Kamptråd LSK-Tromsø 16.9.07

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Rubinho
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2005
    • 1501

    Kamptråd LSK-Tromsø 16.9.07

    Det er vel på tide allerede nå å glede seg til tromsø kampen.

    De fikk seg en real smell hjemme sist mot Odd, og vil gi oss maks motstand i denne kampen. Med Kippe ute mot hode sterke Rushfeldt, så kan dette bli en krig i lufta. La oss håpe at tiiil iverftall prøver å vinne kampen, slik at vi kan få utnytta overtallsspillet vårt

    Mitt tips: 2-0
  • trigz
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 7092

    #2
    Lukter fjorårsreprise. Jeg frykter 1-2, men håper på 2-0.
    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

    Kommentar

    • Leif A
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2003
      • 3962

      #3
      Opprinnelig skrevet av trigz
      Lukter fjorårsreprise. Jeg frykter 1-2, men håper på 2-0.
      Noen som vet hvem som skal dømme kampen?

      Har en god følelse (så langt...) foran denne kampen. Ser ikke bort ifra at LSK topper tabellen etter neste runde.
      Knurr...

      Kommentar

      • MedlemNR35
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Mar 2004
        • 905

        #4
        Denne vinner vi uten tvil.

        Har vel så og si aldri følt meg mer sikker på 3 poeng på Åråsen noen gang denne sesongen.

        Tromsø imponerer ingen for tiden og iallefall ikke på bortebane der laget er kronisk svake. At de tok 3 poeng på Åråsen sist sesong var et ran av dimensjoner og jeg tviler på at dette skjer igjen.

        Nei, dette tar vi greit! Er ikke nervøs engang.

        Kommentar

        • Lars
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2004
          • 6156

          #5
          Ja, dette blir total overkjøring fra A til Å. Vi er i kjempeform og Tromsø er inne i en dårlig periode. Tromsø kommer aldri i verden til å ta poeng mot oss på Åråsen.

          Ehh...

          Kommentar

          • Robin-lsk
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Apr 2007
            • 1341

            #6
            tipper 4-0 til LSK. ja jeg og tror tromsø blir overkjørt.
            UFC JUNIORS

            Kommentar

            • Kølla Riisa
              Seniormedlem
              • Jun 2004
              • 1021

              #7
              Dette er en typisk kamp som kan snu gullkampen. Vinner vi her tror jeg vi overtar tabell-ledelsen da Brann kommer itl å tape i Fredrikstad senere på kvelden.

              Kommentar

              • KFL41
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • May 2004
                • 3648

                #8
                Vi har ikke slått Tromsø siden 2003. Det bør brukes som motivasjon!

                Kommentar

                • Lars
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2004
                  • 6156

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av KFL41
                  Vi har ikke slått Tromsø siden 2003. Det bør brukes som motivasjon!
                  Enig i at statistikken bør brukes som motivasjon, men vi slo dem strengt tatt i cupen i 04, selvom det var på straffer. ;-)

                  Kommentar

                  • Ted Nugent
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • May 2004
                    • 851

                    #10
                    Jeg er like sikker på at vi vinner denne, som jeg var på at vi skulle slå ut Kaerjeng! Alt ligger til rette for at det går til helvete. Tårer og snørr!

                    Kommentar

                    • Gjest

                      #11
                      Hvis jeg hadde satt penger på ting, så hadde jeg satt penger på at LSK leder tabellen etter neste runde er ferdigspilt.
                      Jeg forventer at LSK vinner over Tromsø og at FFK slår Brann.
                      LSK - Tromsø 3 - 1, FFK - Brann 2 - 1

                      Kommentar

                      • reka
                        Seniormedlem
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Aug 2005
                        • 13277

                        #12
                        Jeg spådde brakseier til LSK i stavanger. Denne gangen nøyer jeg meg med å spå en brakseier til LSK på Åråsen.

                        Kommentar

                        • heidar
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2004
                          • 2128

                          #13
                          Satser på samme startoppstilling som mot Aalesund i denne kampen. Tror at en skeiv 4-3-3, med Occean og Sundgot vil være det beste her mot et baktungt Tromsø-lag. Samtidig vil det være en fordel å starte med begge disse, siden vi mister dødballstyrke med Kippe ute.

                          Mykle er den som mest sannsynlig hviles, men ettersom BHR skal ut og ødelegges av landslaget igjen, gjør det ikke noe å spare han heller. Mitt ønske:

                          Otto
                          Rambekk-Johnsen-PSA-Shane
                          Søgård-Mouelhi-Brenne
                          Mykle/Riise-Sundgot-Occean
                          En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

                          Endelig er mørketida over.

                          Kommentar

                          • wænk
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2006
                            • 2244

                            #14
                            Håper virkelig Fugla er på topp etter neste runden.. Tror at FFK skal klare skb i Plankebyen. Er jo helt utrolig hvor gode de har blitt nå. Glad vi er ferdig med de.. Bare synd Kasey må stå over.

                            Er faktisk mer redd for hvordan det går på Åråsen, selvom vi 9 av 10 ganger egentlig skal slå TIL sånn som lagene spiller nå.. Men vi så jo hvordan det gikk i fjor.

                            Uansett gleder jeg meg til 16, men det er jo aaaaaaaaalt for langt frem i tid.. Orker nesten ikke vente så lenge jeg..
                            If you're not living on the edge, you take up too much room!

                            Kommentar

                            • fugla87
                              Medlem
                              Møteplager
                              • Jun 2007
                              • 81

                              #15
                              Denne kampen blir spennende. TIL er alltid ett vanskelig lag å spille mot på bortebane. statestikk er til for å brytes. og jeg håper at alle i kanari fansen kan synge litt ekstra denne kampen siden jeg selv er bortreist på kampen. Lykke til alle fugler..........
                              Fugla For Life!!

                              Kommentar

                              • MobBoss
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Nov 2003
                                • 900

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av fugla87
                                Denne kampen blir spennende. TIL er alltid ett vanskelig lag å spille mot på bortebane. statestikk er til for å brytes. og jeg håper at alle i kanari fansen kan synge litt ekstra denne kampen siden jeg selv er bortreist på kampen. Lykke til alle fugler..........
                                Nå spiller vi vel hjemme. Eller har jeg mista det helt?

                                Invicta

                                Ingen er større en klubben

                                Kommentar

                                • fugla87
                                  Medlem
                                  Møteplager
                                  • Jun 2007
                                  • 81

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av Erling Stray
                                  Nå spiller vi vel hjemme. Eller har jeg mista det helt?

                                  Stemmer det, litt i ferie modus alt.he he men uansett vanskelig å spille mot TIL
                                  Fugla For Life!!

                                  Kommentar

                                  • Rubinho
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2005
                                    • 1501

                                    #18
                                    Min teori..

                                    Ser man tilbake på de foregående sesongene er dette en kamp LSK taper. Fordi hver gang det har vært tilløp til noe stort så går de på en ræva smell!

                                    Hvis LSK vinner denne kampen viser de at de foregående årenes (gull)innsats var noe annet enn det som er på gang nå! Da vil de ha snudd trenden med å tape åpenlyse kamper, som de skal vinne!

                                    Ergo: vinner LSK mot Tiiil, så tror jeg de henger med helt inn og har gode sjanser for å ta gullet..taper dem eller avgir poeng så tror jeg de fort kan havne fra 2.-4.plass.:???:

                                    For jeg tror alle topplagene faktisk vil avgi poeng denne runden med unntak av rævbk hvis de fortsatt kan kalles et topplag

                                    Kommentar

                                    • LasseB
                                      Medlem
                                      Møteplager
                                      • Aug 2007
                                      • 81

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av Rubinho
                                      Min teori..

                                      Ser man tilbake på de foregående sesongene er dette en kamp LSK taper. Fordi hver gang det har vært tilløp til noe stort så går de på en ræva smell!

                                      Hvis LSK vinner denne kampen viser de at de foregående årenes (gull)innsats var noe annet enn det som er på gang nå! Da vil de ha snudd trenden med å tape åpenlyse kamper, som de skal vinne!

                                      Ergo: vinner LSK mot Tiiil, så tror jeg de henger med helt inn og har gode sjanser for å ta gullet..taper dem eller avgir poeng så tror jeg de fort kan havne fra 2.-4.plass.:???:

                                      For jeg tror alle topplagene faktisk vil avgi poeng denne runden med unntak av rævbk hvis de fortsatt kan kalles et topplag
                                      Vi burde vel spille med Mykle istedet for Sundgot vel? Dissa midtstoppera til TIL var jo rimelig solide i lufta der oppe i nord forrige kamp.. Håper iallefall på seier og at FFK gjør jobben i Fr.stad, selv om solide Kasey er borte denne kampen.
                                      LasseB
                                      - gul ved Randsfjorden!

                                      Kommentar

                                      • KimFL
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Nov 2003
                                        • 1410

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av LasseB
                                        Vi burde vel spille med Mykle istedet for Sundgot vel? Dissa midtstoppera til TIL var jo rimelig solide i lufta der oppe i nord forrige kamp.. Håper iallefall på seier og at FFK gjør jobben i Fr.stad, selv om solide Kasey er borte denne kampen.
                                        Enig. Myklebust, Occean og Riise i angrepsrekka, for det veit vi at funker. Og det vil være en fordel med 2 raske kanter mot sterke hodespillere i TIL's forsvar. Sundgot og Occean funker sjelden sammen på topp, bortsett fra kampen mot Ålesund, men der fikk jo LSK gjøre som de ville i stort sett alle ledd.

                                        Otto
                                        Rambekk-PSA-Johnsen-Shane
                                        Søgård-Mouehli-Brenne
                                        Riise-Occean-Myklebust

                                        Blir helt feil å begynne å rote med vinneroppstillinga nå.


                                        KimFL

                                        Kommentar

                                        Working...