Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Sarpsborg 08 vs Lillestrøm SK , søndag 31.07.2022 kl. 15:30
Jeg har skrytt med rette av Dragsnes over tid.
Men de siste kampene har han gjort veldig mye rart og merkelige valg.
Rev meg i håret da han plutselig begynte å skjære tilbake ut mot venstre igjen etter å ha gjort ting helt strålende like før. Snakk om å løpe seg inn i trøbbel. Men sånn generelt synes jeg Vetle har vært en av våre bedre i lang tid nå.
Rev meg i håret da han plutselig begynte å skjære tilbake ut mot venstre igjen etter å ha gjort ting helt strålende like før. Snakk om å løpe seg inn i trøbbel. Men sånn generelt synes jeg Vetle har vært en av våre bedre i lang tid nå.
Helt eng. Vetle har vært ett meget godt kjøp. Samt han har ett Lsk hjerte fra tidlig alder.
Men inne mellom gjør han ting vanskeligere enn det bør være.
Kommentar