2. omgang bedre, men ingen stor kamp av oss på noen som helst måte. Gjør den jobben vi skal og tar oss videre. Massevis å jobbe med. Vi må seriøst slutte å gi bort 7000 cornere hver kamp. Kudos til forsvarsrekka + Skjærstein som kom fra kampen med æren i behold og vel så det. Rösler banens beste med grei margin. Han har nivået.
3. runde i cupen: LSK-AaFK, 29. juni kl. 18.
Collapse
X
-
-
Seiersrekka på fortet består! Og flyten. Jeg har bare fulgt kampen på nett og jeg forstår det var ganske svakt, spesielt i 1. omgang. Men nå har vi fått en vinnervilje som var helt fraværende for bare et par år siden. Vi etterlyste vinnerskaller og nå virker det vi kan putte ganske mange i den kategorien.
Vi må komme oss opp av den aldri så lille duppen spillemessig, og kanskje etter hvert få vist vårt beste. Da kan denne sesongen fortsatt bli utrolig morsom!Elska þetta félag👍 3Kommentar
-
Akor gjør et godt innhopp, skaffer seg flere målsjanser, men brenner dem. Han har betydelig enklere betingelser, ettersom Aafk må framover.👍 1Kommentar
-
Jeg unner selvfølgelig Akor suksess, mitt poeng er bare at spissduellen langt fra er så avgjort som enkelte later til å synes.👍 2Kommentar
-
Litt usikker på hvordan det er mulig å være så skråsikker med den elendige TV-produksjonen som ble gjort på Åråsen i går.Kommentar
-
Offside eller ikke, så lenge vi sammenligner spillernes prestasjoner så kan man ikke ta fra Holmbert den jobben han gjør med scoringen. Det er en klinisk avslutning, i en type situasjon hvor Akkor både har scoret og brent sjanser tidligere i år. Akkor gir oss mer å spille på synes jeg, men Holmbert er livsfarlig foran mål👍 4Kommentar
-
Det er ikke mulig, og i hvert fall finnes det ikke grunnlag for å kalle det en (sole)KLAR offside. En forsvarsspiller er på vei ut, en annen på vei inn. Det er ganske mange bilder mellom kontakten starter med Edhs fot og når den slutter (d.v.s. ballen forlater foten) Hvilket bilde man fryser med kan være avgjørende for vurderingen.
👍 2Kommentar
-
Nå trenger Tom Nordlie og Morten Svesengen litt ferie fra hverandre. Studio Åråsen og Dødball podcasten sin siste episode er morsomme men jeg lurer på om de har godt av det Jeg vil slå ett slag for podcasten Dødball der historiene sitter løst og Blakern er f... meg suveren👍 1Kommentar
-
så lenge vi sammenligner spillernes prestasjoner så kan man ikke ta fra Holmbert den jobben han gjør med scoringen. Det er en klinisk avslutning, i en type situasjon hvor Akkor både har scoret og brent sjanser tidligere i år. Akkor gir oss mer å spille på synes jeg, men Holmbert er livsfarlig foran mål
Elska þetta félag👍 2Kommentar
-
Problemet til Holmbert er at vi har blitt liggende for dypt i kampene han har spilt, vi har jo omtrent ikke innlegg i boks. Vet ikke hva Åsen holder på med om dagen, men etter 6 assist på de første kampene er han jo iskald. Ibra får nesten aldri ballen når han er på løp, her hadde vi ellers hatt en viktig bakromstrussel ved siden av Holmbert.👍 1Kommentar
-
Nå trenger Tom Nordlie og Morten Svesengen litt ferie fra hverandre. Studio Åråsen og Dødball podcasten sin siste episode er morsomme men jeg lurer på om de har godt av det Jeg vil slå ett slag for podcasten Dødball der historiene sitter løst og Blakern er f... meg suveren👍 3Kommentar
Kommentar