Fridjonsson inn på overtid. Vil være bra timing hvis han scorer.
Molde - Lillestrøm 18. april kl. 18
Collapse
X
-
Kommentar
-
👍 2Kommentar
-
👍 3Kommentar
-
👍 2Kommentar
-
Fy faen for en deilig seier! For en følelse jeg kjenner på nå. Herregud! Deilig raid av Svendsen som skaffer frisparket. Perfekt innhopp av Holmbert. For en bredde vi har i troppen!👍 3Kommentar
-
To gule som ikke ble gitt på Tiedemann Hansen i løpet av 5 minutter. Steen var konsekvent gjennom hele kampen bortsett fra situasjonen hvor han ikke gir Dragsnes rødt. Det kunne blitt rødt, men vi kunne også fått straffe.👍 2Kommentar
-
100 den der!
Ellers synes jeg ikke det var straffe til Edh.
Linnes holder som Hoftun, dvs en holding dommer ikke kan se, etter det løper han inn forran Edh og snapper ball sånn at Edh sparker i Linnes sin fot og tryner, men det er da foten som har stjælt ball.
(dette baserer jeg på en reprise. dårlig produksjon. kan ta feil)
At Molde ikke fikk straffe på involveringa til Dragenes, det var deilig det!👍 4Kommentar
-
Meget gode bytter.
Vi skulle hatt straffe på fellingen av Edh. M skulle hatt 3 gule kort de ikke fikk. Dragsnes rødt, men fellingen skjedde utenfor 16 m, så ikke straffe. I sum jevnt fordelt elendighet fra dommeren.👍 5Kommentar
-
👍 1Kommentar
-
Jeg synes det ikke var jevnt, men dårlig var det av Steen. Når det er sagt, vi kunne fort fått frispark mot Holmbert på scoringen. Han klatrer godt der, med en albue i nakken på Molde forsvareren.👍 1Kommentar
Kommentar