Pittelittegranne fra gårsdagens trening.

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • ON
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Mar 2004
    • 3639

Pittelittegranne fra gårsdagens trening.

Tenkte bare at jeg kunne fortelle litte grann om gårsdagens trening..var bare å så på en halvtime men kan fortelle det jeg vet!

Spillerene ble delt opp i 3 "grupper". (Keeper gruppe,"trekantgruppe",og fotballtennis gruppe.

Keeperene holdt på for seg selv, på andre siden av banen, hvor de drev med litt forskjellige øvelser. De som var til stede der var Kjell Lier,Erik Jansen,Heinz Mueller, og Per Magne Misund. De drev stortsett på med en øvelse hvor to av keeperene lå på bakken, og de den andre keeperen (inkludert rydje), heiv ballen til annenvær side og keeperene "slang" seg og tok ballen, rettet seg opp og hev den tilbake. De drev også litt med små løse skudd på væreandre en liten periode...var alt det jeg så på av keeperene, men Heinz så trygg ut der bak, det lille jeg så.

Ca midt på banen drev halvparten av spillerene på med "trekant" :wink: dvs at en eller to stod i midten og skulle ta ballen mens de andre skulle sentre til væreandre. Jeg la merke til at latteren satt løst hele tiden, og det så ut til at gutta hadde det morsomt!

Ved det andre målet drev resten på med fotball tennis, Uwe deltok også der litt på starten. Han stod også å fulgte med når de spillte fotball tennis. Ettervært byttet de to gruppene, så de andre spillte tennis , og de andre hadde "trekant".

Jeg la merke til at det var fryktelig få på treninga (iværtfall første halvtimen som jeg så), var bare 15-16 stykker der..disse var på treninga;

Eirik Jansen
    Heinz Müller
    Per Magne Misund

Christoffer Andersson (jeg er usikker om Stoffe var der)
    Pål Steffen Andresen
    Shane Stefanutto

Anders Rambekk
    David Vidarsson (usikker på om David var der)
    Johan Petter Winsnes
    Kasey Wehrman
    Pål Strand
    Robert Koren
    Harald Hauge

Arild Sundgot
    Eirik Soltvedt
    Magnus Myklebust (Usikker)
    Magnus Powell
    Mato Grubisic
    Michael Mifsud (Usikker)

Orjinta var borte (dratt hjem?), Kippe og Søgård er i jordan, Tror ikke Andersson var der usikker på hvorfor,vet ikke om David var der, samme med Thomas Bjerk. Er heller ikke sikker på om Myklebust og Mifsud var der. Så vis jeg skal telle med alle jeg er usikker på om var der har vi 8 stykker som var borte fra trening.

Det så ut til at gutta hadde det bra, ingen så små skada ut. Under fotball tennisen registrerte jeg at våre australske, og vår slovenske spiller har lært seg ord som "Nei" "faen","F*tte", og andre "fine" Norske ord, var litt små artig å høre foreksempel Kasey rope faen på Norsk, (han hadde et smil rundt munnen samtidig, banneorda kom når de bomma under fotballtennisen). Kasey så ut til å være i veldig god form, og var blid og fornøyd hele tiden. Samme med Shane,Arild,og flesteparten av resten av gutta.

Så bra ut, alle fleipa hele tiden, og morsomt at Uwe var med på litt fotball tennis...også Gunnar Halle var på treninga. Uwe stoppa spillet et par ganger under fotball tennisen for å forklare ting de burde gjøre anderledes, og det virket som om alle spillerene hadde veldig stor respekt for Uwe, og tok til seg det han prøvde å lære dem.

Etter den halvtimen jeg rakk å se ble jeg mer positiv til neste sesong faktisk. Noen som vet om neste trening? Når er den?
  • Joppe
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Dec 2003
    • 173

Stoffe er vel på landslagsoppdrag for Sverige.
    takk for innlegget. Morro å lese om treningene til laget

Kommentar

• Trofast kanari
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Feb 2004
      • 355

Kippe, søgaard, stoffe og mangnus er med landslagene
      mifsud er skada

Kommentar

• ON
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Mar 2004
        • 3639

Magnus var på trening i går.

Kommentar

• Lars
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2004
          • 6156

Magnus Myklebust var ikke der, men Magnus Powell var der. Bare en liten misforståelse, vi har nemlig to Magnuser..

Kommentar

• ON
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Mar 2004
            • 3639

Opprinnelig skrevet av Larsi
            Magnus Myklebust var ikke der, men Magnus Powell var der. Bare en liten misforståelse, vi har nemlig to Magnuser..
            Stemmer. My wrong,

Kommentar

• Grusom B
              Generalissimo Bellisimo
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 6248

Nordby, enten "my bad" eller "my mistake". Så du noe som tyda på at Powell er blitt mer positivt innstilt til der uwe?
              Ni principe ni rey...

D10S!

Kommentar

• ON
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Mar 2004
                • 3639

Opprinnelig skrevet av Grusom B (Lasse Kongo)
                Nordby, enten "my bad" eller "my mistake". Så du noe som tyda på at Powell er blitt mer positivt innstilt til der uwe?
                Absoulutt ikke...Powell var vel den eneste som jeg ikke så at smilte og lo noe særlig på trening..vi får håpe det bedrer seg.

Kommentar

• Kimito
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2004
                  • 2602

Er det noen som kjenner situasjonen mellom Der Üwe og Powell mer inngående? Det var da noen positive rapporter tidligere om forholdet mellom dem mener jeg å huske...
                  Ferdigskåra

Kommentar

• Grusom B
                    Generalissimo Bellisimo
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 6248

Powell er en bortskjemt drittunge, det er i alle fall det inntrykket jeg har. Det er jo håpløst at han ikke skal kunne innrette seg med at han ikke fikk vilja si.
                    Ni principe ni rey...

D10S!

Kommentar

Working...