Ylldren Ibrahimaj
Collapse
X
-
Det sier forhåpentligvis også noe om trivsel👍 1Kommentar
-
Hadde fort hatt en kasse både mot Godset og KBK om Adams hadde løfta blikket. Digger Akor, men han er nødt til å bli litt mindre ego.👍 1Kommentar
-
Elska þetta félag👍 5Kommentar
-
Må innrømme at jeg var meget skeptisk til at vi stilte med Ibrahimaj som anker mot Glimt. Som ballfordeler følte jeg meg ganske trygg, men var mer redd for at den manglende farten hans skulle gi Glimt for store rom, men han klarte seg bra.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
Synes generelt han klarer seg bra, og får etter min mening altfor lite kred for den "usynlige" jobben han gjør ved å løpe motstanderne i filler. Ibra er som myggen, uansett hvor mye du vifter blir du aldri kvitt han,👍 2Kommentar
-
Hadde vel også en ganske grei corner i går. Normal uttelling direkte på hjørnespark er 1-2 mål per 100 cornere. I går hadde Glimt 17 cornere mot vår ene. Sier vel litt om kvaliteten på legget, pluss naturligvis vårt forsvar og Rubens heading, som fullførte det han sjøl ser som sitt første hat-trick.
gilbert👍 1Kommentar
-
Han er også en av de få med litt temperament, som egler på motspillere, tar et par taklinger, står opp for lagkameratene og kjefter på dommeren (uten at det blir pinlig sutrete) i et lag som kanskje tidvis har et litt for "snill gutt"-preg.👍 6Kommentar
Kommentar