LSK - Særp 16. mai klokka 18
Collapse
X
-
Nå har jeg ikke skrevet på mange år. Men altså, sett bort fra første 10, så er dette den beste kampen som er levert de siste 10 åra iallfall? Mye bra har blitt prestert opp igjennom, men dette er rått å se på!👍 5Kommentar
-
-
👍 1Kommentar
-
-
Mye rart på en gang. Med VAR hadde vi hatt 2-0. Dommerne må få lov til å tjene penger de også. Hva får deg til å tro at avgjørelsene blir bedre av andre lønnsmodeller? Ikke akkurat er sikkert og langsiktig yrkesvalg...Kommentar
-
-
-
Bunnsolid av alle involverte. Særp skaper vel knapt en målsjanse? Vi har tre gladiatorer bak der som blokkerer alt, og nå har jaggu Edh tatt steget opp defensivt og. Mathew med sin kanskje beste kamp for oss siden han herja og ble kåra til månedens spiller for mange herrens år siden. Knudsen utfyller ham perfekt og tar steg i hver kamp. Dragen kan man stille klokka etter. Åsen trenger jeg ikke å nevne. Han vet vi hva står for. Akor en pest og plage hele kampen gjennom. Ibra ser ut som en klassesignering. Skikkelig poengspiller. Også Mads da, som leverer en klasseredning helt i starten og sørger for at kampen ikke kunne sett helt annerledes ut.
fantastisk lagseier! RB skal slite med å velge ut BB her.
Men svaret er Mathew, med Edh og Akor halsende like bak. For en kamp av midtbanegeneralen vår.👍 5Kommentar
-
Hvis det 'er lov' å trekke fra 10 minutter, er vel kanskje Dommedag vår beste kamp👍 3Kommentar
-
Jeg bryr meg ikke om Sportsklubben hadde dratt fordel av VAR.
Å ønske seg mer proffe dommere kan da ikke være så kontroversielt det heller? Sånn jeg har forstått det, så ønsker ikke dommerne å bli proffe fordi "støtteordningene" er så gode pdd.
Dommera har det som plommen i egget de nå. Med blant annet null konsekvenser når de ikke presterer.👍 2Kommentar
-
👍 3Kommentar
-
👍 1Kommentar
-
👍 1Kommentar
-
Mye rart?
Å ønske seg mer proffe dommere kan da ikke være så kontroversielt det heller? Sånn jeg har forstått det, så ønsker ikke dommerne å bli proffe fordi "støtteordningene" er så gode pdd.
Dommera har det som plommen i egget de nå. Med blant annet null konsekvenser når de ikke presterer.👍 5Kommentar
-
Kommentar
-
Mye rart?
Dommera har det som plommen i egget de nå. Med blant annet null konsekvenser når de ikke presterer.
Vurderinger av dommerne skjer på litt andre kriteria enn når media og supportere vurderer. Det er lov å gjøre feil, det fokuseres mer på hvorfor feil skjer. Man kan være uheldig med en plassering i en enkelt situasjon. Tenk selv på hvor forskjellig en situasjon kan se ut fra to forskjellige vinkler. Hvis du ofte har dårlige vinkler, løper du feil. Hvis du ser rett, men konkluderer feil, må du lese på reglene. Mange tar rette avgjørelser, men får ikke med seg spillerne. De må jobbe med kampledelse. Alt dette får toppdommerne tilbakemelding på ukentlig.👍 2Kommentar
-
Selvfølgelig kan han det. Hvis han har 100% kontroll. 2 av 3 vinkler i slomo viser at dette er felling og gult kort. Jeg er ganske sikker på at VAR ikke ville grepet inn på denne en gang. Assistent bør bare gripe inn hvis han er 100% sikker på at dommer har gjort en feil, og selv da bare i viktige situasjoner. Avgjørelsen er feil, men den er så tett at det er vanskelig å klandre dommer her. (og ta gjerne en kikk på tidligere poster fra meg, jeg har ofte vært kritisk mot dommer)👍 2Kommentar
Kommentar