Vi har hatt mye medgang og vært gode over lang tid til nå. Men jeg må si at det er lenge siden Åsen har prestert veldig posetivt nå. Hadde gjerne sett at Tobias hadde fått en omgang snart.
Strømsgodset - Lillestrøm SK, Marienlyst søndag 26. juni kl 18.00
Collapse
X
-
Mange som underpresterer i 1.omgang. Men mener det samme bør få starte og så ta grep litt tidligere hvis vi ikke får opp energien.
Tobias inn for Åsen er jeg helt uenig i. Tobias har dessuten vært syk.
Synes det er greit at Adams prøver skudd men utførelsen er elendig. Kunne kommet seg enda nærmere og limt den i hjørnet.
Guffent at alle våre stoppere har gult.👍 1Kommentar
-
Mange som underpresterer i 1.omgang. Men mener det samme bør få starte og så ta grep litt tidligere hvis vi ikke får opp energien.
Tobias inn for Åsen er jeg helt uenig i. Tobias har dessuten vært syk.
Synes det er greit at Adams prøver skudd men utførelsen er elendig. Kunne kommet seg enda nærmere og limt den i hjørnet.
Guffent at alle våre stoppere har gult.Kommentar
-
Under pari omgang, og veldig ekkel situasjon med kort og straffesituasjoner. Ser jo til og med at Eurosport har latt seg påvirke av Godset sin hyling om straffe, og det ligger virkelig rødt kort og straffe i lufta her.
Syns Godset er langt mer skjerpa og aggressive enn veike RBK og VIF som vi har hatt i det siste. Da satt jeg bare og venta på at vi skulle presse inn et mål, mens nå har jeg ikke noen god følelse. Samtidig kommer vi nok til å få flere muligheter, og da må de utnyttes så ekstremt mye bedre enn det Adams gjorde i situasjonen mot slutten av omgangen. Avslutningene må blir mye bedre jevnt over.Kommentar
-
Men makan å rævva utført.
Etterpå kan han også vise litt mer ydmykhet med kroppspråket. Gir alle litt mer det.
Kommentar
-
-
-
-
-
Kommentar