Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Så mye rom vi har hatt på overganger som vi har misbrukt. Litt mer is i magan nå. Uwe jr veldig med ball i bein men feilplassert ved et par anledninger. Har det ikke lett mot Lauritzen heller.
Jevn omgang. Ikke så mye som har vært bra.
Knudsen og Matthew våre beste , samt flott redning av Mads på slutten. Edh kan få en pause nå kanskje? For svak offensivt om dagen.
Vi gjør en del feilvalg med ball som gir Odd mye ball. Når vi i tillegg blir liggende mye lavt og taper en del dueller, så ser Odd straks mye bedre ut. Fordelen er at Mathew ser ut til å finne rom i Odd-forsvaret ganske ofte, så med litt mer presisjon og bedre valg så er det muligheter her.
Vi har en spiller som både tør og kan utfordre. Han sitter spikra til benken. Få innpå Tobbe!!!! River av meg pikken snart om jeg ser oss spille oss bakover når vi har gode muligheter igjen
Ikke vært så god i dag, men han har da vist tidligere at han er vår beste fremover vil jeg påstå. Plutselig så er han der. Ikke veldig mye å jobbe med heller akkurat
Og så spilles det på noe annet enn første bevegelse for en eneste jævla gangs skyld! Kan heller ikke huske at vi har blitt invitert så hjertelig inn på motstanders halvdel som vi ble der.
Kommentar