LSK - SJK 28.7 klokka 19
Collapse
X
-
-
-
Enig med Nordlie i mye som har foregått her, jeg. Slapt og virker prega av presset. Vi skaper flest sjanser, men alt i alt for dårlig mot denne motstanderen.Kommentar
-
Vi er dårlig og heldige men effektive. KKK etter sin retur fra skade har ikke vært bra. Når SJK utligner dilter han hjemover. Har vært temposvak i ES også. Ihvertfall de gangene jeg har fokusert på han. Men legger ikke skyld på han. Kampen minner meget om treningskampen mot HamKam. Altfor dårlig innsats rett og slettKommentar
-
Simon Mesfin med et meget bra intervju i pausen. Oppsummering: Vil ikke svekke stallen i dette vinduet. Heller styrke men er meget kresne. Vil ikke ødelegge det fine samholdet. Om kampen hadde han håpet at vi hadde dominert mer (selvsagt).
SJK har kommet med en helt annen innstilling enn det vi har. Vi har ikke så god kvalitet at vi kan senke oss ned på 90% og forvente at vi skal styre og herje med motstanderne.
Bakke er enig med meg. Flink mann!👍 2Kommentar
-
👍 2Kommentar
-
-
Helland har kommet til masse sjanser, burde nesten hatt et par scoringer allerede. Har jo utrolig x-faktor, men mangler en del per i dag.Kommentar
-
Vi er dårlig og heldige men effektive. KKK etter sin retur fra skade har ikke vært bra. Når SJK utligner dilter han hjemover. Har vært temposvak i ES også. Ihvertfall de gangene jeg har fokusert på han. Men legger ikke skyld på han. Kampen minner meget om treningskampen mot HamKam. Altfor dårlig innsats rett og slettKommentar
Kommentar