Ibra har vært under pari i dag. Inn med Tobbe. Og helst også Akor. Holmbert er nivået under.
Trømsø IL – LSK
Collapse
X
-
Det er utførelse/konsentrasjon det går på her, ikke laguttak eller taktikk. Det er så mange ganger vi er bare et riktig valg unna å skape skikkelig trøbbel. Og derfor tror jeg Kairinen kommer inn veldig snart, han ser hele spillet og slår de riktige pasningene.
(også fortjener nesten Dragsnes og Edh benk etter 1-0 der)👍 5Kommentar
-
Det er utførelse/konsentrasjon det går på her, ikke laguttak eller taktikk. Det er så mange ganger vi er bare et riktig valg unna å skape skikkelig trøbbel. Og derfor tror jeg Kairinen kommer inn veldig snart, han ser hele spillet og slår de riktige pasningene.
(også fortjener nesten Dragsnes og Edh benk etter 1-0 der)Kommentar
-
Det største problemet vårt er at Tromsø-spillerne virker hakket mer tent. De er først på fire av fem andreballer, og har ved flere anledninger ganske enkelt stjælt baller fra flere av våre midtbanespillere, inkludert MAthew og Magnus.Kommentar
-
Vi er ikke bedre enn at vi kan tape mot alle elitserielagene hvis ikke den defensive strukturen ligger i bunn. Her har jeg på følelsen av at mange har sluppet ned skuldrene for å vise at vi liksom har mere inne. Feil lag fra start fra trenerteamet hjelper helle ikke.Kommentar
-
Kommentar
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
-
👍 1
Kommentar
-
-
Det var da voldsomt til negativitet! At det ville komme en reaksjon, og før eller siden et tap, etter den sesonginnledningen vi har hatt, trenger man ikke være synsk for å forstå. Det toppet seg med derbyseieren. I tillegg er Alfheim historisk en vanskelig bane for oss, og i tillegg til det, mister vi altså Åsen før kampstart. Åsen er ikke bare navet i spillet vårt - han har også en bakgrunn i Tromsø hvor han og Lehne-Olsen fant kjærligheten til hverandre! Kanskje en av de verste kampene å spille uten Gjermund.
Selvfølgelig håper jeg på bedring, og at vi snur og helst vinner! Selvfølgelig er jeg også forbanna og fortvila over feil sånn Dragsnes gjør. Det må vi luke bort. som Men vi kan ikke vente at LSK allerede nå vokser "inn i himmelen". Alt snakket om å vinne serien tror jeg er lite gunstig, selv om det er helt naturlig at pressen kjører oss frem med den starten vi har hatt.
For min del vil et eventuelt seriegull i år være minst 2 år foran skjema!
Uansett resultat i dag: Det har aldri vært jobbet så godt i klubben! Dette laget kan nå langt. Men la oss helle litt kaldt vann i blodet på oss selv. Enn så lenge.Elska þetta félag👍 4Kommentar
-
Kommentar