Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
To timer igjen til kampstart.
Alle spillerne er tilgjengelige. Åsen sliter med leddbånd, så stiller nok helt sikkert ikke til start.
Blir spennende å se hva Kairinen & co får til i de finske skoger.
At Ranger ikke akkurat har grepet muligheten med begge hender, er bare å konstatere - men jeg ser ham gjerne i et par eliteseriekamper etter denne. Jeg vil ha ham litt mindre kamprusten før jeg uttaler meg.
Mot et så lavtliggende forsvar kunne jeg dertil godt tenke meg å halvere snitthastigheten i laget med dobbeltbyttet Friðjónsson/Helland.
At Ranger ikke akkurat har grepet muligheten med begge hender, er bare å konstatere - men jeg ser ham gjerne i et par eliteseriekamper etter denne. Jeg vil ha ham litt mindre kamprusten før jeg uttaler meg.
Mot et så lavtliggende forsvar kunne jeg dertil godt tenke meg å halvere snitthastigheten i laget med dobbeltbyttet Friðjónsson/Helland.
Seier på plastikk borte i Europa, så kan vel ikke klage for mye.
MEN: lurer jo fortsatt litt på noen av de grepene som blir gjort, evt ikke gjort, fra benken. Og da spesielt med det å ikke gi Svendsen en sjanse vertfall siste 20. Om han ikke får komme inn på det tidspunktet mot denne motstanden så må han finne seg en ny klubb snart. Gutten har jo ikke spilt en kamp hvor det er rom for han til å skinne på 1,5 år snart.
Hør fra ca 56:10 i podkasten. Det er Tobias Svendsen han prater om.
Takk. Bilkjøring mens jeg hørte på, så skreik sikkert til en eller annen iddiot som ikke brukte blinklys akkurat da og fylte inn Åsen sjøl når jeg hørte "hadde bedt sjøl om å ikke spille"
Takk. Bilkjøring mens jeg hørte på, så skreik sikkert til en eller annen iddiot som ikke brukte blinklys akkurat da og fylte inn Åsen sjøl når jeg hørte "hadde bedt sjøl om å ikke spille"
Skrike på folk som ikke bruker blinklys er alltid godkjent unnskyldning.
Han snakker både om Åsen og Svendsen. Åsen litt tidligere i episoden og Svendsen etter ca. 55 min. Husker ikke eksakt hva han sier om Svendsen, men er noe ala: «han har selv bedt om å få slippe å spille, da han har slitt med noe greier. Det er ikke alltid alt kommer frem i avisa.». Så kan jo det tolkes på flere måter.
Edit: for å sitere Tom Nordlie (etter 56 min) helt korrekt: «der har det vært litt utfordringer, så spillern har jo bedt om å ikke bli brukt sjøl, før de to siste kampene, hvor han har kommi inn i begge. Det finnes grunner som ikke nødvendigvis må stå i avisa.».
Kommentar