Nordicbet har Lillestrøm på 6 plass:
Tabelltips 2022
Collapse
X
-
Ser at vg har tippet oss på en 7 plass.
Når en spiss scorer så mange av klubbens mål som Thomas Lehne Olsen gjorde i fjor (53 prosent), så blir det alltid et digert spørsmålstegn rundt klubben når målgarantisten er borte. Men LSK kan fort ha funnet en god erstatter.
har ikke vg+sport så får ikke lest den. Hvis noen har det, gi gjerne et referat👍 1 -
-
-
Ser at vg har tippet oss på en 7 plass.
https://www.vg.no/sport/fotball/i/bG...r-toppscoreren
har ikke vg+sport så får ikke lest den. Hvis noen har det, gi gjerne et referat
Forsvar - 4
Midtbane - 3
Angrep - 3
Mye fokus på at Lehne er borte og usikkerheten rundt hvordan han og scoringene hans skal erstattes. Ellers bare en oppsummering spillerstallen og overganger/historikk som de fleste her inne kunne skrevet like godt eller bedre. Mangel på gode alternativer dersom Mads er utilgjengelig kommentert. Karaktersettingen lite kommentert / dårlig utdypet.
"Spørsmålet er og blir om det var Thomas Lehne Olsen som sørget for at LSK yppet seg mot de beste, eller om klubben fortsetter der den slapp - også uten toppscoreren sin. VG tror på en stabil sesong, rundt midten av tabellen."👍 2Kommentar
-
Keeper - 4
Forsvar - 4
Midtbane - 3
Angrep - 3
Mye fokus på at Lehne er borte og usikkerheten rundt hvordan han og scoringene hans skal erstattes. Ellers bare en oppsummering spillerstallen og overganger/historikk som de fleste her inne kunne skrevet like godt eller bedre. Mangel på gode alternativer dersom Mads er utilgjengelig kommentert. Karaktersettingen lite kommentert / dårlig utdypet.
"Spørsmålet er og blir om det var Thomas Lehne Olsen som sørget for at LSK yppet seg mot de beste, eller om klubben fortsetter der den slapp - også uten toppscoreren sin. VG tror på en stabil sesong, rundt midten av tabellen."
Vålerenga på femte er for øvrig en jævla spøk, men ikke noe sjokk fra den kanten. LSK har altså trøbbel med dybden på keeperplass når de har norges største keepertalent som førstevalg og en erfaren OBOS-keeper i bakhånd, mens Vålerenga, som stiller med veldig ferske Haug og totalt uprøvde Sjøeng, tilsier femteplass altså? Javel ja, du sier det du.
Men jeg tar gjerne underdog-stempelet en sesong til jeg altså. Kanskje er disse tafatte analysene en velsignelse.👍 1Kommentar
-
Virker som dette er det eneste disse såkalte ekspertene har lagt vekt på. Jeg skjønner at det er mye arbeid å sette seg inn i 16 lag, men det er tross alt jobben deres. Er ikke mange som kan kalle seg (sett inn yrkestittel)-eksperter, så litt graving i dybden synes jeg vi bør forvente når de kroner seg med en såpass fjong tittel.
Vålerenga på femte er for øvrig en jævla spøk, men ikke noe sjokk fra den kanten. LSK har altså trøbbel med dybden på keeperplass når de har norges største keepertalent som førstevalg og en erfaren OBOS-keeper i bakhånd, mens Vålerenga, som stiller med veldig ferske Haug og totalt uprøvde Sjøeng, tilsier femteplass altså? Javel ja, du sier det du.
Men jeg tar gjerne underdog-stempelet en sesong til jeg altså. Kanskje er disse tafatte analysene en velsignelse.👍 1Kommentar
-
Terningkastene er tilpassa tabellposisjonen VG har valgt på forhånd. Men å vurdere forsvaret som den sterkeste lagdelen, ved siden av keeper, er rart.👍 1Kommentar
-
Morten Svesengen i Romerikes Blad tipper at LSK blir nr 5: "RB-sportens tabelltips: «LSK har en bedre tropp, men det gir ingen garanti for klatring»
Hele tipset:
1. Bodø
2. Viking
3. Molde
4. RBK
5. LSK
6. Særp
7. Bydelen
8. Kristiansund
9. Odd
10. Tromsø
11. Ålesund
12. Hamkam
13. Godset
14. Haugesund
15. Jerv
16. Sandefjord
I fjor kom LSK tilbake til Eliteserien med en uerfaren tropp. Nå er de ett år eldre og har større bredde i troppen. Men toppscoreren i 2021 har flyttet til Dubai.
Elska þetta félag👍 3Kommentar
Kommentar