We're back!!!
Odd - LSK 17. juli klokka 18
Collapse
X
-
-
-
-
-
Kommentar
-
Vi taper ikke terreng til Molde, Viking eller Glimt. Det ville jeg definitivt takka ja til før runden.Kommentar
-
Spent på vinduet nå i august, både noen nostalgiske muligheter og litt for fremtiden.
Artig når det er vi som tar det på slutten og ikke motsatt👍 2Kommentar
-
Jeg holder nok Adams foran fortsatt, men synes kurven er nedadgående. Samtidig så tror jeg vi hadde blitt et dårligere lag om vi startet med Fridjonsson. Da vi hadde vært nærmest blottet for bakromstrussel. Og det er vi avhengig av.👍 4Kommentar
-
👍 1Kommentar
-
Rôsler klarte seg bra selv om jeg tror Garnås hadde ryddet vekk 1- 1. Vårt største problem er høyre bak der det kan se ut som om Edh og Ranger stangnerer i utviklingen når de ikke har noen rutinerte å konkurere mot. Offensivt har det vært særdeles tynne saker fra begge i det siste.👍 1Kommentar
-
Rôsler klarte seg bra selv om jeg tror Garnås hadde ryddet vekk 1- 1. Vårt største problem er høyre bak der det kan se ut som om Edh og Ranger stangnerer i utviklingen når de ikke har noen rutinerte å konkurere mot. Offensivt har det vært særdeles tynne saker fra begge i det siste.👍 1Kommentar
-
Jeg ville i langt større grad startet med Holmbert, og så heller satt inn Adams når vi har føringen, motstander må frem og det blir mer bakrom.👍 1Kommentar
-
Takk for ærlig tilbakemelding. Jeg ser det med bakromstrusselen, men samtidig så ser jeg 3 grunner til at jeg likevel ville valgt Holmbert: 1) Holmbert er ekstremt flink til å ta i mot og holde på ballen (både rett- og feilvendt). Det åpner for raske spillere, og muliggjør løp rundt han. 2) Holmbert er en lagspiller med utrolig mye bedre overblikk enn "tunnellsyn-Adams". 3) Det er et uttalt mål at vi skal komme til flere innlegg fra kant (og vi skal/vil komme til en rekke cornere). I den fasen av spillet (inne i boks) er Holmbert giftigere enn Akor.
Jeg ville i langt større grad startet med Holmbert, og så heller satt inn Adams når vi har føringen, motstander må frem og det blir mer bakrom.Kommentar
Kommentar