Bodø/Glimt - LSK 8. mai kl. 18
Collapse
X
-
-
-
-
-
Nok et innlegg over "jeg kan ikke huske sist jeg"-lesten: siden Adams er så god på det han er god på, er det vanskelig å godta at han har de manglene han har - så snøblind kan jeg ikke huske å ha sett noen på lenge.Ruben Gabrielsen - vår Stefan Strandberg.Kommentar
-
Dragsnes kan være en frustrerende type. God vingback på ES-nivå som er såpass god på såpass mye at det ikke vil være rettferdig å snakke for mye skit om ham, men hjelpe meg for noen enkle feil han gjør framover i banen noen ganger. Både går i offside og skyter midt på keeper når han har hav av tid og rom. Føler også veldig mange muligheter på venstrekanten skusles vekk fordi han bruker for lang tid. Blir alt for avventende noen ganger og må spille hjem til stopper.
Men når samspillet Tom - Vetle - Gjermund først sitter, så ser det jævla pent ut.Kommentar
-
Kommentar
-
-
Dragsnes kan være en frustrerende type. God vingback på ES-nivå som er såpass god på såpass mye at det ikke vil være rettferdig å snakke for mye skit om ham, men hjelpe meg for noen enkle feil han gjør framover i banen noen ganger. Både går i offside og skyter midt på keeper når han har hav av tid og rom. Føler også veldig mange muligheter på venstrekanten skusles vekk fordi han bruker for lang tid. Blir alt for avventende noen ganger og må spille hjem til stopper.
Men når samspillet Tom - Vetle - Gjermund først sitter, så ser det jævla pent ut.Ruben Gabrielsen - vår Stefan Strandberg.👍 1Kommentar
-
Dette Glimt-laget er virkelig på tannkjøttet. Faller jo som fluer. Spesiell vurdering av Knutsen å sende Fet utpå igjen etter pause.Kommentar
-
-
Å fy faen. Går via annen kroppsdel. Ikke straffe. Maset til sosse-Hugo betalte seg til slutt.
MHC!!!!!!!!!!Kommentar
-
-
-
-
Kommentar
Kommentar