En jeg synes har hatt en nedadgående kurve er Adams. Nå ligner han på Gøran Sørloth som møtende spiss (kanonsterk), men totalt ufarlig foran mål. Sentrer aldri i situasjoner hvor han helt åpenbart burde. Avslutningene svake. Slitt med arbeidsforholdene når laget rundt spiller dårligere, men valgene hans er et økende problem.
Strømsgodset - Lillestrøm SK, Marienlyst søndag 26. juni kl 18.00
Collapse
X
-
-
Kommentar
-
En jeg synes har hatt en nedadgående kurve er Adams. Nå ligner han på Gøran Sørloth som møtende spiss (kanonsterk), men totalt ufarlig foran mål. Sentrer aldri i situasjoner hvor han helt åpenbart burde. Avslutningene svake. Slitt med arbeidsforholdene når laget rundt spiller dårligere, men valgene hans er et økende problem.👍 1Kommentar
-
En jeg synes har hatt en nedadgående kurve er Adams. Nå ligner han på Gøran Sørloth som møtende spiss (kanonsterk), men totalt ufarlig foran mål. Sentrer aldri i situasjoner hvor han helt åpenbart burde. Avslutningene svake. Slitt med arbeidsforholdene når laget rundt spiller dårligere, men valgene hans er et økende problem.
Motstanderlagene legger opp taktikk etter vår spillerstil og ødelegger relasjonene vi har inarbeidet. Uvant, men det må vi bli vant med. Da blir han ganske alene på topp.
Ikke umulig Holmbert starter på onsdag. Mot KBK er nok Adams tilbake i startoppstillinga
Er mer spent på hvordan mannskapet takler den lille nedturen som måtte komme før eller siden.👍 1Kommentar
-
Det vil være ganske uventet og ikke så lite oppsiktsvekken om et tap skulle føre til at laget og klubben mister selvtilliten og trua på alt det flotte som er bygd opp de siste par åra. Tror vi snart er tilbake på vinnersporet, selv om vi ikke kan forvente at vi skal vinne serien allerede i år. Vi har hatt en fantastisk flyt som før eller siden måtte få seg en liten knekk. Før sesongen tenkte jeg at jeg ville være fornøyd med topp 6. Etter denne starten har jeg tenkt at vi kan klare medalje. Tenker vi sier topp 4, for å være litt realistisk.Elska þetta félag👍 4Kommentar
-
Skal ikke male fanden på veggen. Vi leder serien fortsatt og molde skal ut i en vanskelig bortekamp mot Kamma de også.
Kommentar
-
En jeg synes har hatt en nedadgående kurve er Adams. Nå ligner han på Gøran Sørloth som møtende spiss (kanonsterk), men totalt ufarlig foran mål. Sentrer aldri i situasjoner hvor han helt åpenbart burde. Avslutningene svake. Slitt med arbeidsforholdene når laget rundt spiller dårligere, men valgene hans er et økende problem.👍 1Kommentar
Kommentar