Også kvitter de seg meg Ulrik som kanskje foruten Tobias var den eneste som kan dra av litt å skape noe på tunge dager...noen flere her som ikke skjønte den, eller er det bare meg?
HamKam - Lillestrøm SK 2. april kl. 16:00
Collapse
X
-
-
Første touchet til Fridjonsson der etter 40 minutter? Sier ikke det er hans feil. Bare veldig betegnende for hvor tannløse vi har framstått.Kommentar
-
Denne nr 77 har ikke imponert foreløpig.
Røsler, Dragnes, Ibrahimaj.. Oh fck it. Kollektivt sammenbrudd.
Hårføner og bytter kan ikke gjøre det verre?
Hunter S. Thompson:
There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.Kommentar
-
Kommentar
-
Syns Holst virker særdeles middelmådig om ikke under - noe som gjenspeiler inntrykket av han fra pre-season også...👍 3Kommentar
-
Når vant vi egentlig sist en serieåpning i Eliteserien? Fugla har jo gitt meg PTSD fra alle de elendige opplevelsene.
Vi får håpe denne bataljen virkelig viser seg å være «a game of two halves».👍 1Kommentar
-
Mens Mathew, som burde gjøre det, da han ikke har pasningsrepertoar til å gjøre noe annet, nå får i oppgave å styre spillet nettopp fordi Holst også spiller... Det er i det hele tatt ganske jævlig, dette.Ruben Gabrielsen - vår Stefan Strandberg.👍 3Kommentar
-
Mye klaging på Holst her, men det er Mathew som har mista ballen før begge måla til Kamma.
Ikke at Holst har vært god altså…👍 2Kommentar
-
-
👍 1Kommentar
-
Kommentar
-
Helt elendig omgang. Minner meg om hvorfor det å holde med LSK er masochisme.
aller mest skuffende er det at vi har bygd et veldig robust fysisk lag som ser ut som en gjeng guttespillere. Taper alle dueller, løper altfor lite, nonchalant inngang til kampen - dårlig innsats👍 2Kommentar
-
👍 5Kommentar
Kommentar