Grusomt. Bare Mathew som får godkjent, her skal det noe helt annet til hvis vi skal få med oss noe.
LSK - Tromsø 7. aug klokka 18
Collapse
X
-
-
Rösler og Ibrahimaj kan godt få hvile i andre. Faen så provosert jeg blir når Ibrahimaj rygger under unna duell der han ser ballen vil dette nedKommentar
-
Tragisk omgang, fortjent TIL ledelse. Holmbert har vel knapt vært borte i ballen offensivt, ikke at han har fått så mye å jobbe med, men vi skulle virkelig hatt en spiss til.Kommentar
-
Fortjent ledelse til TIL etter årets dårligste omgang. Vi er ikke i nærheten av å skape noe som helst.
Man skal virkelig leve i en drømmeverden dersom man tror vi skal ende opp i nærheten av Glimt på tabellen etter ferdigspilt serie.👍 1Kommentar
-
👍 2Kommentar
-
Synes jo det er rart at Geir messer om at vi må bruke hele troppen nå som kampprogrammet er tett, men så kjører han heller Knudsen, Ibrahimaj etc. i bakken enn å rullere. Hva med Helland, Svendsen, Lundemo etc etc? Forventer bytter nå etter en ekstremt blodfattig omgang fra vår side.👍 1Kommentar
-
Rösler er temmelig dårlig i forhold til Garnås i å forsvare seg. Dumt at han må få noen starter for at han ikke skal bli sur og grinete. Det er eneste grunn til at han starter denne. Ranger er som vanlig dårlig selv om han bør ha overskudd. Edh har ikke vært mye bedre i det siste men med Edh og Garnås på banen hadde det tross alt stått 0 - 0. Her må alle vekkes i pausen!Kommentar
-
Kommentar
-
Hel omgang igjen, Tromsø var heller ikke ekstreme. Får vi litt mer fart, presisjon og trykk er det muligheter. Men det må opp flere hakk ja.
Ref. å henge med i medaljekampen, så tror jeg vi er en spiss + noe ala Smaradona inn de neste ukene for å være der. Ikke SÅ høyt nivå, hvis vi får tilbake stabilitene bakover.👍 1Kommentar
-
👍 2Kommentar
-
Holmbert har jo scoret litt, men det er ikke til å stikke under en stol at flere av de er jo rein flaks at går inn..Han burde scora på torsdag også, så jeg kjenner jeg er litt skeptisk til at han holder fremover..Kommentar
-
Mye debut scoringer rundt omkring i dag..Haaland i England, Eriksen nå...uten sammenligning forøvrigKommentar
-
-
Kommentar
-
Kommentar
Kommentar