HamKam - Lillestrøm SK 2. april kl. 16:00
Collapse
X
-
-
For å se litt mer nøkternt på det, så styrte vi det meste utpå der fram til hjerneblødningen til Mathew. Da er Kamma effektive og får målet sitt. Kan legge seg i blokka og får en voldsom selvtillitsboost. Absolutt verste starten vi kunne fått å slippe inn så tidlig. Dette blir utrolig tungt å hente inn – men så hadde jeg budsjettert med maks uavgjort før denne uansett.👍 1Kommentar
-
-
Hva betyr egentlig "inngang"? Det dukker opp hver eneste gang det har vært en svak førsteomgang. For meg handler det om innstilling eller taktiske valg i forkant. Jeg mener at det så relativt akseptabelt ut fra til 1-0. Da er det ikke inngang, men den gode gamle mål preger kamper.👍 3Kommentar
-
Hva betyr egentlig "inngang"? Det dukker opp hver eneste gang det har vært en svak førsteomgang. For meg handler det om innstilling eller taktiske valg i forkant. Jeg mener at det så relativt akseptabelt ut fra til 1-0. Da er det ikke inngang, men den gode gamle mål preger kamper.Kommentar
-
-
-
At vi skulle være sjanseløse mot Glimt i cupen var åpenbart, men trodde virkelig på en bedre sjanse her selv om HamKam har vært gode de siste mnd, men der satt den!!! YesKommentar
-
👍 1Kommentar
Kommentar