Lillestrøm Sportsklubb - Bart BK, søndag, 19. juni 2022, kl. 18:00, Åråsen stadion
Collapse
X
-
-
Bohinen er virkelig en LSK elsker, enga har langt flere begavede spillere enn LSK, hvor mange forteller han ikke. Melder også at ingen i vår førsteelver hadde fått plass i Molde eller B/G. Det er sjeldent jeg reagerer på fotballeksperter i studiosendinger men ukene med Bohinen i studio har vist hvorfor han sitter der han gjør og ikke på en trenerbenk.👍 3Kommentar
-
2-0 scoringen vår symboliserer alt som er så bra med LSK i år. Se på Garnås, han blir både holdt og dyttet, men den ballen skal bare i mål, koste hva det koste vil. Uten det minste hensyn til egen helse klarer han i liggende posisjon å få ballen videre til Vetle. Dragsnes er kald nok / instinktiv nok / selvsikker nok (stryk det som ikke passer) til å bruke en touch og så helt uten forvarsel kjøre et helspark som lurer absolutt alle. Det er intet mindre enn magisk!!!👍 15Kommentar
-
– Vi er et tog i høy fart nå. Vi skal fortsette å kjøre over alt.
Synd det ble trukket i nødbremsen allerede ved passering stasjonsbyen da, Sæter.
Koser meg godt med denne artikkelen nå. Holdt i 41 minutter før det ble raserianfall og hærverk fra denne selvoppblåste fjotten.
https://www.eurosport.no/fotball/eli...05/story.shtmlLast edited by Kanarivogel89; 21.06.2022, 08:39.👍 7Kommentar
-
Bohinen er virkelig en LSK elsker, enga har langt flere begavede spillere enn LSK, hvor mange forteller han ikke. Melder også at ingen i vår førsteelver hadde fått plass i Molde eller B/G. Det er sjeldent jeg reagerer på fotballeksperter i studiosendinger men ukene med Bohinen i studio har vist hvorfor han sitter der han gjør og ikke på en trenerbenk.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?👍 2Kommentar
-
– Vi er et tog i høy fart nå. Vi skal fortsette å kjøre over alt.
Synd det ble trukket i nødbremsen allerede ved passering stasjonsbyen da, Sæter.
Koser meg godt med denne artikkelen nå. Holdt i 41 minutter før det ble raserianfall og hærverk fra denne selvoppblåste fjotten.
https://www.eurosport.no/fotball/eli...05/story.shtml
Ole Sæter - For en oppblåst fjott av en klovn!👍 3Kommentar
-
LSK, Pål Andre Helland | Starter for LSK igjen: – Har bare tapt én cupkamp jeg har startet siden 2006
Pål-André Helland er tilbake i startoppstillingen for LSK i cupkampen mot Junkeren. Det ser trønderen fram til. Han trives godt i cupkamper.👍 1Kommentar
Kommentar