LSK - Kristiansund 28.8 kl. 18
Collapse
X
-
-
-
Det her gidder jeg faen ikke. Skal ikke være mulig å levere en så dårlig omgang. Fem poeng pissa bort. Blir aldri mer enn maks 5. plass her. Kollektiv bot på alle involvert i baklengsmålet. Verste jeg har sett.
Dra til helvete👍 2Kommentar
-
-
Egentlig litt skuffende hvor lite Geir Bakke klarer å få ut av dette mannskapet. Mens Kjetil Knutsen har brukt en knapp sesong på å sette sammen et helt nytt mannskap sliter vi med å forme noe som ligner et brukbart grunnspill. Bortsett fra dødballer skaper vi omtrent ikke sjanser mot de desiderte bunnlagene i serien.👍 6Kommentar
-
At vi har 5 poeng på de siste 4 her er faen meg helt utrolig rævva! Hva gjør Helland inne i feltet der? I kamp så tilfører han heller ikke en dritt lenger. Treig, svake valg og foten er en skygge av seg selv. Ingen vits å signere videreI år så tar vi alt👍 5Kommentar
-
Reprisen fra bak mål fjerner all tvil; en Helland ute av form og posisjon kosta oss kampen!
TLO prøvde å si at det kanskje var tvilsomt, men det trodde han ikke på sjøl en gang. Skulle bare skjært igjennom å sagt det var korrekt dømt.👍 3Kommentar
-
Hvis man hadde fortalt folk at vi er det laget som har sluppet inn minst av alle lag i serien og så vist dem den reprisen, så ville man aldri bli trodd. Et forsvarsspill man ikke ser på Gutter 13-nivå engang. Fryktelig. Hva faen gjør Kairinen der bak? Klokkeklar stolpe på finnen i dag.👍 2Kommentar
-
Kommentar
-
👍 1Kommentar
-
Er så lei av klippekort-filosofien til Bakke. Det har ingen konsekvenser å spille slurvete, være ufokusert, og generelt off point. Kairinen er en helt ufattelig dårlig fotballspiller i mine øyne. Det har han alltid vært. Når vi signerte finnen lå nivået lavere, og han klarte seg helt OK. Nå er han utelukkende med på å senke nivået på alle plan. Treg og upresis. Støttepasninger bakover, slurv. Helt hjelpesløs bakover. Usj!👍 5Kommentar
-
Kommentar