Tid for det som er kanskje årets vanskeligste kamp, borte mot fjorårets seriemester.
LSK har vist veldig god form i det siste med fem strake seire, seinest 7-0 mot Eidsvoll i cupen. Bodø/Glimt har på sin side hatt litt varierende resultater, med to strake tap og mye utenomsportslig bråk.
Glimt mangler også flere viktige spillere til kampen. Saltnes, Solbakken, Espejord og Boniface er alle ute. De har god dekning i troppen med Konradsen/Fet inn på midten og Koomson for Solbakken, men de mangler altså begge de gode spissene sine. Blir spennende å se om tidligere LSK-junior Lasse Nordås får spilletid her.
LSK er skade- og karantenefrie, så vidt jeg har fått med meg, med unntak av Kairinen som stadig er ute. (Skulle ikke han vært tilbake nå?)
Gjettet ellever for Bodø-Glimt
Haikin
Sampsted - Moe - Høibråten - Wembangomo
Vetlesen - Hagen - Konradsen
Koomson - Nordås - Pellegrino
Gjettet ellever for fugla, som nesten sier seg selv:
Mads
Garnås - Ogbu - Petterson
Edh - Mathew - Knudsen - Dragsnes
Ibra - Fridjonsson - Åsen
Tips: 1-1
LSK har vist veldig god form i det siste med fem strake seire, seinest 7-0 mot Eidsvoll i cupen. Bodø/Glimt har på sin side hatt litt varierende resultater, med to strake tap og mye utenomsportslig bråk.
Glimt mangler også flere viktige spillere til kampen. Saltnes, Solbakken, Espejord og Boniface er alle ute. De har god dekning i troppen med Konradsen/Fet inn på midten og Koomson for Solbakken, men de mangler altså begge de gode spissene sine. Blir spennende å se om tidligere LSK-junior Lasse Nordås får spilletid her.
LSK er skade- og karantenefrie, så vidt jeg har fått med meg, med unntak av Kairinen som stadig er ute. (Skulle ikke han vært tilbake nå?)
Gjettet ellever for Bodø-Glimt
Haikin
Sampsted - Moe - Høibråten - Wembangomo
Vetlesen - Hagen - Konradsen
Koomson - Nordås - Pellegrino
Gjettet ellever for fugla, som nesten sier seg selv:
Mads
Garnås - Ogbu - Petterson
Edh - Mathew - Knudsen - Dragsnes
Ibra - Fridjonsson - Åsen
Tips: 1-1
Kommentar