Romerikes Blads dekning av LSK

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • trigz
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 7154

Opprinnelig skrevet av MortenA
    Problemet er at Kitolano, og alle andre spillere, trenger kun ta et par helhjertede returløp og gjerne sette inn en sklitakling og publikum ville trykket han til brystet, men når han ikke jobber hjemover og i tillegg sliter offensivt så er tålmodigheten kort.
    Det ene bidraget han hadde i den kampen, et innlegg fra høyre til TLO (som ikke klarte å dempe ballen), kom som en følge av at venstrebacken tryna. Det er egentlig ganske komisk.
    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• MortenA
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2007
      • 3564

Er usikker på om dagens børs er seriøs eller satire. Sves klarer å gi dommeren karakter 2, dårligere enn noen av våre spillere, noe som en sterk vurdering. Greit nok at dommeren burde oversett Røssings utblåsning etter at han blir løpt ned på overgangen, og det er mulig at Krygård skulle hatt frispark før 0-3, men vi kan ikke kritisere dommeren i dag. Det var ikke han som førte til at vi tapte i dag.

At Sves skryter av fansen etter å ha gitt oss skylda for tapene tidligere i år gjør parodien komplett.
      Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

Kommentar

• kanarisuper
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Oct 2019
        • 759

Er usikker på om dagens børs er seriøs eller satire. Sves klarer å gi dommeren karakter 2, dårligere enn noen av våre spillere, noe som en sterk vurdering. Greit nok at dommeren burde oversett Røssings utblåsning etter at han blir løpt ned på overgangen, og det er mulig at Krygård skulle hatt frispark før 0-3, men vi kan ikke kritisere dommeren i dag. Det var ikke han som førte til at vi tapte i dag.

At Sves skryter av fansen etter å ha gitt oss skylda for tapene tidligere i år gjør parodien komplett.
        Han må jo ha en alvorlig diagnose

Kommentar

• Zindrinho
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Sep 2019
          • 632

Er usikker på om dagens børs er seriøs eller satire. Sves klarer å gi dommeren karakter 2, dårligere enn noen av våre spillere, noe som en sterk vurdering.
          Sves er grunnen til at norske dommere er så dårlige! Den eneste logiske slutning ifølge hans egen retorikk ref fansen og spillerne.

Kommentar

• MortenA
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2007
            • 3564

Ref. Skadesituasjonstråden hvor Ibrahimaj, Uba og Moen Foss listes som skadet. Knutzon visste vi for så vidt var skadet, men at alle de tre andre var utilgjengelig var nytt for meg. Det blir nevnt i artikkelen hvor Fagermo bekrefter at laget i realiteten rykket ned mentalt etter tapet i Bergen. Har det blitt nevnt i andre artikler? Jeg har i hvertfall ikke fått det med meg.

Med forbehold om at det ikke er nevnt i andre artikler, så oppstår flere spørsmål: Hva slags skader er det snakk om? Hvor lenge har de vært skadet, og hvor lenge vil de være ute?

Kommentar

• Zindrinho
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Sep 2019
              • 632

Er det noen som hører på dødball andre steder enn rb.no der spillern kanskje husker hvor langt ut i episoden du har kommi? Tom Nordlie er irriterende nok første gang man hørern om man ikke skal sitte og høre det samma igjen uten å få det med seg fordi Tom bare sier de samma 5 tinga om igjen hver gang...

Kommentar

• niko
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jul 2008
                • 623

Opprinnelig skrevet av Zindrinho
                Er det noen som hører på dødball andre steder enn rb.no der spillern kanskje husker hvor langt ut i episoden du har kommi? Tom Nordlie er irriterende nok første gang man hørern om man ikke skal sitte og høre det samma igjen uten å få det med seg fordi Tom bare sier de samma 5 tinga om igjen hver gang...
                Spotify fungerer ihvertfall greit.

Kommentar

• MortenA
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2007
                  • 3564

Lytter til Apple Podcast, og det fungerer greit. Kjører på med hastighet 1,5 så bruker man ikke så lang tid.

Kommentar

• McGuffy
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jan 2004
                    • 5104

RB valgte å dekke pressekonferansen i dag i vertikal video. Ja, altså... Hvorfor?

Kommentar

• Kroktåa
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2015
                      • 2969

Opprinnelig skrevet av McGuffy
                      RB valgte å dekke pressekonferansen i dag i vertikal video. Ja, altså... Hvorfor?
                      Mobil-sjuka. Sånn er det blitt, dessverre.

Kommentar

• Kroktåa
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Feb 2015
                        • 2969

Men hvor pokker blei det av 1-1 intervjuet med HEØ?!?

Kommentar

• MortenA
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2007
                          • 3564

Velkommen til Lillestrøm, Hans Erik Ødegaard! 50-åringen har skrevet under på en fireårskontrakt som hovedtrener i LSK, og ble presentert på Åråsen klokka 11.00 i dag.

Videosnutten er nederst. Kunne godt ha vært litt lenger og mer fotballfaglig fokus, men regner med at det kommer i tiden fremover.

Kommentar

• Lynginator
                            Medlem
                            Hoffnarr
                            • Aug 2020
                            • 58

Opprinnelig skrevet av Zindrinho
                            Hørte på Spotify før, men gidder ikke høre på lengre.. Sinnsykt dårlig lyd, må skru opp volumet i bilen til maks, så plutselig har Blakern spist mikrofonen, så var høytalerne sprengt.

Før hadde de en sånn sinnsykt høy fløyte-lyd mellom spaltene som virkelig ødela øra mine totalt etter å ha tatt på maks for å høre hva de sa. Sendte en mail til Sves om dette, fikk bare til svar at de har profesjonelle som redigerer og kontrollerer, så ikke noe galt med lyden. I neste episode, så hadde de dempet fløyte lyden ekstremt, og neste der igjen var den helt borte. Så de tok vel tipset mitt allikevel.

Kommentar

• OlaG
                              Oversetterdrone
                              Myklebust Light
                              • May 2008
                              • 932

Opprinnelig skrevet av Lynginator
                              Før hadde de en sånn sinnsykt høy fløyte-lyd mellom spaltene som virkelig ødela øra mine totalt etter å ha tatt på maks for å høre hva de sa. Sendte en mail til Sves om dette, fikk bare til svar at de har profesjonelle som redigerer og kontrollerer, så ikke noe galt med lyden. I neste episode, så hadde de dempet fløyte lyden ekstremt, og neste der igjen var den helt borte. Så de tok vel tipset mitt allikevel.
                              Altså, hvis det er noe RB ikke har så er det profesjonell kvalitet på lyden. Dødball hørtes ikke bra ut så lenge jeg orka å følge med, live-sendingene er jo helt kokos med Sves i full vreng på en side og ingenting på den andre.

Dødball burde vært spilt inn hos Mottaket Media, men det tipper jeg ikke kommer til å skje med det aller første

Kommentar

• Lynginator
                                Medlem
                                Hoffnarr
                                • Aug 2020
                                • 58

Opprinnelig skrevet av OlaG
                                Altså, hvis det er noe RB ikke har så er det profesjonell kvalitet på lyden. Dødball hørtes ikke bra ut så lenge jeg orka å følge med, live-sendingene er jo helt kokos med Sves i full vreng på en side og ingenting på den andre.

Dødball burde vært spilt inn hos Mottaket Media, men det tipper jeg ikke kommer til å skje med det aller første
                                De har jo faktisk sagt det selv, at Dødball er en podcast av profesjonelle som lages uprofesjonelt, mens Harde Mottak er uprofesjonelle som lager podcast profesjonelt. Ville ikke helt kalt de for profesjonelle, men...

Kommentar

• AB40
                                  Medlem
                                  Møteplager
                                  • Aug 2015
                                  • 81

Opprinnelig skrevet av Lynginator

De har jo faktisk sagt det selv, at Dødball er en podcast av profesjonelle som lages uprofesjonelt, mens Harde Mottak er uprofesjonelle som lager podcast profesjonelt. Ville ikke helt kalt de for profesjonelle, men...
                                  Det er jo ufattelig at en av Norges største lokalaviser ikke har en eneste dott ansatt som kan sette opp en ålreit rigg for innspilling av lyd.

Dette får en guttunge til ved å se en YouTube video. Det å publisere dette hadde jeg faen ikke turt å sette navnet mitt på hadde jeg skulle satt navnet mitt på det.

Kommentar

• Zindrinho
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Sep 2019
                                    • 632

Skjønner ikke hva dere klager på, alle sitter like nærme mikrofonen sier Sves!

Kommentar

• *eLSKerLSK*
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jun 2005
                                      • 484

For en sutring angående Dødball. Hør på noe annet da om det er så grusomt. For min del er podkasten et fint supplement. Den er også gratis.

Kommentar

• Zindrinho
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Sep 2019
                                        • 632

Opprinnelig skrevet av *eLSKerLSK*
                                        For en sutring angående Dødball. Hør på noe annet da om det er så grusomt. For min del er podkasten et fint supplement. Den er også gratis.
                                        Problemet vi sutrer over nå er vel mer manglende mulighet til å faktisk høre podcasten, ikke så mye innholdet. Den ligger der, helt gratis, bare å trykke, men så består halve gjengen som står for 80% av pratinga av 2 menn som begynner å miste stemmen, det er så veikt og spakt at sjøl med lyden på maks og mitt flunkende nye høreapparat klarer jeg faen ikke høre hva de sier. Men de 2 andre, og for ikke snakke om reklamen, DEN hører man helt fint. Burde vært så enkelt å gjort noe med i.l.a 140 episoder.

Kommentar

• knut
                                          Make knut Great Again
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Dec 2006
                                          • 9564

Opprinnelig skrevet av *eLSKerLSK*
                                          Sutring? Jeg skal gi deg sutring.

Sånn her er det når jeg kjører til jobb mens jeg hører Dødball.

"Ah, herlig ny Dødball episode. Blir artig å høre fagmannen Blakern snakke ball"

Setter på en ny episode. Først alle reklamene, som sikkert er med på å gjøre det gratis. Nydelig lyd på de reklamene. Krystall.

Så kommer introen til Dødball. Nydelig lyd, så faderen den, så nydelig lyd igjen.

Så kommer Sves.

.... ........ .. . ..... ....

... .... .. ...... ... .

*Skrur opp volumet til max*

Vanskelig å høre Sves og Nordlie (når han ikke fyrer). Blakern går fint, Chrizza ok.

"Jaja, får høre videre med maks konsentrasjon"

Men så får jeg automatisk trafikkmelding som bryter inn med vanlig lyd og den står jo på max...

Skvetter som et hælvette, vrenger over i motgående. Dævver.

Mine siste ord: "Hørte jeg fra rødt til Frp? Bingo!"

Kommentar

Working...