Romerikes Blads dekning av LSK

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • ChrisK
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Aug 2013
    • 348

Terningkast 1.

Kommentar

• bjarmann
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2005
      • 3030

For dere som har pluss abonnement. Er det mulig å sende inn klage på Sves? Han står jo mer i ledtog med klubben enn journalistene til fuckings Putin! Alle bør faen meg si opp i protest
      I år så tar vi alt

Kommentar

• trigz
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 7154

Jeg sier opp mitt abo i morgen. Idiotiet til Svesengen etter denne kampen var dråpen. Han har ikke hatt noe relevant å komme med på flere år. LSK har vært eneste grunn til å beholde RB. Den grunnen forsvant i dag. Han har blitt en parodi på seg selv. Takk og adjøss.
        Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• worthy
          Medlem
          Møteplager
          • Apr 2011
          • 71

Har sagt det i flere år. Etter han dusten bidro til at Uwe fikk fyken så har han vært en liksom journalist..

Kommentar

• DagFredriksen
            Medlem
            Bøffel
            • Aug 2023
            • 33

Registrerer at Morten Svesengen igjen er ute med drittpakke mot Åråsenpublikummet.
            Håper Crissa tar ansvar i neste Dødball, og setter kødden på plass.

Kommentar

• ulfpulf
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • May 2004
              • 2511

Opprinnelig skrevet av DagFredriksen
              Registrerer at Morten Svesengen igjen er ute med drittpakke mot Åråsenpublikummet.
              Hvor er denne drittpakka?
              Jeg spør fordi jeg leste innlegget ditt, så etter den og ikke fant den.

Kommentar

• DagFredriksen
                Medlem
                Bøffel
                • Aug 2023
                • 33

Les spillerbørsen Eric kitolano.
                Jeg var på Åråsen og hørte det ble ropt at han måtte bevege seg. Det var tydeligvis for drøyt for «journalisten»

Kommentar

• plantemiddel
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Feb 2012
                  • 831

Opprinnelig skrevet av ulfpulf
                  Hvor er denne drittpakka?
                  Jeg spør fordi jeg leste innlegget ditt, så etter den og ikke fant den.
                  Her er det som står om Kitolano:

Han fikk mishagsytringer fra tribunen nesten hver gang han var involvert. Meget svak oppførsel av mange «supportere». Det er ikke måten å bygge opp egne spillere på, og det var ikke vanskelig å se at det preget Kitolano som etterhvert virket usikker hver gang han ble byttet ut.

Kommentar

• Dumbo
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jul 2004
                    • 522

Opprinnelig skrevet av plantemiddel
                    Her er det som står om Kitolano:

Han fikk mishagsytringer fra tribunen nesten hver gang han var involvert. Meget svak oppførsel av mange «supportere». Det er ikke måten å bygge opp egne spillere på, og det var ikke vanskelig å se at det preget Kitolano som etterhvert virket usikker hver gang han ble byttet ut.
                    ble han byttet ut så mange ganger?

Kommentar

• trigz
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2004
                      • 7154

Opprinnelig skrevet av Dumbo

ble han byttet ut så mange ganger?
                      Ikke lett å få med seg alt når man skriver børs med promille. Eneste forklaring jeg finner. Absurd.
                      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• Svart og gul
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Oct 2004
                        • 457

Sves er ofte god på børs, men denne gangen er den jo altfor høy når prestasjonen er så svak. Ellers er jeg enig i at endringer bør til. Om LSK har et problem med ledelsen, ser det samme ut til å gjelde RB...

Kommentar

• BD
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Feb 2006
                          • 1446

Den i klubben jeg vil bytte ut først er Svesengen. Dessverre er han teknisk sett ikke en del av LSK.

Jeg kunne klart å akseptere det dårlige språket og alle skrivefeilene til Svesengen, selv om jeg synes det er synd at man som journalist ikke har mer yrkesstolthet. Jeg kunne også overlevd de håpløse meningene han har om supporterne. Det jeg derimot ikke klarer å akseptere, er at han ikke evner å dekke klubben på en objektiv og nyansert måte. Hans venner i klubben slipper unna et kritisk blikk, nesten uansett hva som skjer.

Det eneste man kan gjøre for å få Svesengen ut av LSK / RB er å avstå fra å abonnere på RB frem til Svesengen byttes ut. Selv sa jeg opp mitt abonnement tidligere i år, nettopp fordi jeg ikke orket mer av ham.

Kommentar

• Langballa
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • May 2014
                            • 331

Skal sies at det ble ropt mye dritt og gjort byttetegn så fort han fikk tak i ballen... jævlig ræva men Sves skal ikke snu seg mot fansen på nytt av den grunn

Kommentar

• Svart og gul
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Oct 2004
                              • 457

Fyren bryr seg mer om Liverpool enn Fugla. Savner et ekte engsjement for det lokale flaggskipet. Få ham ut!

Kommentar

• MortenA
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2007
                                • 3564

Opprinnelig skrevet av Svart og gul
                                Fyren bryr seg mer om Liverpool enn Fugla. Savner et ekte engsjement for det lokale flaggskipet. Få ham ut!
                                Jeg foretrekker heller en nøytral journalist som stiller de riktige spørsmålene og har analyser som stemmer med hva hvermannsen ser fra tribunen.
                                Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

Kommentar

• Svart og gul
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Oct 2004
                                  • 457

Opprinnelig skrevet av MortenA

Jeg foretrekker heller en nøytral journalist som stiller de riktige spørsmålene og har analyser som stemmer med hva hvermannsen ser fra tribunen.
                                  Var litt satt på spissen fra meg, men mye mas fra Sves om Liverpool. At han er nøytral, er vel heller ikke riktig all den tid han stadig forsvarer valgene fra sportslig ledelse.

Kommentar

• OlaG
                                    Oversetterdrone
                                    Myklebust Light
                                    • May 2008
                                    • 932

Opprinnelig skrevet av Langballa
                                    Skal sies at det ble ropt mye dritt og gjort byttetegn så fort han fikk tak i ballen... jævlig ræva men Sves skal ikke snu seg mot fansen på nytt av den grunn
                                    Men det høres jo ut som elendig oppførsel, og noe som burde påpekes?
                                    Det er jo ikke noe nytt at Åråsen-publikummet har det med å finne seg hakkekyllinger. Og vi vet at spillere har sagt at det har gjort at de presterer dårligere.

Det ropes høyt om kritikk av klubben, men kritikk av supporterne er ikke greit?
                                    Jeg syns hele det opplegget med "Sves gir supporterne skylda for nedrykket" som har pågått noen uker nå er pinlig sutring fra en gruppe som i sum ikke er flaue for å melde at folk må sparkes, burde legge opp, ikke fortjener å spille med drakta og burde settes på busser til sine respektive hjemland over en lav sko.
                                    Men hvis noen tillater seg å mene at aktivitetene de bedriver ikke er konstruktive så er det indignert krenkefest.

Kommentar

• BD
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Feb 2006
                                      • 1446

Opprinnelig skrevet av OlaG
                                      Men det høres jo ut som elendig oppførsel, og noe som burde påpekes?
                                      Det er jo ikke noe nytt at Åråsen-publikummet har det med å finne seg hakkekyllinger. Og vi vet at spillere har sagt at det har gjort at de presterer dårligere.

Det ropes høyt om kritikk av klubben, men kritikk av supporterne er ikke greit?
                                      Jeg syns hele det opplegget med "Sves gir supporterne skylda for nedrykket" som har pågått noen uker nå er pinlig sutring fra en gruppe som i sum ikke er flaue for å melde at folk må sparkes, burde legge opp, ikke fortjener å spille med drakta og burde settes på busser til sine respektive hjemland over en lav sko.
                                      Men hvis noen tillater seg å mene at aktivitetene de bedriver ikke er konstruktive så er det indignert krenkefest.
                                      Problemet er vel at det kommer i tillegg til all annen misnøye med Svesengen.

Språklige ferdigheter og en og annen mening om supporterne er ikke problemet. Det er journalistens samfunnsoppdrag å være uhildet og kritisk i sitt arbeide, særlig i den rollen Svesengen har med sendinger, podcastinnspillinger, kommentarer og spillerbørser. Der kommer han til kort.

"Dråpen som fikk begeret til å renne over" er et ordtak som er høyst upresist. Det er ikke en skarve dråpe sin skyld at begeret renner over, men alt det begeret allerede var fylt til randen av.

Kommentar

• MortenA
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2007
                                        • 3564

Problemet er at Kitolano, og alle andre spillere, trenger kun ta et par helhjertede returløp og gjerne sette inn en sklitakling og publikum ville trykket han til brystet, men når han ikke jobber hjemover og i tillegg sliter offensivt så er tålmodigheten kort.
                                        Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

Kommentar

• bjarmann
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Sep 2005
                                          • 3030

Opprinnelig skrevet av MortenA
                                          Problemet er at Kitolano, og alle andre spillere, trenger kun ta et par helhjertede returløp og gjerne sette inn en sklitakling og publikum ville trykket han til brystet, men når han ikke jobber hjemover og i tillegg sliter offensivt så er tålmodigheten kort.
                                          Enig. Vi er fuckings neandertalere hele gjengen på Åråsen og må faktisk være det enkleste publikummet i landet å glede. Spell en god langpasning og sett inn en knallhard takling foran langsida og vi jubler høyere enn ved mål og alle er oppe fra setene. Innsats betyr mer enn ferdigheter på Åråsen. Bare så synd ingen av spillerne har noen av delene
                                          I år så tar vi alt

Kommentar

Working...