En kamp der fugla er storfavoritter, men Sandefjord har vist at de har et høyt toppnivå, så det er ikke bare å spasere inn og hente tre poeng.
Kairinen er tilbake fra skade og var i troppen sist, men har naturlig nok ikke kampformen inne. Starter nok på benken. Knudsen har vært småskadet denne uka og er usikker til kampen, men jeg tipper han starter likevel. Den gode pasningsfoten hans blir viktig i en kamp som vi bør styre. Helland usikker.
Jeg tror vi starter med samme lag som sist med
Mads
Garnås - Ogbu - Petterson
Edh - Mathew - Knudsen - Dragsnes
Ibrahimaj - Adams - Åsen
Sandefjord spilte med følgende ellever i forrige seriekamp:
Storevik
Slørdahl - Taaje - Markmanrud - Smeulers
Ayer - Kurtovic - Nilsson
Ofkir - Ruud Tveter - Daddys boy
På papiret et svakere lag enn oss, men de er bra samspilt og har et grunnspill som bør være bra nok til at de holder plassen i år, etter min mening. Ifølge VG live spilte vår mann Slørdahl høyreback i forrige kamp. Vet ikke om det stemte.
Kairinen er tilbake fra skade og var i troppen sist, men har naturlig nok ikke kampformen inne. Starter nok på benken. Knudsen har vært småskadet denne uka og er usikker til kampen, men jeg tipper han starter likevel. Den gode pasningsfoten hans blir viktig i en kamp som vi bør styre. Helland usikker.
Jeg tror vi starter med samme lag som sist med
Mads
Garnås - Ogbu - Petterson
Edh - Mathew - Knudsen - Dragsnes
Ibrahimaj - Adams - Åsen
Sandefjord spilte med følgende ellever i forrige seriekamp:
Storevik
Slørdahl - Taaje - Markmanrud - Smeulers
Ayer - Kurtovic - Nilsson
Ofkir - Ruud Tveter - Daddys boy
På papiret et svakere lag enn oss, men de er bra samspilt og har et grunnspill som bør være bra nok til at de holder plassen i år, etter min mening. Ifølge VG live spilte vår mann Slørdahl høyreback i forrige kamp. Vet ikke om det stemte.
Kommentar