Kamptråd LSK-Tromsø 16.9.07

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Jan
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Sep 2007
    • 386

Hva er det med folk a?

Virker som det er noen som ikke tåler ett nederlag iblant her. Mener ikke alle, men noen priser spillerne opp i himmelen når det går bra/vinner kamper. Når vi går på en smell, så begynner dere å prate om hodet i Skien, dårlig kampform, ikke egnet på 2.laget engang. Og når vi er tilbake på vinner-sporet igjen, så unnskylder dere gamle poster om den & den spilleren. Frustrasjon kan jeg forstå, men almost hetsing av egne spillere?

Fortsatt 18 poeng å spille om, vi ligger i teorien kun 3 poeng bak Brann (Vi KNUSER jo selvfølgelig dem hjemme!). De går på ett tap, vi vinner på mål-forskjell & plukker gullet opp av bukselomma til Brann (som NJ.Semb så "gøyalt" klarte å få sagt det.)..

#Optimist#

Kommentar

• KFL41
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2004
      • 3648

Hver gang vi taper kommer det "blø for drakta". Folk tror at vi skal vinne dersom alle yter maks innsats. Men det er ikke bestandig sånn. Igår fikk TIL alt i sin favør. Det er bare å se på den siste goalen. Selvsagt en flott heading, men det han traff jo også akkurat der han måtte ha den for at den skulle gå i mål. Det var aldri snakk om at vi skulle få noe lignende mål. Alle skuddene våre ble blokket. Sånt er tilfeldigheter og flaks/uflaks. Det kiko gjør i straffesituasjonen er egentlig ikke den store forseelsen, men den er akkurat nok til at han blir hindret. Følgen er rødt kort.

Forball er ofte marginer og i går var alle marginenen i mot oss.

Kommentar

• Rovfugl
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2004
        • 3672

jeg er selvfølgelig veldig skuffa i dag, sur bitter og inneslutta faktisk.
        jeg tåler fitn et taå i ny og ne , men nå er jeg dritt lei av at vi alltid skal tape mot TIL, for 5 min siden ringte direktøren for firmaet jeg jobber i bare for å spørre meg om resultatet av kampen, da satt dem 3 stykker på kontoret hans å flirte i bakgrunnen , vi har alltid hatt en slik form for rivalisering jeg og han, så det er som forventa og bare morsomt, hadde ikke helt fått det med seg resultatet sa han!! men det er mange poå jobb her og hver en jævel heier jo på TIL og jeg blir mobba i småbiter her på jobb og det etter hver jævla kamp mot TIL.
        Men det er ikke det som bekymrer meg, Brann vant sin kamp overbevisende i går og vi har noen skikkelig tøffe kamper igjen, jeg hadde SÅÅÅ håpa på at vi endelig skulle ta gull igjen, og helgens kamp gjorde ting betraktelig mere vanskelig, ikke umulig på men mye vanskeligere.
        akkurat nå har jeg litt lyst til å gi Kiko en smekk og gi bort Rambekk litt før tida, samt og sette Riise og shane til å øve uavbrutt i 24 timer på hvordan de skal ta dødballer, dødballene i går var helt forferdelige !
        ikke at dette kanskje hadde gjort ting litt bedre , men bare min måte å si hva jeg slett ikke var fornøyd med i går, høye lobber av noen dødballer som kommer dalende rett ned gir absolutt ingen trykk i headingene, dem som ikke var høy og slapp gikk rett inn til keeper, det er rett og slett for dårlig for et lag på vårt nivå som har gullambisjoner.
        kampen i går er over og historie, la oss se fremover til neste kamp og nye muligheter, vi har enda muligheten selv om det er vanskeligere nå, men vi kan ikke gi opp!
        DØ FOR FUGLA!!!
        http://www.fluefiskebloggen.no
        LSK er min religion
        Ujah er min gud

Kommentar

• fjacob82
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2005
          • 1509

Akk og akk...der tapte vi igjen for Tromsø....skjønner faen ikke hva det er med det drittlaget fra nord som klarer å ta så mye poeng mot oss.

Stod på feltet og blei mer og mer frustrert over kampens gang, de utallige skuddene som ble blokkert foran en håpløs tromsø keeper, feilpassninger, ræva dommer og generelt dårlig vær.
          Blei tilogmed så frustrert at jeg kalte brenne et dritt kjøp...Noe jeg i litt mer edruelige tilstander ikke synes i det hele tatt, men der og da trengte jeg en syndebukk. Og det er vel det de fleste her gjør når det butter imot for våre elskede fugla. Så lenge vi synger og støtter laget så hører de på banen forhåpentligvis ikke at jeg og mange andre sprer litt eder og galle.

Men det må vel være høyde for å kunne få uttrykt sin frustrasjon, selv om den ikke er rasjonell i det hele tatt?
          Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
          *Brasseberget*

Kommentar

• heidar
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2004
            • 2131

Krisemaksimeringen er alltid stor når vi taper kamper vi ikke skal tape, og det er ikke noe nytt denne gangen. Gårsdagen var rett og slett en elsvart dag, der alt som heter marginer, flaks osv. gikk imot oss:

* Lillestrøm tok tak i kampen fra start av på Åråsen, før Sigurd Rushfeldt viser at han har planer om en basketball-karriere for Tromsø Storm. Kroppskontakt er lov i fotball, men det hjelper lite når du går i bakken som en potetsekk. Rødt kort er bare latterlig! Selvfølgelig scorer Tromsø på en filleretur på det påfølgende straffesparket. Deretter reiser vi oss på et mesterlig vis, trøkker Tromsø tilbake og skaper et utall cornere. Før presset vårt har gitt uttelling, gjør Rambekk alle feilpasningers mor, og plutselig 0-2. Når Tromsø i tillegg scorer på sin første sjanse i andre omgang, blir alt håpløst. At Tromsø scorer på sine første to muligheter, er så utgjort som det kan få blitt. Klarer ikke å klandre spillerne, og heller ikke byttene. Var personlig litt overraska over at vi ikke gjorde grep på midtbanen med engang Mouelhi ble utvist, men vi kjørte jo kampen, så det var vel i og for seg ingen grunn til å gjøre noe...

*Senere på kvelden blir Brann regelrett rundspilt og overkjørt av Fredrikstad i en omgang, og en 2-0 ledelse til FFK ved pause hadde gitt et riktig bilde av kampen. Men Brann tar selvfølgelig ledelsen på et skikkelig drittmål, og scorer også på sin neste sjanse rett etterpå. Skandalen er et faktum, og Brann har marginene på sin side igjen; jfr. f.eks. Stabæk borte, Sandefjord borte osv.

Gullkampen avgjøres nå hovedsakelig av Brann. Jeg mener at Brann har vært usedvanlig heldige denne sesongen, og har kun ventet på at de for en gangs skyld skal ha marginene mot seg. Spørsmålet er om dette vil komme til å skje, vi Bergen-kanaris er i alle fall i gang med ganninga.

For vår del, er vel det store spørsmålet om vi reiser oss og gjør vår del av jobben. Frykter en lignende kollaps som i fjor, da laget (og undertegnede) ga mer eller mindre faen så fort gulltoget hadde gått fra perrongen. Viktig å beholde trua i alle fall, selv om det er vanskelig akkurat nå. Jeg satser på at vi for en gangs skyld skal ha marginene med oss, og vinner på Nadderud 5 minutter på overtid. Cupen ofrer jeg ikke en tanke, siden det blir en enorm nedtur å ryke for Odd i finalen. Og for de som ikke tror vi vil gjøre det: Vi snakker om Odd, laget som (ikke ulikt Tromsø de siste sesongene) har gjort det til en vane å ødelegge alt for oss.
            En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

Endelig er mørketida over.

Kommentar

• reka
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Aug 2005
              • 13278

Er kanskje litt ekstra sur på rambekk og johnsen i dag. Kunne vært værre; kunne vært Ronny Johnsen som spilte dårlig for oss.

Forøvrig legger både Odd og Tromsø seg mot Brann og våre andre konkurrenter. Slik har det vært, slik vil det alltid være.

Kommentar

• fotball_marthe
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Sep 2005
                • 1069

I dag gikk jeg med hette på huet store deler av tida på skolen. Og hette på huet mitt, betyr deppa. JEg skylder ikke på noen,eller noe, men er bare så utrolig skuffa.. Og gjett om jeg ble mobba av to "såkalte" TIL-supportere, som bare gåtta seg over at LSK lidde et nederlag- og dermed jeg også!
                Er rett og slett litt lei meg
                Lillestrøm Sportsklubb for evig og alltid

Kommentar

Working...