                      Helt riktig børs. Krygård startet med et par ok involveringer, men var katastrofe etter det. Mistet ballen gang på gang og så mentalt kjørt ut.
                      Enig, han hadde ikke en eneste positiv involvering.

                      Kommentar

                      • Fugggel
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Dec 2020
                        • 503

                        #71
                        Opprinnelig skrevet av Svart og gul

                        Men hvor lang tid tar det før han retter en pekefinger mot dem som sitter med ansvar for spillerlogistikken?
                        Må nok et par nedrykk til først.

                        Kommentar

                        • Svart og gul
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Oct 2004
                          • 374

                          #72
                          Opprinnelig skrevet av Henke25
                          For en gangs skyld har jeg sett den samme kampen som Svesengen.
                          Ganske morsomt at Sves får skryt for børsen mot KFUM, for jeg oppdaget akkurat at det for en gangs skyld var en annen RB-journalist som dekket kampen. Når det er sagt, synes jeg børsene til Sves stort sett treffer godt. Uansett kudos til RBs ferske journalist (Berge) for en stort sett korrekt børs. Ville kanskje bare vurdert Karlsbakk ett knepp opp (5, ikke 4).

                          Kommentar

                          Working...