Ylldren Ibrahimaj

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Sailor Man
    Moderator
    • Jun 2007
    • 1459

Ibrahimaj har vært en god spiller for oss, med alltid top notch-innsats og evne til å løse mange ulike roller. Var stort sett ute av laget i katastrofehøsten 2024 også, så har liten skyld i den gigantiske kollapsen resten av «ryggraden» i laget viste.

Å forlenge med Ibrahimaj passer ikke veldig godt med hvordan JEG ser for meg at troppen skal se ut til neste år, men av alle på utgående kontrakt bør han være den som er nærmest å få et tilbud.

Så er det langt fra sikkert at han ville takket ja til det, han kan garantert spille ES neste år hvis han vil.
    Last edited by Sailor Man; 11.12.2024, 10:20.

Kommentar

• Egumen
      Seniormedlem
      Forumonanist
      • Sep 2011
      • 205

Alltid 100% innsats fra Ibra. Jobber og sliter, men lite målpoeng. I tillegg mener jeg han er for treg i både beina og i hodet til å få ny kontrakt. Jeg vil ha inn kvikke bein og målpoeng fra indreløperne våre neste år!

Kommentar

• niko
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jul 2008
        • 623

Jeg liker også typen, men når vi nå en gang er i den situasjonen at stallen må slankes i antall, må vi kynisk nok la alle de som er på utgående kontrakt gå, siden de tross alt er "gratis" å bli kvitt.

Kommentar

• MortenA
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2007
          • 3564

Opprinnelig skrevet av Egumen
          Alltid 100% innsats fra Ibra. Jobber og sliter, men lite målpoeng. I tillegg mener jeg han er for treg i både beina og i hodet til å få ny kontrakt. Jeg vil ha inn kvikke bein og målpoeng fra indreløperne våre neste år!
          Vi trenger grovarbeidere som gjør den ‘usexye’ jobben som ikke nødvendigvis vises i statistikker. Alder og mangel på fart gjør at jeg ikke ser en resignering sannsynlig, men typen hadde vært fin å ha i spillergruppa.
          Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

Kommentar

• bjarmann
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2005
            • 3030

Kill your darlings er det noe som så korrekt heter. Det må bare gjøres i dette tilfellet
            I år så tar vi alt

Kommentar

• G-Man
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2011
              • 3308

Yldren er hel ved,og en av få som gikk foran med hjerte og innsats i årets slappe lag. Er helt enig i at man i blant må kill your darlings, men personlig hadde jeg stått i blods til knærne før jeg kom til Yldren i den prosessen!

Kommentar

Working...