Nardo FK - Lillestrøm SK, 4.runde NM, Extra Arena, 13/3-22, kl 1500
Collapse
X
-
-
Bytt og Helland og pakk ham i vatt nå, vær så snill. Slitne Nardo-bein stoler jeg ikke på når det kommer til reine taklinger.👍 4Kommentar
-
-
👍 2Kommentar
-
👍 2Kommentar
-
👍 2Kommentar
-
-
-
Nå handler det bare om å avvikle resten av kampen uten skader. Dommer ser ikke ut til å ta noe ansvar den sakenKommentar
-
-
👍 2
Kommentar
-
Jeg er enig. Bakke og gjengen sier alltid i intervju at vi må gi ham tid etc etc, men jeg tror han kan slå velig godt fra seg allerede i år.
Deilig å spille tellende kamp med hvilepuls. 4-0 og fin gjennomkjøring. Så håper vi Glimt får en helvetes seig kamp i Nederland på torsdag.👍 2Kommentar
-
Jeg er enig. Bakke og gjengen sier alltid i intervju at vi må gi ham tid etc etc, men jeg tror han kan slå velig godt fra seg allerede i år.
Deilig å spille tellende kamp med hvilepuls. 4-0 og fin gjennomkjøring. Så håper vi Glimt får en helvetes seig kamp i Nederland på torsdag.👍 4Kommentar
-
Vanskelig å bedømme fra en km avstand, men synes Fredrik 2.0 gjorde lite ut av seg. Håper at de gir kameramann opplæring i bruk av zoom før neste helgKommentar
-
Jeg måtte finne frem Occulus Quest for å få stor nok skjerm til å se noe. Synes Fredrik var ryddig, jeg. Gode løsninger et par ganger, men ikke ekstraordinær. Blir tøff kamp mot Kairinen.Kommentar
Kommentar