5 min tok det før man savnet Hedenstad.
3. runde i cupen: LSK-AaFK, 29. juni kl. 18.
Collapse
X
-
Skjønner at Bakke må bytte litt i mellom, men jeg hadde nesten trodd at dette skulle være en gyllen mulighet til å få tilbake selvtillit i laget etter fadesen i Drammen på søndag? Hva skjer om vi taper i dag mtp serierunden til søndag osv. Spår at om vi taper i dag, så får KBK sin første 3 poenger til søndag.Kommentar
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Med fare for å bli i overkant negativ må jeg si at kontringsspillet i år har vært en stor skuffelse. Får ikke trua i det hele tatt lenger når vi vinner brudd. Pasningene/løpene er så å si aldri tima riktig, og det meste renner ut i sanden.Kommentar
-
Synes folk bør få en fair sjanse. Ikke kritiser FØR de gjør noe feil👍 1Kommentar
-
-
Enig, og det med folk som burde kunne vekte en pasningKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
-
Disse lange polerne opp på Holmbert er jo helt krise. Minner om "gode, gamle" LSK som bare mælte ballen tilsynelatende på måfå.Kommentar
-
Med det laget vi stiller i dag - med så mange gode ballspillere - bør vi klare å spille av det høye presset. Kælke i bakrom på Holmbert, Helland eller Åsen blir det i hvert fall ikke noe greie på.Kommentar
-
Kommentar
-
-
Synes Rösler har vært solid. Sier selv han trives best i midten av tre stoppere, og så langt vil jeg si det stemmer.👍 1Kommentar
Kommentar