Første minutter? Godt forberedt, kommentatoren
Kristiansund - LSK 3. juli kl. 18
Collapse
X
-
-
Kommentar
-
-
-
-
👍 3
Kommentar
-
Det her er den absolutt deiligste type seier. Er så forbanna og frustrert underveis og spillet ser fælt og trått ut, også løsner det endelig! Satan så digg👍 1Kommentar
-
Irriterer meg litt over det gule til Adams, men skal la den gå etter to goller + målgivende. Gunnarson-stolpe unna hattrick.
KKK viste klasse i gjennomspillingene. Har manglet noe der i det siste.👍 2Kommentar
-
For en halvtime siden var jeg klar til å erklære at vi kan glemme medaljer. Nå er vi tilbake i førersetet Når det er sagt, glem gull med et laveste nivå som dette👍 4Kommentar
-
-
KBK virker å være for dårlig trent til å holde spillestilen sin i 90 min, og det skal vi være glade for i dag. At Ham-Kam tar poeng mot Molde er nesten for godt til å tro. Når det er sagt så må vi løse noen koder den nærmeste tiden. Vi kan nok ta Flora Tallinn slik vi spiller nå, men det som kommer etterpå blir nok for tøft.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?👍 1Kommentar
-
-
KBK virker å være for dårlig trent til å holde spillestilen sin i 90 min, og det skal vi være glade for i dag. At Ham-Kam tar poeng mot Molde er nesten for godt til å tro. Når det er sagt så må vi løse noen koder den nærmeste tiden. Vi kan nok ta Flora Tallinn slik vi spiller nå, men det som kommer etterpå blir nok for tøft.👍 3Kommentar
-
Har lenge latt meg imponere og nesten sjarmere over hva de har fått til i Kristiansund men ikke nå lenger. Nå kan de rykke ned for makan til møkkaklubb! Michelsen presterer å klage på dommer etter kamp fordi de selv begynte å kødde til et bytte. Utrolig!!! Og se på oss. Garnås og Bakke er eksemplariske i pausen. Selv om de ser st straffen er en jævla komedie så holder de seg på matta og velger å fokusere på seg selv. Null sutring! Faen så vi fortjener detteI år så tar vi alt👍 5Kommentar
-
De har absolutt overrasket, men Molde hadde vel syv seire på rad så de var vel relativt store favoritter.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
Kommentar
Kommentar