...og der begynte Riise å halte. For en dag!
Kamptråd LSK-Tromsø 16.9.07
Collapse
X
-
Kommentar
-
Kan denne Nils Mikkel Sara vennligst kutte ut den forbanna ganningen sin. Det er f*** ikke meg noe morsomt lenger. Jeg er dritt lei av å se hinsides surrealistiske kamper, som Tromsø ender opp med å vinne fordi himmel, jorden og dommerne er satt i bevegelse av denne trolldommeren. Ganning bør forbys ved lov, med mulig gjenninnføring av heksebrenning, eller i det minste litt dugelig tortur. Gapestokken kan kanskje finnes frem. Man kan da ikke la denne karen slippe unna med trolleriene sine, og gå fritt rundt i landet!!!?Last edited by Kimito; 16.09.2007, 19:30.FerdigskåraKommentar
-
det måtte komme. og selvfølgelig mot fiskepulerne i år også! herregud så rævva lsk er når de først er rævva, denne kampen var dårligere enn enga kampen og det sier det meste. hele laget var fullstendig latterlig. klarte ingenting framover og gjorde store feil bakover. forsvaret står og sover gang på gang, og tilbakespillet til rambekk er noe av det jævligste jeg har sett i hele mitt liv. trodde virkelig ikke han var så dårlig! først et helt latterlig tilbakespill, og så klarer han ikke markere spilleren som står alene inne i feltet. skam dere! vi fortjener virkelig ikke å vinne serien etter å ha spilt en så dårlig kamp!I år så tar vi altKommentar
-
Kan denne Nils Mikkel Sara vennligst kutte ut den forbanna ganningen sin. Det er f*** ikke meg noe morsomt lenger. Jeg er dritt lei av å se hinsides surrealistiske kamper, som Tromsø ender opp med å vinne fordi himmel, jorden og dommerne er satt i bevegelse av denne trolldommeren. Ganning bør forbys ved lov, med mulig gjenninnføring av heksebrenning, eller i det minste litt dugelig tortur. Gapestokken kan kanskje finnes frem. Man kan da ikke la denne karen slippe unna med trolleriene sine, og gå fritt rundt i landet!!!?Kommentar
-
Kommentar
-
.....Inn i svarteste helvete.......åssen går det ann?? Vi spiller jo som tafatte smågutter igjen..... :evil:
.....nå lever Brann varene ser jeg, så da må vi virkelig skjerpe oss om det skal bli serigull til Åråsen i år.....Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?Kommentar
-
Etter neste serierunde ligger vi sannsynligvis på 4. plass 9 poeng bak Brann. Med andre ord er gullet allerede tapt, og kampen kommer til å stå om de øvrige medaljene.
Forøvrig er det ikke mye å si på at Brann vinner serien. De har vært det beste laget gjennom det meste av sesongen og holder en høyere klasse enn de øvrige lagene. Dagens kamp mot FFK er intet mindre enn imponerende.Kommentar
-
Vi kan vel bare innse det med en gang; vi kommer aldri til å vinne gull igjen.
Hver jævla kamp som virkelig "teller" og som medfører 2 gram prestasjonspress, fører jo til at gutta knekker som en tørr kvist!
Og jeg er så inni hampen dritlei det suppelaget Tromsø...Tromsø er litt slik som hår i maten; unødvendig og ekkelt!Kommentar
Kommentar